Στοπ σε πλοία LNG στην Ελευσίνα

Στοπ σε πλοία LNG στην Ελευσίνα

2' 51" χρόνος ανάγνωσης

Στοπ στον κατάπλου των πλοίων LNG έβαλε ο Οργανισμός Λιμένος Ελευσίνας, τινάζοντας στον αέρα την υπηρεσία φόρτωσης φορτηγών LNG για τη μεταφορά του καυσίμου σε περιοχές και χρήστες που δεν έχουν πρόσβαση στο δίκτυο αερίου. Η εν λόγω υπηρεσία εγκαινιάστηκε στις 29 Μαρτίο με τη συμμετοχή τριών εταιρειών και συγκεκριμένα της ΔΕΠΑ Εμπορίας, της Blue Grid και της Motor Oil οι οποίες μετέφεραν καύσιμο για λογαριασμό πελατών τους, με τους οποίους φέρονται να έχουν υπογράψει μακροχρόνιες συμβάσεις, που όμως δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν λόγω αδυναμίας λειτουργίας της προβλήτας «Κρόνος» που προβλέπει το σχέδιο του ΔΕΣΦΑ ως προσωρινή λύση μέχρι τη λειτουργία εγκατάστασης στο Πέραμα και στη συνέχεια της λιμενικής εγκατάστασης της Αλμύρας κοντά στη Ρεβυθούσα. Ο ΟΛΕ, σύμφωνα με τον ΔΕΣΦΑ, αρνείται να δώσει άδεια κατάπλου στα πλοία LNG επικαλούμενος την έντονη αντίθεση της τοπικής κοινωνίας. Κατόπιν αυτού, ο ΔΕΣΦΑ έχει καλέσει σήμερα σε συνάντηση για να βρεθεί λύση.

Καταγγελία εργαζομένων σε επισιτισμό και τουρισμό

Για να γλιτώσουν το πρόστιμο των 10.500 ευρώ που αφορά την αδήλωτη (μαύρη) εργασία, οι εργοδότες δηλώνουν τους εργαζομένους ότι δουλεύουν τετράωρα, δηλαδή μερική απασχόληση, ενώ στην πραγματικότητα εργάζονται 8-12 ώρες την ημέρα. Στην καταγγελία αυτή προέβη η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στον Επισιτισμό και τον Τουρισμό (ΠΟΕΕΤ), τονίζοντας ότι με τον τρόπο αυτό, αν γίνει κάποιος έλεγχος, τότε για τους εργοδότες το πρόστιμο είναι πολύ μικρότερο, δηλαδή 500 ευρώ για παράβαση ωραρίου.

Πράσινο φως για το κέντρο logistics στον Ασπρόπυργο

Το πράσινο φως από τη Διυπουργική Επιτροπή Στρατηγικών Επενδύσεων εξασφάλισε το κέντρο αποθήκευσης και διανομής του αμερικανικού fund HIG Capital στον Ασπρόπυργο, στο ακίνητο της Ελληνικής Χαλυβουργίας. Το έργο είναι συνολικού προϋπολογισμού 244,1 εκατ. ευρώ και αναμένεται να δημιουργήσει 3.900 θέσεις εργασίας κατά την κατασκευή και 1.238 θέσεις εργασίας κατά τη φάση λειτουργίας. Θα αναπτυχθεί σε έκταση επιφανείας 291 στρεμμάτων, που βρίσκεται στη ΒΙ.ΠΕ. Διυλιστηρίων, στο 17ο χλμ. της Ε.Ο. Αθηνών – Κορίνθου. 

8.000 σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων

Τον δρόμο για την εγκατάσταση 8.000 δημοσίως προσβάσιμων σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων ανοίγει η δράση «Φορτίζω Παντού»  προϋπολογισμού 80 εκατ. ευρώ. Το ΥΠΕΝ ανακοίνωσε το άνοιγμα της πλατφόρμας από σήμερα για την υποβολή αιτήσεων από τους δικαιούχους που είναι εμπορικές εταιρείες και ατομικές επιχειρήσεις, συνεταιρισμοί, δημόσιες και δημοτικές επιχειρήσεις. Η δράση θα παρέχει οικονομικά κίνητρα για την προμήθεια, εγκατάσταση και σύνδεση στο ηλεκτρικό δίκτυο δημοσίως προσβάσιμων σταθμών φόρτισης Η/Ο, που τροφοδοτούνται από ηλεκτρική ενέργεια παραγόμενη από ΑΠΕ σε κοινόχρηστους χώρους των πόλεων, σε βασικές μεταφορικές υποδομές (εθνικές οδοί, αεροδρόμια, λιμάνια, σιδηροδρομικοί σταθμοί) και σε ιδιωτικούς χώρους με δημόσια πρόσβαση όπως πρατήρια καυσίμων, σταθμούς αυτοκινήτων.

Περιορίζονται τα οφέλη για τις τράπεζες

Θετική για τις τράπεζες της Ευρωζώνης χαρακτηρίζει η Moody’s την πρόσφατη αύξηση των επιτοκίων της ΕΚΤ κατά 25 μ.β., ωστόσο προειδοποιεί πως τα οφέλη για τον κλάδο από τα υψηλότερα επιτόκια αρχίζουν και περιορίζονται λόγω των χαμηλότερων όγκων δανείων και της ευρύτερης ανατιμολόγησης των καταθέσεων. Ειδικότερα τονίζει πως οι συνολικές αυξήσεις επιτοκίων αντικατοπτρίζονται ήδη στα υψηλότερα περιθώρια δανεισμού, με τα επιτόκια των νέων δανείων να αυξάνονται πιο γρήγορα από αυτά των καταθέσεων νέων πελατών. Βέβαια, εάν οι καταθέσεις ανατιμολογηθούν ταχύτερα από τα δάνεια λόγω του ανταγωνισμού ή του κόστους αποταμίευσης, τα περιθώρια δανεισμού θα μειωθούν, όπως συνέβη στη Γαλλία. Μια άλλη επίδραση της σύσφιγξης της νομισματικής πολιτικής ήταν η σημαντική επιβράδυνση του δανεισμού, όπως έδειξε και η τελευταία έρευνα της ΕΚΤ, τονίζει η Moody’s. Η επιβράδυνση του δανεισμού θα περιορίσει τα οφέλη από την αύξηση των επιτοκίων για τις τράπεζες σε χώρες με υψηλότερο μερίδιο δανείων σταθερού επιτοκίου. 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT