Η συμμετοχή των τραπεζών στους Ολυμπιακούς

Η συμμετοχή των τραπεζών στους Ολυμπιακούς

4' 31" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Εμπλουτισμός καναλιών διανομής σε επίπεδο καταστημάτων και ΑΤΜ, νέα προϊόντα, έκδοση καινούργιων καρτών, προγράμματα φιλοξενίας και ενημέρωση, πολιτιστικές εκδηλώσεις και χορηγίες, συμβολή στον εθελοντισμό συνθέτουν ένα ευρύτατο πλαίσιο δράσης των τραπεζών μας κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004.

Η Alpha Bank, Μέγας Εθνικός Χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων στην κατηγορία των τραπεζών με χορηγία που ανέρχεται σε 74 εκατ. ευρώ, έχει επονομασθεί ως «η Επίσημη Τράπεζα» των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Είναι φυσικό λοιπόν η μεγαλύτερη αυτή ιδιωτική ελληνική τράπεζα να έχει αναλάβει και τις περισσότερες δραστηριότητες που σχετίζονται με τους Αγώνες. Ο επικεφαλής της Ομάδας Ολυμπιακής Χορηγίας της Alpha Bank Ιωάννης Παπαδόπουλος μας ενημερώνει για τις συγκεκριμένες δραστηριότητες της τράπεζας.

Σε επίπεδο καναλιών διανομής: Στη διάρκεια των Αγώνων, η Alpha Bank θα λειτουργήσει τουλάχιστον τρία νέα υποκαταστήματα σε χώρους ολυμπιακών εγκαταστάσεων. Τα δύο Κέντρα Τύπου και το Ολυμπιακό Χωριό έχουν μέχρι στιγμής επιλεγεί ως τοποθεσίες που θα λειτουργήσουν τα νέα καταστήματα. Ταυτόχρονα, η τράπεζα θα εγκαταστήσει τουλάχιστον 20 νέα ΑΤΜ σε ολυμπιακές εγκαταστάσεις.

Σε επίπεδο φιλοξενίας: Με πρωτοβουλία της διοίκησης της Alpha Bank, η τράπεζα έχει αναλάβει την πλήρη φιλοξενία 3.000 Ελλήνων και ξένων επισκεπτών από τη στιγμή που θα ξεκινήσουν από τον τόπο αναχώρησής τους μέχρι και την επιστροφή τους. Προσωπικότητες από τον διεθνή επιχειρηματικό και οικονομικό στίβο, πελάτες και συνεργάτες της Alpha Bank περιλαμβάνονται ανάμεσα στους καλεσμένους της διοίκησης της τράπεζας. Κατά τη διάρκεια της παραμονής στη χώρα μας, οι φιλοξενούμενοι της Alpha Bank θα έχουν συναντήσεις με τη διοίκηση της τράπεζας προκειμένου να ενημερωθούν για τις εξελίξεις στην οικονομία μας, ιδιαίτερα στον επενδυτικό τομέα.

Πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι το ξενοδοχείο ΗiltoΑθηνών, που ανήκει στην Ιονική Ξενοδοχειακή, θυγατρική της Alpha Bank, είναι το επίσημο ξενοδοχείο της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής (ΔΟΕ) στη διάρκεια των Αγώνων.

Σε επίπεδο προϊόντος: Η δραστηριότητα της τράπεζας εστιάζεται στις κάρτες και τα προϊόντα προς επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες. Εχει θέσει σε κυκλοφορία την Αθήνα 2004 Visa (Χρυσή και Αργυρή) για ιδιώτες και επιχειρήσεις. Σε συνεργασία με τον ΟΤΕ και την Cosmote, η τράπεζα δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους της Αργυρής κάρτας Visa Αθήνα 2004 μέσω του προγράμματος «Επαθλον», ανάλογα με τη χρήση της να αποκτούν το δικαίωμα εκπτώσεων σε προϊόντα και υπηρεσίες των τριών οργανισμών ή άλλων μεγάλων συνεργαζόμενων επιχειρήσεων (σούπερ μάρκετ, κινηματογράφοι κ.λπ.). Μέρος των εσόδων αυτών των καρτών θα διατίθεται ως συμβολή για το κοινό σκοπό στην Οργανωτική Ολυμπιακή Επιτροπή Αθήνα 2004.

Το πρόγραμμα «Πείτε το στην Alpha Bank» δίνει τη δυνατότητα δανειοδότησης με χαμηλότερα από τα ισχύοντα στην αγορά επιτόκια και με πιο ευέλικτους όρους αποπληρωμής σε επιχειρήσεις που η δραστηριότητά τους σχετίζεται με την Αθήνα 2004.

Το πρόγραμμα «Πένταθλον» που απευθύνεται σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες. Πρόκειται για την διάθεση προϊόντων από πέντε κατηγορίες χρηματοοικονομικών εργασιών (δάνεια, ασφάλειες, ηλεκτρονικές υπηρεσίες, καταθέσεις και κάρτες). Οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες που θα επιλέξουν ένα τουλάχιστον προϊόν από κάθε κατηγορία έχουν προνομιακή τιμολόγηση και πρόσβαση σε άλλα προϊόντα και υπηρεσίες.

Σε πολιτιστικό επίπεδο και επίπεδο χορηγιών: Η έκθεση «Ολυμπιακά Ενθυμήματα» που παρουσιάζεται ήδη σε διάφορες πόλεις της Ελλάδος έχει στόχο την ευαισθητοποίηση του ευρύτερου κοινού στην Ολυμπιακή Ιδέα.

Το «Πανόραμα Ολυμπιακών Αθλημάτων» έχει στόχο την προβολή των 11 λιγότερο διαδεδομένων ολυμπιακών αθλημάτων και μέχρι τον Μάιο του 2004 θα έχει παρουσιαστεί σε 64 πόλεις της Ελλάδος και την Κύπρο.

Η Alpha Bank έχει αναλάβει επίσης τη διαχείριση της συλλεκτικής σειράς των ολυμπιακών νομισμάτων (θα κυκλοφορήσουν έξι σειρές).

Στον τομέα των χορηγιών, η τράπεζα έχει αναλάβει τη χορηγία για το χρονικό διάστημα 2001-2004 της κλασικής διαδρομής του Μαραθωνίου, με στόχο την αναβάθμιση της διαδρομής σε μία από τις σημαντικότερες διεθνώς με την αύξηση των συμμετοχών ποιοτικά και ποσοτικά. Επίσης, η τράπεζα έχει αναλάβει τη χορηγία έξι Ελλήνων Ολυμπιονικών και πρωταθλητών.

Ως επίσημη τράπεζα των Ολυμπιακών Αγώνων η Alpha Bank σε συνεργασία με την Οργανωτική Επιτροπή Αθήνα 2004 αποτελεί και τον φορέα διαχείρισης των εισιτηρίων μέσω του δικτύου της.

Στον τομέα του Εθελοντισμού 500 εργαζόμενοι της Alpha Bank θα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στη διάρκεια των Αγώνων.

Η EFG Eurobank Ergasias, όπως επισημαίνουν στελέχη της τράπεζας στην «Κ», κατά τη χρονική περίοδο των Αγώνων θα αξιοποιήσει κάθε ευκαιρία για περαιτέρω επέκταση της επικοινωνίας με το διεθνές επενδυτικό κοινό.

Οπως μας ενημερώνουν τα αρμόδια στελέχη, εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 αρκετοί αλλοδαποί θεσμικοί επενδυτές λαμβάνουν από τώρα θέσεις στην αγορά με αποτέλεσμα εφέτος οι συναντήσεις τους με τα μέλη της διοίκησης της τράπεζας να έχουν πυκνώσει τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Ετσι κατά το πρώτο εξάμηνο του 2003 πραγματοποιήθηκαν πάνω από 50 τέτοιες συναντήσεις (που περιλαμβάνουν και roadshows) στην Ελλάδα, στην Αγγλία, στην Ιταλία και στην Αμερική, ενώ υπάρχει εξίσου έντονο ενδιαφέρον για το επόμενο δωδεκάμηνο.

Στο πλαίσιο των Αγώνων η Eurobank θα πραγματοποιήσει μικρής κλίμακας πρόγραμμα φιλοξενίας τον Αύγουστο του 2004. Το πρόγραμμα της φιλοξενίας καλύπτει όλο το φάσμα του πελατολογίου με έμφαση σε ξένους θεσμικούς επενδυτές και περιλαμβάνει ευρεία γκάμα εκδηλώσεων.

Η Εθνική Τράπεζα είναι ο επίσημος χορηγός της Ομοσπονδίας Αρσης Βαρών και της Ομάδας Ρυθμικής Γυμναστικής Ανσάμπλ. Πρόσφατα η Εθνική έθεσε σε κυκλοφορία και τις συλλεκτικές πιστωτικές κάρτες στις οποίες απεικονίζονται οι δύο αυτές εθνικές ομάδες. Επίσης είναι χορηγός μεμονωμένων αθλητών που θα συμμετάσχουν στους Αγώνες.

Με την ευκαιρία των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, οι περισσότερες ελληνικές τράπεζες έχουν αποφασίσει τη σημαντική ενίσχυση των δικτύων ΑΤΜ σε χώρους εκτός καταστημάτων, ενώ ταυτόχρονα σχεδιάζουν την επικοινωνιακή τους πολιτική που αφορά την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών τους σε Ελληνες και ξένους επισκέπτες το χρονικό διάστημα πριν και κατά τη διάρκεια των Αγώνων.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή