Αύξηση τζίρου κατά 39% της «Παπουτσάνης» το πρώτο εξάμηνο

Αύξηση τζίρου κατά 39% της «Παπουτσάνης» το πρώτο εξάμηνο

Σημαντική άνοδο στις πωλήσεις κατέγραψε η «Παπουτσάνης» το πρώτο εξάμηνο του 2022, με την ανάπτυξη να προέρχεται τόσο από τις εξαγωγές όσο και από την εγχώρια αγορά.

1' 51" χρόνος ανάγνωσης

Σημαντική άνοδο στις πωλήσεις κατέγραψε η «Παπουτσάνης» το πρώτο εξάμηνο του 2022, με την ανάπτυξη να προέρχεται τόσο από τις εξαγωγές όσο και από την εγχώρια αγορά. Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε χθες η εισηγμένη, ο κύκλος εργασιών της διαμορφώθηκε το α΄ εξάμηνο του 2022 σε 33,6 εκατ. ευρώ, ενισχυμένος κατά 39% σε σύγκριση με το α΄ εξάμηνο του 2021. Η σημαντική αύξηση στον κύκλο εργασιών αποδίδεται στην επανεκκίνηση της ξενοδοχειακής αγοράς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και στην υψηλή επίδοση των πωλήσεων ειδικών σαπωνομαζών στο εξωτερικό και των παραγωγών για τρίτους.

Η αξία των εξαγωγών για την «Παπουτσάνης» ανήλθε σε 22,2 εκατ. ευρώ έναντι 14,4 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2021, αντιπροσωπεύοντας το 66% του συνολικού κύκλου εργασιών και παρουσιάζοντας ανάπτυξη κατά 54%. Οι πωλήσεις στην Ελλάδα αυξήθηκαν το ίδιο διάστημα κατά 16%.

Οσον αφορά τη συμβολή των τομέων δραστηριότητας στα συνολικά μεγέθη επισημαίνεται ότι το 15% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επώνυμων προϊόντων της «Παπουτσάνης» στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, το 20% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 44% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 21% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.

Η σημαντική ενίσχυση αποδίδεται στην επανεκκίνηση της ξενοδοχειακής αγοράς.

Οι πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων υποχώρησαν κατά 8% λόγω της γενικότερης πτωτικής πορείας του λιανεμπορίου και κυρίως της μεγάλης υποχώρησης των πωλήσεων αντισηπτικών προϊόντων. Στα ξενοδοχειακά προϊόντα καταγράφηκε αύξηση των πωλήσεων κατά 236% σε σύγκριση με το α΄ εξάμηνο του 2021, περίοδος κατά την οποία η τουριστική αγορά στην ουσία δεν λειτουργούσε λόγω των περιοριστικών μέτρων για την πανδημία.

Οι πωλήσεις προϊόντων για τρίτους (κατασκευή προϊόντων για βιομηχανίες αλλά και αλυσίδες σούπερ μάρκετ) αυξήθηκαν κατά 15% σε σύγκριση με το α΄ εξάμηνο του 2021. Η αύξηση προήλθε από τη σημαντική περαιτέρω ενίσχυση συνεργασιών με πολυεθνικές εταιρείες για την παραγωγή προϊόντων τους και τη συνεχή ανάπτυξη της ποικιλίας των κατηγοριών προϊόντων που προσφέρει η «Παπουτσάνης».

Κατά 86%, τέλος, αυξήθηκαν οι πωλήσεις από την κατηγορία των σαπωνομαζών. Η ανάπτυξη οφείλεται στη διεθνή εδραίωση της «Παπουτσάνης» στον κλάδο, στη διεύρυνση του πελατολογίου καθώς και στη συνεχή ενίσχυση των προσφερόμενων προϊόντων. Για την εξυπηρέτηση των αυξανόμενων αναγκών, η νέα μονάδα παραγωγής σαπωνόμαζας, που έχει τεθεί σε λειτουργία από το β΄ εξάμηνο του 2021, έχει ήδη πετύχει διπλασιασμό της παραγωγικής δυνατότητας της «Παπουτσάνης».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT