Οι μετοχές της Lyft εκτοξεύθηκαν λόγω τυπογραφικού σφάλματος

Οι μετοχές της Lyft εκτοξεύθηκαν λόγω τυπογραφικού σφάλματος

Η ανακοίνωση κερδών της εταιρείας Lyft είχε κατά λάθος ένα επιπλέον μηδενικό και οι μετοχές της έφτασαν σε υψηλό 52 εβδομάδων

1' 33" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αύξηση κατά 32,40% κατέγραψαν οι μετοχές της Lyft στη συνεδρίαση της Wall Street, φτάνοντας σε υψηλό 52 εβδομάδων μετά τα ισχυρά αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου της εταιρείας, αλλά και λόγω της σύγχυσης που προκλήθηκε από… τυπογραφικό λάθος στην ανακοίνωση των κερδών της. 

Στα κέρδη ανά μετοχή η εταιρεία ανακοίνωσε 18 σεντ προσαρμοσμένα έναντι 8 σεντ αναμενόμενα, με έσοδα 1,22 δισ. δολαρίων.

Η Chief Financial Officer της Lyft δήλωσε ότι η εταιρεία είχε λανθασμένα ανακοινώσει την επέκταση του περιθωρίου της σε δελτίο Τύπου. Αντί για 500 μονάδες βάσης ή 5% ανάπτυξης για το 2024, όπως ανέφερε αρχικά η εταιρεία, η πραγματική αύξηση θα είναι 50 μονάδες βάσης ή 0,5%. «Αυτή είναι στην πραγματικότητα, υπάρχει μια διόρθωση για το δελτίο Τύπου», ανέφερε.

«Το προσαρμοσμένο περιθώριο κέρδους ως ποσοστό των κρατήσεων θα είναι 2,1%, από 1,6% το 2023», συμπλήρωσε.

Η μετοχή της Lyft εκτινάχθηκε κατά 62% λίγα λεπτά μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, προτού υποχωρήσει κατά δεκάδες ποσοστιαίες μονάδες.

Οπως σημειώνει δημοσίευμα της Wall Street Journal, πολλές συναλλαγές μετοχών γίνονται από υπολογιστές, αντιδρώντας σε κλάσματα δευτερολέπτων σε νέες πληροφορίες. Το διογκωμένο περιθώριο πιθανότατα πυροδότησε μια αγοραστική φρενίτιδα πριν οι περισσότεροι άνθρωποι προλάβουν να αφομοιώσουν τους αριθμούς.

Οι μετοχές της Lyft ήταν ασταθείς τα τελευταία τρίμηνα. Τέσσερις από τις τελευταίες πέντε τριμηνιαίες εκθέσεις οδήγησαν τη μετοχή της να καταγράφει διψήφια ποσοστιαία πτώσης, σύμφωνα με το FactSet.

Τα τυπογραφικά λάθη στα κέρδη είναι σπάνια, αλλά δεν αποκλείεται να συμβούν.

Οι παρατηρητές της αγοράς είπαν ότι δεν μπορούσαν να θυμηθούν την τελευταία φορά που ένα τυπογραφικό λάθος προκάλεσε τόσο μεγάλη αντίδραση στη μετοχή.

Εκπρόσωπος της Lyft περιέγραψε το λάθος ως «τυπογραφικό», βεβαιώνοντας ότι η εταιρεία έσπευσε να το διευκρινίσει το συντομότερο δυνατό.

Κάποιοι αντέδρασαν στο Χ με έκπληξη αλλά και χιούμορ. Χρήστης σχολίασε ότι η εταιρεία «εξοικονόμησε για την ίδια 7 εκατομμύρια δολάρια χωρίς να πληρώσει για διαφήμιση στο Super Bowl – δωρεάν μάρκετινγκ. Εξυπνο».

Πληροφορίες: WSJ

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή