Αναμενόμενος ο αποκλεισμός της Θεμελιοδομής από έργο ΠΑΘΕ

Αναμενόμενος ο αποκλεισμός της Θεμελιοδομής από έργο ΠΑΘΕ

1' 2" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αποκλείστηκαν οι επτά από τις 19 εταιρείες που κατέθεσαν προσφορά για το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ Σκάρφια – Λαμία. Με βάση το πρώτο πρακτικό της επιτροπής αξιολόγησης των προσφορών -και χωρίς να έχουν εξετασθεί οι ουκ ολίγες ενστάσεις που έχουν υποβληθεί- εκτός διεκδίκησης του έργου τίθενται οι ΑΕΓΕΚ, ΑΛΤΕ, Θεμελιοδομή, ATTIKAT, Θεμέλη και οι πολυεθνικές Strabag και Comsa. O αποκλεισμός της Θεμελιοδομής, στέλεχος της οποίας μοίραζε πριν από λίγες ημέρες έτοιμες τις προσφορές των υπολοίπων διεκδικητών, δεν πρέπει να θεωρείται έκπληξη.

Μετά την αποκάλυψη της συναλλαγής, σε μπαρ των Αμπελοκήπων, η τεχνική εταιρεία της Θεσσαλονίκης θα δυσκολευόταν να αναλάβει το έργο, στο πλαίσιο της μοιρασιάς των μεγάλων κατασκευαστικών ομίλων. Τώρα οι κακεντρεχείς υποστηρίζουν ότι κάποιος άλλος εκ του κλαμπ των ισχυρών θα αναλάβει το τμήμα Σκάρφια – Λαμία, αλλά η Θεμελιοδομή θα το εκτελέσει ως υπεργολάβος…

Στο διαγωνισμό για το τμήμα του ΠΑΘΕ είχαν καταθέσει προσφορές οι 14 εγχώριες τεχνικές εταιρείες της ανώτατης τάξης καθώς και οι Todini (ιταλική), Alpine Bau (αυστριακή), Comsa (ισπανική), Strabag (αυστριακή) και Impregilo (ιταλική). Οι προσφορές των ξένων ήταν επίσης «ευθυγραμμισμένες» στο πλαίσιο της μοιρασιάς με αποτέλεσμα να δημιουργούνται ερωτήματα για το αν οι διοικήσεις ηχηρών ονομάτων της παγκόσμιας κατασκευαστικής βιομηχανίας, όπως η Strabag, γνωρίζουν τον ρόλο που διαδραματίζουν οι εν Ελλάδι συνεργάτες τους.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή