Lufthansa: Ο πιο πλούσιος Γερμανός έγινε ο μεγαλύτερος μέτοχός της

Lufthansa: Ο πιο πλούσιος Γερμανός έγινε ο μεγαλύτερος μέτοχός της

Ο Κλάους-Μίχαελ Κούνε, με περιουσία η οποία αποτιμάται σε 35,1 δισ. δολάρια, κατέχει πλέον το 15,01% της αεροπορικής

1' 45" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Την ώρα που αλλάζει η δομή του μετοχικού κεφαλαίου του γερμανικού αερομεταφορέα της Lufthansa, αυτός πλήττεται από μεγάλες ελλείψεις προσωπικού, οι οποίες τον οδηγούν σε νέο κύμα ακυρώσεων πτήσεων, οξύνοντας το χάος που επικρατεί στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, ακριβώς τη στιγμή που ξεκινά και η θερινή περίοδος της υψηλής ζήτησης. Πλέον ο μεγαλύτερος μέτοχός της δεν είναι το γερμανικό δημόσιο με το 14,1%, αλλά ο πλουσιότερος άνθρωπος της Γερμανίας, ο μεγαλοεπιχειρηματίας Κλάους-Μίχαελ Κούνε. Ο τελευταίος διεύρυνε τη συμμετοχή του στον αερομεταφορέα από το 10,01% στο 15,01%. Παράλληλα, είναι ο επίτιμος πρόεδρος και ο μεγαλύτερος μέτοχος της Kuehne+Nagel, της μεγαλύτερης εταιρείας θαλάσσιων διαμεταφορών/διαχείρισης συστημάτων προμηθευτικής αλυσίδας στον κόσμο, ενώ κατέχει μερίδιο 30% και στη γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία Hapag – Lloyd.

Παράλληλα, ο Κλάους-Μίχαελ Κούνε έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον ώστε να συμμετάσχει στο διοικητικό συμβούλιο της Lufthansa.

Σύμφωνα με τον δείκτη δισεκατομμυριούχων του ειδησεογραφικού πρακτορείου Bloomberg, διαθέτει περιουσία η οποία αποτιμάται σε 35,1 δισ. δολάρια. Αξίζει να αναφερθεί ότι ο μεγαλοεπιχειρηματίας δεν έχει εξηγήσει τον λόγο που τον έκανε να προχωρήσει σε αύξηση του ποσοστού του στον αερομεταφορέα. Πάντως, τον τελευταίο καιρό αρκετές μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες επεκτείνονται στον κλάδο των αερομεταφορών, ειδικά σε εταιρείες με εμπορευματικές δραστηριότητες όπως η Lufthansa. Ο βραχίονας μεταφοράς εμπορευμάτων της γερμανικής αεροπορικής διαθέτει ένα στόλο με 12 μεγάλα αεροσκάφη αυτής της κατηγορίας, ενώ χρησιμοποιεί και χώρο στα επιβατικά του τζετ. Οπως διευκρινίζει το Bloomberg, οι εταιρείες διαχείρισης συστημάτων τροφοδοτικής αλυσίδας έχουν ευνοηθεί από την εκτίναξη των ναύλων και τη συνθήκη της πανδημίας, με αποτέλεσμα να επενδύουν και πάλι τα υψηλότατα έσοδά τους σε εταιρείες αερομεταφορών. Υπάρχουν αρκετά παραδείγματα: Ο γαλλικός κολοσσός CMA CGM συμφώνησε να αποκτήσει μερίδιο στην Air France-KLM, ενώ ο όμιλος μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Mediterranean Shipping Company υπέβαλε κοινή προσφορά με τη Lufthansa για την εξαγορά της Italia Trasporto Aereo, γνωστής ως ITA, η οποία θεωρείται η διάδοχος του πρώην κρατικού αερομεταφορέα Αlitalia.

Tέλος, αναφορικά με τη Lufthansa, η τιμή της μετοχής της έχει υποχωρήσει κατά περίπου 9% από την αρχή του έτους, ενώ εξαιτίας των ελλείψεων σε εργαζομένους εκτιμάται πως θα περικόψει το ένα πέμπτο των πτήσεών της την επόμενη εβδομάδα, ενώ είχε ακυρώσει 3.100 δρομολόγια τον Ιούνιο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή