Οι Έλληνες κοιτούν το μέλλον με αισιοδοξία

Οι Έλληνες κοιτούν το μέλλον με αισιοδοξία

2' 54" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Έχουμε διανύσει σχεδόν δέκα δύσκολα χρόνια από την απότομη εισαγωγή της έννοιας της κρίσης στη ζωή μας, αργά αλλά σταθερά – για να παραφράσουμε ελάχιστα τον Έρνεστ Χέμινγουεϊ: “χρεοκοπήσαμε με δύο τρόπους, σταδιακά, και μετά απότομα”. Η Ελληνική οικονομία βυθίστηκε στη ζώνη του λυκόφωτος, μια μακρά περίοδο όπου κανείς δεν μπορούσε να διακρίνει το φως στο τέλος του τούνελ, και κανείς δε φαινόταν να μπορεί να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων ώστε να ξεδιαλύνει το εφιαλτικό κουβάρι μιας πολύπλευρης, σκοτεινής κατάστασης. Οι Έλληνες αντιμετωπίσαμε πρωτοφανή για τους περισσότερους- και δη τους νεότερους – προβλήματα, ακόμη και επιβίωσης. Αφήσαμε τα θέλω μας στην άκρη, για να κάνουμε τόπο στα αδιέξοδα της καθημερινότητας, τα τόσο πιεστικά, που όμως ζητούσαν άμεσες λύσεις. Τα όνειρα και μαζί τους ο παραδοσιακός, αλλά και εξαιρετικά σημαντικός οικογενειακός και προσωπικός προγραμματισμός είτε μπήκαν στην άκρη, είτε διαταράχθηκαν.

Η χώρα γυρίζει σιγά-σιγά σελίδα και μαζί με αυτήν οι Έλληνες ξεκινάμε πάλι να ονειρευόμαστε και να θέλουμε – στην εργασία, στο σπίτι, για την οικογένεια, για την υγεία και για τη σύνταξη μας. Σε αυτά τα όνειρα υπάρχουν πολύ ρεαλιστικές και, κυρίως, προσβάσιμες απαντήσεις. Ο ασφαλιστικός Όμιλος Eurolife ERB, μέλος της Fairfax Financial Holdings Limited, αποτελεί μια απάντηση που πρέπει να εξετάσει όποιος πραγματικά ενδιαφέρεται να επενδύσει ουσιωδώς στο μέλλον και την ασφάλειά του. Ο Όμιλος Eurolife ERB, κατέχει ήδη ηγετική θέση στη χώρα και εξελίσσει την έννοια της ασφάλισης και παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες που συμβαδίζουν με όλες τις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου. Με όπλα την πολυετή εμπειρία και τις σταθερές θεμελιώδεις αρχές του, με την ώθηση της Fairfax και τη συνεργασία του με τη Eurobank, ο Όμιλος Eurolife ERB κατάφερε να επιτύχει σταθερή κερδοφορία μέσα στο γενικότερο κλίμα αστάθειας, και να διαθέτει υψηλή κεφαλαιακή επάρκεια υπερκαλύπτοντας τις ευρωπαϊκές εποπτικές απαιτήσεις, με σκοπό να είναι κάθε στιγμή σε θέση να εκπληρώνει άμεσα τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει για τους ασφαλισμένους του.

Οι Έλληνες κοιτούν το μέλλον με αισιοδοξία-1

Παράλληλα, επενδύει συνεχώς σε ευέλικτες εκπαιδευτικές δραστηριότητες για το ευρύ δίκτυο ασφαλιστικών συνεργατών του, βρίσκεται στην αιχμή του ψηφιακού εκσυγχρονισμού επενδύοντας με συνέπεια στην καινοτομία ώστε η εμπειρία που προσφέρει στους πελάτες και τους συνεργάτες του να είναι πραγματικά σύγχρονη. Η θέση του ομίλου Eurolife ERB στην τεχνολογική πρωτοπορία φαίνεται από μια σειρά εργαλεία, όπως, μεταξύ άλλων, η πλατφόρμα Eurolife Connect, όπου κάθε πελάτης μπορεί να δει άμεσα το ασφαλιστικό προφίλ του. Η πλατφόρμα Salesforce CRM αποτελεί, παράλληλα, ένα από τα κορυφαία συστήματα του είδους σε παγκόσμιο επίπεδο. Η πλατφόρμα παρέχει στα στελέχη του ομίλου τη δυνατότητα να διαχειρίζονται σε πραγματικό χρόνο τα αιτήματα των πελατών τους, γρήγορα και αποτελεσματικά. 


Συμβαδίζοντας με το πνεύμα των καιρών και με πιστή στις αξίες και το χαρακτήρα του Ομίλου Eurolife ERB, η τελευταία καμπάνια με τίτλο «Τι έχει αξία για σένα;»  υπενθυμίζει σε κάθε άνθρωπο όλες τις επιδιώξεις και τις αξίες που τον παρακινούν καθημερινά. Ο Όμιλος Eurolife ERB ασφαλίζει όλα αυτά που έχουν αξία για τον κάθε σύγχρονο άνθρωπο ξεχωριστά – τις στιγμές που γεννιούνται τα θέλω του – και μας θυμίζει πως μπορούμε να κοιτάμε το μέλλον με αισιοδοξία και ικανοποίηση.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή