Στην Black Friday τα δώρα των Χριστουγέννων

Στην Black Friday τα δώρα των Χριστουγέννων

Σε κυνήγι προσφορών πολλές εβδομάδες πριν από τα Χριστούγεννα βγαίνουν οι καταναλωτές λόγω της ακρίβειας, με αποτέλεσμα να καταγράφεται άλμα πωλήσεων τις ημέρες γύρω από την Black Friday σε μεγάλες αγορές

1' 46" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σε κυνήγι προσφορών πολλές εβδομάδες πριν από τα Χριστούγεννα βγαίνουν οι καταναλωτές λόγω της ακρίβειας, με αποτέλεσμα να καταγράφεται άλμα πωλήσεων τις ημέρες γύρω από την Black Friday σε μεγάλες αγορές.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα αγοραστικών τάσεων της Boston Consulting Group σε επτά μεγάλες αγορές ανά τον κόσμο, το 74% των καταναλωτών σκοπεύει να εκμεταλλευθεί τις προσφορές του Νοεμβρίου φέτος, οι οποίες γίνονται τις ημέρες πριν και μετά την Black Friday (24/11), τη Cyber Monday (27/11), αλλά και την κινεζική Singles’ Day (11/11). Πρόκειται για άνοδο 7 μονάδων σε σχέση με πέρυσι.

Η μέση καταναλωτική δαπάνη στις εκπτώσεις του Νοεμβρίου φέτος αναμένεται να ξεπεράσει την αντίστοιχη περυσινή, με αύξηση από 3% έως 22% ανάλογα με τη χώρα. Το άλμα αυτό αποδίδεται, βέβαια, εν μέρει στον πληθωρισμό, αλλά και στο κυνήγι των προσφορών από τους καταναλωτές.

Λόγω της ακρίβειας, οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο κυνηγούν τις προσφορές του Νοεμβρίου.

Ανάμεσα στις αγορές που εξετάσθηκαν από την Boston Consulting Group, οι καταναλωτές στις ΗΠΑ αναμένεται να ξοδέψουν τα περισσότερα χρήματα φέτος, με τη μέση κατά κεφαλήν δαπάνη να διαμορφώνεται στα 460 δολάρια. Εκτιμάται πως θα ακολουθούν οι Ελβετοί (390 δολάρια), οι Γερμανοί (385 δολάρια), οι Βρετανοί (380), οι Πολωνοί και οι Καναδοί (310 δολάρια αμφότεροι) και, τέλος, οι Αυστραλοί (260).

Εως 68% των καταναλωτών που σκοπεύουν να εκμεταλλευθούν τις εκπτώσεις του Νοεμβρίου θα αναζητούν δώρα Χριστουγέννων. «Το τέλος της σεζόν λίγο πριν από τις γιορτές θα είναι χαλαρό. Εάν δεν ετοιμαστείτε για την Black Friday φέτος, αυτό θα σας βλάψει διπλά», σχολίασε η Τζούλια Χόφμαν-Aλτμάιερ, διευθυντικό στέλεχος στην BCG, αναφερόμενη στους λιανεμπόρους.

Σύμφωνα πάντοτε με την έρευνα, δεν αναμένονται μόνο υψηλότερες δαπάνες συγκριτικά με πέρυσι, αλλά και διαφορετικές καταναλωτικές συνήθειες. Ειδικότερα, σύμφωνα με την έρευνα της BCG, τουλάχιστον οι μισοί από τους 7.000 ερωτηθέντες έχουν μειώσει τις αγορές μη βασικών αγαθών τους τελευταίους τρεις μήνες, το 49% ελέγχει και συγκρίνει τιμές συχνότερα και το 41% αγοράζει περισσότερο βάσει προσφορών και προωθήσεων.

Επίσης, προκύπτει ότι οι προσφορές του Νοεμβρίου αξιοποιούνται πλέον λιγότερο για ακριβές αγορές και περισσότερο για την κάλυψη βασικών αναγκών. Ενδεικτικά, ενώ ο ρουχισμός για ενηλίκους και τα ηλεκτρονικά είναι οι δύο δημοφιλέστερες κατηγορίες.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή