«Πάγωμα» των προσλήψεων αποφάσισε ο όμιλος Meta

«Πάγωμα» των προσλήψεων αποφάσισε ο όμιλος Meta

Η μητρική του Facebook ανέφερε ότι αντιμετωπίζει μείωση εσόδων από διαφήμιση

2' 18" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σε ελαχιστοποίηση κόστους και «πάγωμα» προσλήψεων για πρώτη φορά στην ιστορία του προβαίνει ο κολοσσός Meta, μητρική του πασίγνωστου κοινωνικού δικτύου Facebook, διότι έχει να αντιμετωπίσει τη μείωση των εσόδων του από τη διαφήμιση και τον εντεινόμενο ανταγωνισμό. Σε ένα εσωτερικό σημείωμα προς το προσωπικό, το οποίο περιήλθε σε γνώση της βρετανικής εφημερίδας Financial Times, η Λόρι Γκόλερ, διευθύντρια ανθρωπίνου δυναμικού της Meta, ανέφερε πως –αρχής γενομένης από χθες Παρασκευή– η εταιρεία, που ίδρυσε και διοικεί ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, «θα παύει να εξετάζει υποψηφίους για όλες τις προσφερόμενες θέσεις και αυτό θα συνεχιστεί έως κάποια στιγμή προ της εκπνοής του 2022». Επισήμανε ακόμη πως, ενώ ορισμένες ομάδες εργασίας θα εξακολουθήσουν να αναπτύσσουν τις δραστηριότητές τους, εναπόκειται στην καθεμία ξεχωριστά να αποφασίσει πώς θα ιεραρχήσει τα αναληφθέντα έργα και να τα αναδιαρθρώσει, προκειμένου να «διασφαλίσει ότι εμείς ως εταιρεία μπορούμε να ανταποκριθούμε στις κορυφαίες προτεραιότητές μας» κατά τη διάρκεια των διαδικασιών περιστολής κόστους. Συν τοις άλλοις, η Λόρι Γκόλερ διευκρίνισε πως οι εσωτερικές μετακινήσεις στη Μeta θα «παγώσουν» επίσης. «Ο προϋπολογισμός μας για το 2023 θα είναι πολύ περιορισμένος σε όλες τις ομάδες, καθώς προσπαθούμε να ελαχιστοποιήσουμε το κόστος», έγραψε στο σημείωμά της προς το προσωπικό. Στα τέλη Ιουνίου η Meta απασχολούσε 83.500 άτομα και προσέθεσε ακό-μη 5.700 το δεύτερο τρίμηνο.

Προσπαθούμε να ελαχιστοποιήσουμε το κόστος, σημείωσε η Λόρι Γκόλερ, διευθύντρια ανθρωπίνου δυναμικού του ομίλου.

Κατά την περίοδο της πανδημίας οι όμιλοι που έχουν στην κατοχή τους τα κοινωνικά δίκτυα, γνώρισαν τεράστια ανάπτυξη, διότι οι άνθρωποι λόγω του εγκλεισμού τους επικοινωνούσαν ευρέως και μαζικά μέσα από αυτά. Η συνθήκη αυτή άλλαξε άρδην το 2022, εφόσον οι επενδυτές αποδύθηκαν σε πολλές πωλήσεις μετοχών τους. Οι αντίξοες μακροοικονομικές συνθήκες σε διεθνή κλίμακα υποχρέωσαν τους διαφημιστές, οι οποίοι ουσιαστικά αποτελούν τους κύριους αιμοδότες της Meta, να περιορίσουν τις δαπάνες τους. Συν τοις άλλοις, ο όμιλος βρέθηκε ενώπιον εντεινόμενου ανταγωνισμού από τη δημοφιλή εφαρμογή με το μοίρασμα προσωπικών και σύντομων βίντεο TikTok, η οποία ανήκει στην κινεζική Byte Dance. Ηδη από τον Ιούλιο ο διευθύνων σύμβουλος Μαρκ Ζούκερμπεργκ ανακοίνωσε τα σχέδιά του για «σταθερή ανάσχεση στην αύξηση του αριθμού των εργαζομένων το επόμενο έτος» και για το γεγονός πως θα επιφορτίσει μεμονωμένους διευθυντές με τη διεκπεραίωση αυτής της διαδικασίας.

Η Μeta αποπειράται να εξισορροπήσει την ανάπτυξη των ολιγόλεπτων βίντεο με την επωνυμία Reels, σε συνδυασμό με τις άλλες δυνατότητες που ήδη προσφέρει στο κοινό των χρηστών της, ούτως ώστε να τονώσει τη δημοφιλία τόσο του Facebook όσο και του Instagram, ακόμη μιας πλατφόρμας που της ανήκει. Επίσης προσπαθεί να δημιουργήσει έναν εντελώς νέο ψηφιακό εικονικό κόσμο γεμάτο με άβαταρ χρηστών, το οποίο το έχει ήδη βαφτίσει «μετασύμπαν». Η τιμή της μετοχής είχε πτωτική τάση ήδη από την αρχή των συναλλαγών χθες, ενώ από τις αρχές του 2022 έχει απολέσει 60% της αξίας της, όπως αναφέρει το Bloomberg.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή