Βέλτιστη εμπειρία εξυπηρέτησης στην ψηφιακή εποχή
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
βέλτιστη-εμπειρία-εξυπηρέτησης-στην-561789415

Βέλτιστη εμπειρία εξυπηρέτησης στην ψηφιακή εποχή

Ακόμα μία βράβευση απέσπασε η Εθνική Τράπεζα στο πλαίσιο εκδήλωσης του Economist για την Τεχνολογία και την Καινοτομία.

Απτή αναγνώριση του σημαντικού ψηφιακού «άλματος», που πραγματοποιεί την τελευταία τριετία η Εθνική Τράπεζα, και της βέλτιστης εμπειρίας, που βιώνουν οι χρήστες των ηλεκτρονικών της υπηρεσιών, συνιστά το βραβείο του Economist «Enabling excellent customer experience through technology and innovation Award». Η διάκριση έρχεται να προστεθεί στη λίστα των εγχώριων και διεθνών διακρίσεων που έχει κατακτήσει η Εθνική το τελευταίο εξάμηνο, μεταξύ των οποίων και ο τίτλος «Τράπεζα της χρονιάς στην Ελλάδα» από το έγκριτο περιοδικό «The Banker».

 

Βέλτιστη εμπειρία εξυπηρέτησης στην ψηφιακή εποχή-1

Η απονομή πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο πρόσφατης εκδήλωσης του Economist με θέμα την Τεχνολογία και την Καινοτομία. Μαζί με την Εθνική Τράπεζα διακρίθηκαν άλλες έξι μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις από τους κλάδους της ενέργειας, των τηλεπικοινωνιών, τη ναυτιλία και τις κατασκευές, οι οποίες ενίσχυσαν περαιτέρω τις ψηφιακές τους δυνατότητες κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Το βραβείο παρέλαβε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής, Παύλος Μυλωνάς, ο οποίος αναφέρθηκε στην μεγάλη, μακροπρόθεσμη επένδυση της Τράπεζα στην τεχνολογία, με τους ενεργούς ψηφιακούς πελάτες της να ξεπερνούν τα δύο εκατ. και το μερίδιο της στην αγορά να αγγίζει το 32%.   

 

Βέλτιστη εμπειρία εξυπηρέτησης στην ψηφιακή εποχή-2

Παρακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις στο Internet Banking και στο Fintech, η Εθνική Τράπεζα αξιοποιεί το ισχυρό τεχνολογικό δυναμικό των ανθρώπων της και προσφέρει μία σύγχρονη, ιδιαίτερα φιλική προς τον χρήστη ψηφιακή εμπειρία. Ταυτόχρονα παραμένει πιστή στην στρατηγική πέντε πυλώνων που περιλαμβάνει: ενημέρωση και εκπαίδευση πελατών για τις ψηφιακές δυνατότητες με δράσεις όπως το «Μάθε με την Εθνική», εγγραφή νέων πελατών στην τράπεζα αποκλειστικά online οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, ακόμα και από το κινητό τηλέφωνο, ενίσχυση της σχέσης του πελάτη με την τράπεζα μέσα από μια σειρά δωρεάν εργαλείων και υπηρεσιών όπως ο προσωπικός οικονομικός προγραμματισμός, κάλυψη αναγκών με online προϊόντα και υπηρεσίες για ιδιώτες και επιχειρήσεις χωρίς να απαιτείται η επίσκεψη σε κατάστημα, καθώς και εξειδικευμένες υπηρεσίες για επιχειρήσεις μέσω APIs προσφέροντας κορυφαίες τεχνολογικά λύσεις ERP της αγοράς για μικρές εταιρίες και με customized υλοποιήσεις για μεγαλύτερες επιχειρήσεις.

Επιβεβαιώνοντας έτσι τη στρατηγική κατεύθυνση της να αποτελεί την Τράπεζα Πρώτης Επιλογής για τους πελάτες της, η Εθνική Τράπεζα επενδύει συστηματικά στην ψηφιακή της πρόταση, η οποία πλέον αναγνωρίζεται και επίσημα ως κορυφαία επιλογή.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT