Η Ινδία, 3η μεγαλύτερη καταναλωτική αγορά έως το 2027

Η Ινδία, 3η μεγαλύτερη καταναλωτική αγορά έως το 2027

Οι δαπάνες των νοικοκυριών αναμένεται να αυξηθούν κατά 29%

1' 40" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η τρίτη μεγαλύτερη καταναλωτική αγορά στον κόσμο έως το 2027 αναμένεται να γίνει η Ινδία, καθώς ο αριθμός των νοικοκυριών μεσαίου έως υψηλού εισοδήματος αυξάνεται, σύμφωνα με έκθεση της BMI, μονάδας της Fitch Solutions.

Η χώρα κατατάσσεται επί του παρόντος στην πέμπτη θέση, αλλά η Fitch Solutions προβλέπει ότι μια αύξηση 29% στις πραγματικές δαπάνες των νοικοκυριών θα ωθήσει την Ινδία να ανέβει δύο θέσεις.

Στην πραγματικότητα, η έκθεση προβλέπει ότι η αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης των νοικοκυριών της Ινδίας θα ξεπεράσει αυτή άλλων αναπτυσσόμενων ασιατικών οικονομιών, όπως η Ινδονησία, οι Φιλιππίνες και η Ταϊλάνδη κατά 7,8% από έτος σε έτος, όπως μεταδίδει το CNBC.

H BMI εκτιμά ότι οι δαπάνες των νοικοκυριών της Ινδίας θα ξεπεράσουν τα 3 τρισ. δολάρια καθώς το διαθέσιμο εισόδημα θα αυξηθεί κατά 14,6% ετησίως έως το 2027. Μέχρι τότε, το 25,8% των ινδικών νοικοκυριών αναμένεται να έχει 10.000 δολάρια ετήσιο διαθέσιμο εισόδημα.

«Η πλειοψηφία αυτών των νοικοκυριών θα βρίσκεται σε οικονομικά κέντρα, όπως το Νέο Δελχί, η Βομβάη και η Μπανγκαλόρ. Τα πλουσιότερα νοικοκυριά θα βρίσκονται κυρίως σε αστικές περιοχές, καθιστώντας εύκολο για τους λιανοπωλητές να απευθυνθούν στις βασικές αγορές-στόχους τους», ανέφερε η BMI.

Ο νεανικός πληθυσμός της Ινδίας, ο οποίος είναι μεγάλος σε αριθμό, είναι επίσης κινητήρια δύναμη για την αύξηση των καταναλωτικών δαπανών. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι περίπου το 33% του πληθυσμού της χώρας εκτιμάται ότι είναι μεταξύ 20 και 33 ετών και η BMI αναμένει ότι αυτή η ομάδα θα δαπανήσει πολλά για ηλεκτρονικές συσκευές. Η συνεχιζόμενη αστικοποίηση της χώρας θα συμβάλει επίσης στην ενίσχυση των καταναλωτικών δαπανών, καθώς οι εταιρείες μπορούν να έχουν πιο εύκολη πρόσβαση στους καταναλωτές και να ανοίξουν περισσότερα φυσικά καταστήματα για να τους εξυπηρετήσουν. Υπενθυμίζεται ότι τον Απρίλιο η Apple άνοιξε δύο καταστήματα στο Νέο Δελχί και στη Βομβάη, ενώ η Samsung ανακοίνωσε τον ίδιο μήνα ότι θα δημιουργήσει 15 καταστήματα για εμπειρία υψηλής ποιότητας σε όλη την Ινδία μέχρι το τέλος του έτους σε μεγάλες πόλεις όπως το Νέο Δελχί, η Βομβάη και το Τσενάι.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή