Μύλοι Λούλη: Αύξηση τζίρου 60,05% το πρώτο εξάμηνο

Μύλοι Λούλη: Αύξηση τζίρου 60,05% το πρώτο εξάμηνο

Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 62,41%, στα 6,87 εκατ. ευρώ, σε επίπεδο ομίλου

1' 47" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με αύξηση 60,05% στον κύκλο εργασιών έκλεισε το πρώτο εξάμηνο του 2022 για τους Μύλους Λούλη, που σχετίζεται τόσο με την ενίσχυση του όγκου πωλήσεων όσο κυρίως με τη μεγάλη άνοδο στις τιμές των αλεύρων, απόρροια της μεγάλης αύξησης της τιμής των σιτηρών μετά την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε χθες η εισηγμένη, οι ενοποιημένες πωλήσεις ανήλθαν σε 97,59 εκατ. ευρώ από 60,97 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2021. Ανά κύριο τομέα δραστηριότητας, διαπιστώθηκε μια αύξηση στις πωλούμενες ποσότητες της κατηγορίας «Καταναλωτικά προϊόντα αλευρόμυλου και μείγματα αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής», καθώς το πρώτο εξάμηνο του 2022 ανήλθαν σε 10,9 χιλιάδες τόνους, ενώ την προηγούμενη περίοδο βρίσκονταν σε 10,1 χιλιάδες τόνους.

Οι πωλούμενες ποσότητες της κατηγορίας «Επαγγελματικά προϊόντα αλευρόμυλου» για το πρώτο εξάμηνο του 2022 στον όμιλο ανήλθαν σε 124,1 χιλιάδες τόνους, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 6,60% σε σύγκριση με την προηγούμενη περίοδο. Οι πωλήσεις της κατηγορίας «Μείγματα και Α΄ ύλες για την αρτοποιία και ζαχαροπλαστική», για το πρώτο εξάμηνο του 2022, εμφάνισαν πωλήσεις προς τρίτους ύψους 5,67 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 81,92%. «Η αύξηση των πωλήσεων στις προαναφερθείσες κατηγορίες επήλθε λόγω των αυξήσεων στις τιμές πώλησης των προϊόντων το πρώτο εξάμηνο του 2022, ως αντιστάθμιση της πρωτοφανούς αύξησης των τιμών των πρώτων υλών, των βοηθητικών υλών και του κόστους ενέργειας στην παραγωγή», αναφέρει χαρακτηριστικά στην οικονομική της έκθεση η εταιρεία Μύλοι Λούλη. Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 62,41%, στα 6,87 εκατ. ευρώ σε επίπεδο ομίλου, ενώ τα κέρδη προ φόρων σχεδόν τριπλασιάστηκαν, στα 2,22 εκατ. ευρώ από 0,79 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2021.

Για το δεύτερο εξάμηνο του 2022 ο όμιλος αναμένει μεν μεγαλύτερη ανάκαμψη της ζήτησης προϊόντων διατροφής σε σχέση με το 2021, επισημαίνει, ωστόσο, ότι η επίπτωση το επόμενο διάστημα, καθώς και η πορεία της ανάκαμψης, δεν είναι δυνατό να εκτιμηθούν, μιας και εξαρτώνται από την πορεία δεικτών και μεγεθών όπως οι διεθνείς τιμές πρώτων και βοηθητικών υλών, το κόστος ενέργειας, η εγχώρια και περιφερειακή ζήτηση, η εξέλιξη και αποτελεσματικότητα του προγράμματος εμβολιασμών διεθνώς, τυχόν νέες μεταλλάξεις και αναζωπυρώσεις της πανδημίας, η επίδραση των μέτρων δημοσιονομικής και νομισματικής πολιτικής κ.ά., τα οποία ο όμιλος δεν μπορεί να επηρεάσει.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή