Χρηματοδότηση 14 εκατ. ευρώ άντλησε η εταιρεία τεχνολογίας SafeSize

Χρηματοδότηση 14 εκατ. ευρώ άντλησε η εταιρεία τεχνολογίας SafeSize

Το ταμείο Φαιστός και μεγάλος παίκτης του λιανεμπορίου στον κλάδο υπόδησης ανάμεσα στους επενδυτές

2' 35" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Κόντρα στο κλίμα αβεβαιότητας και στο φρένο που έχει μπει ήδη από πέρυσι στις επενδύσεις υψηλού ρίσκου, ελληνικές εταιρείες με παρουσία στην Ελλάδα εξακολουθούν να αντλούν χρηματοδότηση έχοντας το βλέμμα στραμμένο στην περαιτέρω ανάπτυξή τους. Τη σκυτάλη της χρηματοδότησης παίρνει η SafeSize, η οποία άντλησε 14 εκατ. ευρώ σε γύρο χρηματοδότησης στον οποίο συμμετείχε το Phaistos Investment Fund (ταμείο Φαιστός).

Στον γύρο χρηματοδότησης συμμετείχε και ένας μεγάλος παίκτης του λιανεμπορίου στον κλάδο της υπόδησης καθώς και υφιστάμενοι επενδυτές του εξωτερικού, όπως το ολλανδικό Convent Capital και η 3TS Capital Partners. Η SafeSize έχει αναπτύξει το σύστημα 3D foot scanner, μέσω του οποίου δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να βρουν παπούτσια στα… μέτρα τους, βοηθώντας παράλληλα τις επιχειρήσεις λιανεμπορίου να περιορίσουν τα κόστη από τις επιστροφές υποδημάτων σε περίπτωση που οι καταναλωτές δεν είναι ικανοποιημένοι με τις αγορές τους. Με το εγχείρημά της η εταιρεία φιλοδοξεί να δώσει μια λύση σε ένα πρόβλημα που δημιουργεί «τρύπα» στα έσοδα των επιχειρήσεων ενισχύοντας την παγκόσμια αγορά υπόδησης, το μέγεθος της οποίας αποτιμάται στα 400 δισ. ευρώ.

Το σύστημα είναι ήδη εγκατεστημένο σε 2.500 καταστήματα σε 50 χώρες παγκοσμίως (Intersport, Decathlon, Sports Direct, Super Sports Xebio κ.α.), με την εταιρεία να αναπτύσσει παράλληλα εφαρμογή μέσω της οποίας ο καταναλωτής μπορεί να σκανάρει το πόδι του με το κινητό του τηλέφωνο, προκειμένου να βρει το σωστό μέγεθος παπουτσιού στο πλαίσιο των ηλεκτρονικών αγορών του. «Μέσω της τεχνολογίας μας μπορούμε να “φορέσουμε” εικονικά στο πόδι σου, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, τα παπούτσια που κυκλοφορούν στην παγκόσμια αγορά», αναφέρει στην «Κ» ο ιδρυτής και CEO της εταιρείας Αγγελος Σταυράκης, υποστηρίζοντας πως σε ένα δεύτερο επίπεδο τα brands θα μπορούν να προσαρμόζουν και τα μοντέλα τους στις ανάγκες των καταναλωτών. Οπως εξηγεί, ήδη η τεχνολογία έχει βοηθήσει πάνω από 20 εκατομμύρια καταναλωτές να επιλέξουν παπούτσια με βάση τις ανάγκες τους. Η εταιρεία δεν έχει εικόνα μόνο από το ψηφιακό αποτύπωμα του ποδιού των καταναλωτών, αφού διαθέτει και ένα σύστημα το οποίο σκανάρει το εσωτερικό όλων των παπουτσιών για κάθε μοντέλο και brand «δημιουργώντας 3D απεικονίσεις με τις ακριβείς διαστάσεις όλων των παπουτσιών».

Ο ίδιος αναφέρει πως κάθε χρόνο σκανάρονται πάνω από 2 εκατομμύρια παπούτσια, από αθλητικά μέχρι γόβες, σε μία από τις εννέα εγκαταστάσεις της εταιρείας σε Ευρώπη, Ασία και Αμερική. Η εταιρεία, με έδρα την Ολλανδία, απασχολεί 70 εργαζομένους, εκ των οποίων περίπου 22 εργάζονται στο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στην Κηφισιά. «Ενα μέρος των κεφαλαίων θα κατευθυνθεί στην ενίσχυση της ομάδας στην Ελλάδα καθώς και στην ανάπτυξη νέων προϊόντων», λέει, προσθέτοντας πως η startup επεκτείνει τη δραστηριότητά της σε Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία και Αμερική. Το επόμενο διάστημα η εταιρεία θα λανσάρει τον αυτόνομο ηλεκτρονικό πωλητή (digital sales assistant), ο οποίος θα μπορεί να κάνει προτάσεις στους καταναλωτές συνδυάζοντας τα δεδομένα του ποδιού τους και τις προσωπικές προτιμήσεις τους με το διαθέσιμο στοκ του εκάστοτε καταστήματος. Με την κερδοφορία να αποτελεί πλέον βασικό κριτήριο για την επένδυση σε νεοφυείς εταιρείες, ο κ. Σταυράκης εξηγεί στην «Κ» πως η SafeSize καταγράφει οργανική κερδοφορία και ότι το δάνειο που έλαβε από τη Silicon Valley Bank –την τράπεζα των νεοφυών επιχειρήσεων που πρόσφατα κατέρρευσε– αποπληρώθηκε τον περασμένο Ιούλιο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή