Σε Λατινική Αμερική και Ασία οδεύει η FlexCar

Σε Λατινική Αμερική και Ασία οδεύει η FlexCar

Πλώρη για Μεξικό και για αγορές στην περιοχή της Λατινικής Αμερικής και της Ασίας έχει βάλει η ελληνική νεοφυής εταιρεία FlexCar, κάτι που θα επιτευχθεί μέσα από την αξιοποίηση των κεφαλαίων που άντλησε από Eλληνες και διεθνείς επενδυτές.

2' 21" χρόνος ανάγνωσης

Πλώρη για Μεξικό και για αγορές στην περιοχή της Λατινικής Αμερικής και της Ασίας έχει βάλει η ελληνική νεοφυής εταιρεία FlexCar, κάτι που θα επιτευχθεί μέσα από την αξιοποίηση των κεφαλαίων που άντλησε από Eλληνες και διεθνείς επενδυτές. Η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο να εισέλθει και στην αγορά του Ισραήλ, ενώ στα σχέδιά της είναι η αύξηση των εργαζομένων της σε περίπου 500 έως το 2024 από περίπου 150 τώρα, καθώς και η ενίσχυση του στόλου αυτοκινήτων, φιλοδοξώντας να φθάσει τα 50.000 οχήματα έως τις αρχές του 2025.

Εξετάζει το ενδεχόμενο να εισέλθει και στην αγορά του Ισραήλ.

Η εταιρεία, λίγους μήνες μετά την άντληση 50 εκατ. ευρώ εξασφάλισε νέα χρηματοδότηση-μαμούθ, ύψους 210 εκατομμυρίων ευρώ, ένα μεγάλο μέρος της οποίας πραγματοποιήθηκε με τη μορφή δανεισμού και το υπόλοιπο μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου. Η εταιρεία δραστηριοποιείται στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά της μίσθωσης αυτοκινήτων, προσφέροντας λύσεις ευέλικτου leasing (car as a service), μέσα από πλατφόρμα που δίνει τη δυνατότητα σε ιδιώτες και επιχειρήσεις να μισθώσουν ένα αυτοκίνητο για όσο διάστημα θέλουν, όποτε το θέλουν, καταβάλλοντας μόνο μηνιαίο μίσθωμα, το οποίο καλύπτει τα πάντα εκτός από τα καύσιμα (τέλη κυκλοφορίας, μεικτή ασφάλεια, σέρβις, επισκευές, ελαστικά κ.ά.). Ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει το αυτοκίνητό του ψηφιακά, καταβάλλοντας προκαταβολή, ενώ μπορεί να το κρατήσει για όσο διάστημα θέλει, χωρίς κρυφές χρεώσεις και δεσμεύσεις. Στον συγκεκριμένο γύρο χρηματοδότησης συμμετείχε το fund με έδρα το Λονδίνο Fasanara Capital, καθώς και υφιστάμενοι επενδυτές, όπως οι Seaya Ventures, Arena Investors, VentureFriends, Uni.Fund και Frontline Ventures.

Η εταιρεία ιδρύθηκε στη χώρα μας το 2018 από τον Γιώργο Δεσύλλα και αυτή τη στιγμή αναπτύσσεται σε Eλλάδα, Kύπρο και Ιταλία, ενώ προς τα τέλη του 2021 προχώρησε στην απόκτηση σύγχρονων κτιρίων γραφείων στην Αθήνα και τη Pώμη για να στεγάσει τον αριθμό των υπαλλήλων της. Σημειώνεται πως όλες οι βασικές λειτουργίες (R&D και operations) βρίσκονται στην Ελλάδα, ενώ oι υπόλοιπες αγορές, π.χ. η Ιταλία, εξυπηρετούν τον κλάδο των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης των πελατών. Οπως αναφέρει ανακοίνωση της εταιρείας, η FlexCar έχει ήδη προχωρήσει σε επενδύσεις άνω των 100 εκατ. ευρώ στις αγορές όπου δραστηριοποιείται, ενώ μέσα σε 3 χρόνια οκταπλασίασε τον τζίρο της. Η δε αγορά της Ιταλίας την οποία η εταιρεία εγκαινίασε τον περασμένο Νοέμβριο καταγράφει ανάπτυξη με τριπλάσιο ρυθμό σε σύγκριση με την Ελλάδα. Αξίζει να σημειωθεί πως οι αρρυθμίες στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα, αλλά και η έλλειψη μικροτσίπ έχουν προκαλέσει σοβαρά προβλήματα στην παραγωγή νέων αυτοκινήτων, με αποτέλεσμα να σημειώνονται καθυστερήσεις στην παράδοσή τους. Αυτή η συγκυρία έχει ωφελήσει λύσεις όπως της FlexCar, που αγοράζει τα οχήματα τα οποία είναι καινούργια και τα διαθέτει σε όσους έχουν άμεση ανάγκη για την απόκτηση οχήματος μέσω του μοντέλου ευέλικτου leasing. Προσφάτως και η Spotawheel, η οποία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας διευκολύνει τη διαδικασία αγοράς μεταχειρισμένων Ι.Χ., σήκωσε 100 εκατ. ευρώ, ενώ σχεδιάζει και εκείνη να εισαγάγει υπηρεσία συνδρομής για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT