Εκτόξευση πωλήσεων της LVMH λόγω των Κινέζων αγοραστών

Εκτόξευση πωλήσεων της LVMH λόγω των Κινέζων αγοραστών

Σε επίπεδα-ρεκόρ η χρηματιστηριακή αξία του γαλλικού ομίλου

2' 28" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η επανεκκίνηση της Κίνας μετά τη λήξη της ακραίας πολιτικής περιορισμών για την εξάλειψη του κορωνοϊού αναζωογόνησε όλες τις γνωστές «παλιές και καλές συνήθειες» των πλουσίων της χώρας – κι αυτό σημαίνει πως οι πωλήσεις των οίκων υψηλής ραπτικής και ειδών πολυτελείας της Ευρώπης αυξάνονται και πάλι. Χθες κατά την έναρξη της συνεδρίασης στο χρηματιστήριο του Παρισιού η τιμή της μετοχής του πολυσυλλεκτικού ομίλου της LVMH σημείωσε άνοδο ρεκόρ στα 878,20 ευρώ, διότι οι Κινέζοι και οι Κινέζες ξεχύθηκαν στα καταστήματά της και αγόρασαν τσάντες, κοσμήματα, βαλίτσες και αρώματα. Το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους οι πωλήσεις του γαλλικού ομίλου ενισχύθηκαν κατά 18%, ήτοι δύο φορές περισσότερο από όσο είχαν προβλέψει οι αναλυτές του κλάδου. Ειδικά ο βραχίονας της LVMH στην Κίνα είχε πωλήσεις αυξημένες κατά διψήφιο ποσοστό, όπως ανακοίνωσε στα μέσα της εβδομάδας ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας Ζαν-Ζακ Γκιονί. Εξ ου και όπως προσέθεσε, «η LVMH είναι υπεραισιόδοξη για την Κίνα το 2023. Τα νούμερα στο πρώτο τρίμηνο προαναγγέλλουν καλά αποτελέσματα και για το υπόλοιπο του έτους». Παρά ταύτα, είπε ότι ο όμιλος διακρίνει μία επιβράδυνση στην ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του στις ΗΠΑ, ενώ επηρεάζονται ιδιαίτερα οι πωλήσεις κονιάκ και δερματίνων ειδών.

«Υπάρχουν πολλά να μας ικανοποιούν στα τελευταία αποτελέσματα του ομίλου LVMH, ακόμα κι αν η αγορά στις Ηνωμένες Πολιτείες δεν εναρμονίζεται με αυτά», επισημαίνει ο Ροτζέριο Φουτζιόρι, αναλυτής της Stifel, περιγράφοντας την απόδοση του πρώτου τριμήνου της LVMH ως ένα δυνατό ξεκίνημα του 2023. Με τη χθεσινή ενίσχυση της μετοχής της εταιρείας στο Παρίσι η χρηματιστηριακή της αξία διαμορφώνεται σε περίπου 440 δισ. ευρώ, η οποία είναι και η υψηλότερη μεταξύ των ομίλων στη Γηραιά Ηπειρο. Από την αρχή της χρονιάς και μέχρι σήμερα η μετοχή ανήλθε 25% και πλέον κυρίως χάρις στην εκ νέου ενεργοποίηση της ζήτησης στην Κίνα μετά την άρση των μέτρων κατά του κορωνοϊού. Ο πολυσυλλεκτικός όμιλος υψηλής ραπτικής, ρολογιών, κοσμημάτων, ειδών πολυτελείας, κονιάκ και σαμπάνιας LVMH, με ένα πλήθος σημαντικών εμπορικών σημάτων, έχει έδρα το Παρίσι και ιδρύθηκε από τον μεγιστάνα Μπερνάρ Αρνό. Είναι ο πρώτος από τον κλάδο που δημοσίευσε χρονολογικά τα τριμηνιαία του αποτελέσματα και αυτά προϊδεάζουν αγορά και επενδυτές και για τους λοιπούς ομίλους. Η ανταγωνίστρια Hermes International, η οποία δημοσιεύει τα αποτελέσματα της τριμηνίας Ιανουαρίου – Μαρτίου σήμερα Παρασκευή, καθώς και η Richemont, στην οποία ανήκει μεταξύ άλλων και η ωρολογοποιία Cartier, ενίσχυσαν πωλήσεις και κέρδη χάρις στην Κίνα.

Η LVMH τόνισε ότι η ζήτηση αυξήθηκε σε κάθε περιφέρεια το πρώτο τρίμηνο, διότι το κοινό έσπευσε να αποκτήσει πολυτελή είδη, από τσάντες Christian Dior μέχρι δαχτυλίδια Tiffany. Η Ιαπωνία σημείωσε την ισχυρότερη τριμηνιαία ανάπτυξη με άνοδο 34%, ακολουθούμενη από άνοδο 24% στην Ευρώπη και ένα άλμα 14% στις πωλήσεις των υπολοίπων χωρών της Νοτιοανατολικής Ασίας. Αν και στην αγορά των ΗΠΑ, τέλος, οι πωλήσεις αυξήθηκαν 8%, όπως τόνισε ο κ. Γκιονί, υπήρξε ταυτόχρονα και μικρή επιβράδυνση στο πεδίο της υψηλής ραπτικής, των δερματίνων ειδών, των κοσμημάτων και των ρολογιών, αλλά και του κονιάκ Hennessy, του οποίου η τιμή αυξήθηκε δραστικά, πλήττοντας τη ζήτηση.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή