Καραγιάννης: Νέα στάση Προαστιακού στον Καρελλά με χρηματοδότηση από ομάδα εταιρειών

Καραγιάννης: Νέα στάση Προαστιακού στον Καρελλά με χρηματοδότηση από ομάδα εταιρειών

Ο υφυπουργός Υποδομών σημείωσε ότι «δουλεύουμε με ένα διαφορετικό τρόπο για να φέρουμε πιο κοντά περιοχές και ανθρώπους. Δεχόμαστε, για παράδειγμα, μία δωρεά από ένα cluster εταιρειών που θέλουν να χρηματοδοτήσουν τη μελέτη και κατασκευή στάσης του Προαστιακού στην περιοχή Καρελλά»

1' 57" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στην ανάγκη ενίσχυσης των μέσων σταθερής τροχιάς προκειμένου να ξεπεραστεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα στάθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιώργος Καραγιάννης, τονίζοντας πως «αυτό το κάνουμε με την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά, την επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον και την κατασκευή της νέας Γραμμής 4 καθώς και με τις επεκτάσεις του Προαστιακού Σιδηροδρόμου σε Δυτική Αττική, Ραφήνα και Λαύριο».

Μιλώντας το πρωί στον ραδιοφωνικό σταθμό «Παραπολιτικά 90,1», ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι είναι θέμα λίγων ημερών να παραδοθεί το Μετρό στον Πειραιά. Σημειώνεται πως, κατά τη συνεδρίαση της Κ.Ο. της Ν.Δ., ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε ότι τη Δευτέρα εγκαινιάζονται οι τρεις σταθμοί στη «Γραμμή 3» του Μετρό στον Πειραιά.

Νέα στάση Προαστιακού με χρηματοδότηση από cluster εταιρειών

Ο κ. Καραγιάννης σημείωσε επιπλέον ότι «δουλεύουμε με ένα διαφορετικό τρόπο για να φέρουμε πιο κοντά περιοχές και ανθρώπους. Δεχόμαστε, για παράδειγμα, μία δωρεά από ένα cluster εταιρειών που θέλουν να χρηματοδοτήσουν τη μελέτη και κατασκευή στάσης του Προαστιακού στην περιοχή Καρελλά».

Το έργο προβλέπει τη σύνδεση των οικισμών της Παιανίας, Καρελλά, των Σπάτων, αλλά και των βιομηχανικών ζωνών της περιοχής με το Μητροπολιτικό Συγκρότημα της Αθήνας και ευρύτερα της Αττικής, ενισχύοντας την προοπτική περαιτέρω ανάπτυξής τους και κατά συνέπεια των θέσεων εργασίας.

Ο υφυπουργός Υποδομών υπογράμμισε εξάλλου τη δέσμευση που υπάρχει «τέλος του 2023 να παραδοθεί το Μετρό στη Θεσσαλονίκη», ενώ σχολίασε ότι «εμείς δεν εγκαινιάζουμε μουσαμάδες αλλά Μετρό που λειτουργούν».

«Με γοργά και σταθερά βήματα προχωρούν τα σιδηροδρομικά έργα»

Σε ό,τι αφορά τον σιδηρόδρομο, είπε ότι αποτελεί «ένα πράσινο, φιλοπεριβαλλοντικό μέσο, για το οποίο υπάρχουν εξασφαλισμένες χρηματοδοτήσεις από ευρωπαϊκά κονδύλια», προσθέτοντας ότι «ο σιδηρόδρομος ήταν για χρόνια ο μεγάλος ασθενής. Πλέον, έχουμε δημοπρατήσει έργα 4,5 δισ. ευρώ».

«Αυτή τη στιγμή κάνουμε κάτι που θα έπρεπε να είχε γίνει εδώ και χρόνια, η σύνδεση των λιμανιών με τον σιδηρόδρομο» τόνισε και εξήγησε ότι «μετατρέπουμε με αυτόν τον τρόπο την χώρα σε ένα τεράστιο logistic center όπου τα εμπορεύματα θα διακινούνται προς την Ευρώπη».

Διαβεβαίωσε ότι «η πολύ σημαντική αυτή δουλειά προχωρά με σταθερά και γοργά βήματα, σύμφωνα με τον στόχο», προσθέτοντας ότι «με την αναδιοργάνωση ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ που ψηφίστηκε από τη Βουλή αυξάνονται και οι αποδοχές για τους εργαζόμενους καθώς δίνεται το bonus αποδοτικότητας».

Ειδήσεις σήμερα

Ακολουθήστε το kathimerini.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο kathimerini.gr 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT