Carrefour: Σε τουριστικές περιοχές τα πρώτα καταστήματά της

Carrefour: Σε τουριστικές περιοχές τα πρώτα καταστήματά της

Από την επαρχία και δη από τουριστικές περιοχές, όπως άλλωστε είχε ανακοινωθεί από τον Ιανουάριο, κάνει το νέο ξεκίνημά της στην ελληνική αγορά η Carrefour.

1' 53" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Από την επαρχία και δη από τουριστικές περιοχές, όπως άλλωστε είχε ανακοινωθεί από τον Ιανουάριο, κάνει το νέο ξεκίνημά της στην ελληνική αγορά η Carrefour. Στην Αττική, πάντως, η άφιξη της Carrefour αναμένεται έως τον προσεχή Σεπτέμβριο, ενώ με ενδιαφέρον αναμένεται και η έναρξη λειτουργίας των καταστημάτων χωρίς ταμεία.

Ηδη από τον Απρίλιο ξεκίνησε η λειτουργία πέντε καταστημάτων, εκ των οποίων 3 στη Χαλκιδική και 2 στη Ζάκυνθο, ενώ έχει δρομολογηθεί το επόμενο διάστημα το άνοιγμα 7 ακόμη καταστημάτων, επίσης σε τουριστικές περιοχές, όπως η Σαντορίνη. Συνολικά στόχος της Retail & More (συμφερόντων Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη), η οποία αναπτύσσει τα καταστήματα Carrefour στην Ελλάδα για λογαριασμό του γαλλικού ομίλου, είναι να ανοίξει το 2022 συνολικά 25 καταστήματα. Πάντως, αν και τον Ιανουάριο του 2022 είχε ανακοινωθεί ότι η έναρξη της εκ νέου δραστηριοποίησης της Carrefour στην ελληνική αγορά θα γίνει από την Κρήτη, τα πλάνα τελικώς άλλαξαν.

Βάσει του σχεδιασμού της Carrefour και της Retail & More στην Ελλάδα θα αναπτυχθούν πέντε τύποι καταστημάτων Carrefour. Τα Carrefour Market, που είναι μεγαλύτερης επιφάνειας καταστήματα σε αστικά κέντρα και στην περιφέρεια, τα Carrefour Bio, τα οποία προσφέρουν 100% βιολογικά και οικολογικά προϊόντα, τα Carrefour Express, με χαρακτήρα convenience stores τα οποία θα βρίσκονται σε γειτονιές αλλά και σε κέντρα πόλεων, τα SUPECO, καταστήματα που θα δημιουργηθούν στις εισόδους των μεγάλων αστικών κέντρων και είναι εκπτωτικά (soft discount), καθώς και τα Carrefour Flash 10/10, πλήρως αυτοματοποιημένα καταστήματα μικρής επιφάνειας, χωρίς ταμεία. Ο καταναλωτής βάζει στο καλάθι τα προϊόντα που θέλει και δεν χρειάζεται καν να τα σκανάρει για να πληρώσει στη συνέχεια. Ο λογαριασμός για να πληρώσει ανέπαφα βγαίνει αμέσως πριν από την έξοδό του από το κατάστημα, καθώς κάμερες και αισθητήρες έχουν «αντιληφθεί» ποια προϊόντα βάζει στο καλάθι.

Εως τον Σεπτέμβριο στην Αττική – Και μικρά σούπερ μάρκετ χωρίς ταμεία προγραμματίζει να ανοίξει η εταιρεία.

Η Retail & Μore είναι θυγατρική του ομίλου Teleunicom-Globalsat, που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα στη διανομή και εμπορία προϊόντων τεχνολογίας και οικιακών συσκευών και μικροσυσκευών, ενώ είναι και εμπορικός αντιπρόσωπος της Blink Charging Hellas, αναλαμβάνοντας την ανάπτυξη του δικτύου σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Η Carrefour ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στην Ελλάδα το 1999 και αποχώρησε από την ελληνική αγορά τον Ιούνιο του 2012, πουλώντας το μερίδιο που είχε στην Carrefour – Μαρινόπουλος (50%) στον όμιλο Μαρινόπουλου.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή