7,1 εκατ. παραγγελίες έγιναν το 2022 μέσω Skroutz Marketplace

7,1 εκατ. παραγγελίες έγιναν το 2022 μέσω Skroutz Marketplace

H άρση των lockdowns και η επιστροφή στα γυμναστήρια και στα κομμωτήρια το 2022, η επιστροφή εν γένει στην προ πανδημίας οικονομική και κοινωνική δραστηριότητα άλλαξε και τις συνήθειες των αγορών στο ηλεκτρονικό εμπόριο

1' 45" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

H άρση των lockdowns και η επιστροφή στα γυμναστήρια και στα κομμωτήρια το 2022, η επιστροφή εν γένει στην προ πανδημίας οικονομική και κοινωνική δραστηριότητα άλλαξε και τις συνήθειες των αγορών στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Αξίζει, πάντως, να σημειωθεί ότι παρά την κανονική λειτουργία των φυσικών καταστημάτων το 2022, χωρίς περιοριστικά μέτρα, η δυναμική των ηλεκτρονικών αγορών δεν ανακόπηκε.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε και ανέλυσε η Skroutz, το 2022 πραγματοποιήθηκαν 7,1 εκατομμύρια παραγγελίες από το Skroutz Marketplace, καταγράφοντας αύξηση ύψους 61,48% σε σύγκριση με το 2021.

Από το σύνολο των ηλεκτρονικών αγορών το 2022, το 88,93% υλοποιήθηκε από επαναλαμβανόμενους πελάτες, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι καταναλωτές είναι όλο και περισσότερο εξοικειωμένοι με αυτές τις αγορές και συνεχίζουν να τις επιλέγουν. Σχετικά με τα συνεργαζόμενα καταστήματα με το Skroutz Marketplace, ο αριθμός τους ξεπέρασε τα 13.000, σημειώνοντας αύξηση κατά 21,86% σε σχέση με το 2021, ενώ τα διαθέσιμα προϊόντα στο Marketplace κατέγραψαν αύξηση 35,05%.

Είναι αυξημένες 61,4% σε σύγκριση με το 2021, με το ηλεκτρονικό εμπόριο να «αντέχει» στο άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων.

Οι 10 πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων που αναζήτησαν οι καταναλωτές στο Skroutz το 2022 είναι οι ακόλουθες: κινητά τηλέφωνα, sneakers, αθλητικά παπούτσια, smartwatches, θήκες κινητών, τηλεοράσεις, ανδρικά μπουφάν, γυναικείες τσάντες, φορητοί υπολογιστές, bluetooth handsfree.

Ορισμένες από τις κατηγορίες των προϊόντων που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη πτώση στις αναζητήσεις το 2022 είναι τα «αξεσουάρ γυμναστικής», τα «Wii games» και τα «εργαλεία περιποίησης νυχιών». Αντίστροφα, κατηγορίες όπως «παντελόνια σκι και snowboard», «μπασκετικά παπούτσια» και «παιδικά ποδοσφαιρικά παπούτσια» παρουσίασαν από τις υψηλότερες αυξήσεις σε αναζητήσεις, δείχνοντας πως η αναζήτηση ρούχων και ενδυμάτων μέσα από την πλατφόρμα κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος.

Μεγάλη ανταπόκριση έχουν, επίσης, και τα αυτόματα σημεία παραλαβής Skroutz Points (αυτοματοποιημένες θυρίδες παραλαβής δεμάτων ή lockers), τα οποία ξεπερνούν τα 600 σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Να σημειωθεί ότι για το 2022 το 25% των παραγγελιών που διαχειρίστηκε η Skroutz Last Mile παραδόθηκε σε Skroutz Point.

Υπενθυμίζεται, άλλωστε, ότι πρόσφατα η αλυσίδα σούπερ μάρκετ «Μασούτης» ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη Skroutz για την τοποθέτηση Skroutz Point αρχικά σε 18 φυσικά καταστήματα της πρώτης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή