Η Interamerican κατέβαλε 2,73 δισ. σε πελάτες της τη δεκαετία 2010-2019

Η Interamerican κατέβαλε 2,73 δισ. σε πελάτες της τη δεκαετία 2010-2019

1' 49" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αυξημένες κατά 2,9%, στα 244,3 εκατ. ευρώ, ήταν οι αποζημιώσεις που κατέβαλε η Interamerican το 2019, ενώ αύξηση κατά 1,9%, παρουσίασαν και οι περιπτώσεις πληρωμών και αποζημιώσεων που η εταιρεία διαχειρίστηκε πέρυσι, ο αριθμός των οποίων ανήλθε στις 426.134. Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η εταιρεία κατά τη δεκαετία της οικονομικής κρίσης (2010-2019), έχει πληρώσει συνολικά σε πελάτες και δικαιούχους 2,73 δισ. ευρώ. Πέρυσι, πληρώθηκαν ή έλαβαν κάποια υπηρεσία βοήθειας (οδική ή άμεση ιατρική) από την Interamerican, αθροιστικά, 957.461 περιπτώσεις. Δηλαδή καθημερινά, κατά μέσον όρο, εξυπηρετούνταν 2.623 πελάτες και δικαιούχοι.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου κ. Γιάννης Καντώρος επισημαίνει «την ισχυρή σχέση εμπιστοσύνης που έχει δημιουργηθεί μεταξύ της Interamerican και των πελατών της, χάρις στη συνέπεια της εταιρείας στις πληρωμές και στην ποιότητα των υπηρεσιών μας, που υποστηρίζονται από σύγχρονη οργάνωση και από μοναδικές ιδιόκτητες υποδομές. Βρισκόμαστε στον δρόμο σημαντικών δομικών αλλαγών με στόχο αιχμής τη δημιουργία πραγματικής αξίας για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη», σημειώνει ο κ. Καντώρος.

Εμπιστοσύνη

Ο δείκτης Transactional NPS ανήλθε πέρυσι στο 65, καταγράφοντας εντυπωσιακή αύξηση από το επίπεδο του 48, που ήταν το 2014 όταν η εταιρεία ξεκίνησε να τον παρακολουθεί συστηματικά. Ο δείκτης είναι σύνθετος και παρέχει την εικόνα ικανοποίησης, διατηρησιμότητας-προτίμησης και διάθεσης για σύσταση της εταιρείας σε τρίτους. Παράλληλα, η έρευνα ικανοποίησης πελατών (2019) παρουσιάζει ποσοστά ικανοποιημένων πελατών 90% για την Interamerican και 94% για την Anytime.

Σε ό,τι αφορά στις πληρωμές ανά τομέα δραστηριότητας, στον κλάδο ασφαλίσεων ζωής πέρυσι καταβλήθηκαν συνολικά 65,8 εκατ. ευρώ σε 11.687 περιπτώσεις. Στον τομέα υγείας που αποτελεί κορμό των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων με ηγετική παρουσία στην ασφαλιστική αγορά και με υπηρεσίες (πολυϊατρεία Medifirst, γενική κλινική Αθηναϊκή Mediclinic, Γραμμή Υγείας 1010 και δίκτυο υγείας) και με το καινοτόμο σύστημα υγείας «bewell», σε σύνολο 231.635 περιπτώσεων οι αποζημιώσεις για πρωτοβάθμια φροντίδα, χειρουργικές επεμβάσεις, νοσηλεία και επιδόματα ανήλθαν στα 57,3 εκατ. ευρώ, έναντι 58,8 εκατ. κατά το 2018.

Η αύξηση κατά 4,2% των περιπτώσεων που διαχειρίστηκε η εταιρεία καταδεικνύει τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες των πολιτών για χρήση ιδιωτικής ασφάλισης της υγείας. Στους κλάδους ζημιών, οι αποζημιώσεις έφθασαν κατά το περασμένο έτος στα 95,5 εκατ. ευρώ, με αύξηση κατά 12,1%. Αποζημιώθηκαν 69.315 δικαιούχοι, συνολικά, για περιουσία (κατοικία, επιχείρηση, αυτοκίνητο), αστική ευθύνη, νομική προστασία και άλλες καλύψεις κινδύνων.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή