Στάσιμες είναι οι πωλήσεις ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών οικιακών συσκευών κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους. Η διαπίστωση αυτή έρχεται ύστερα από ένα δύσκολο 2004, κατά το οποίο ο όγκος των πωλήσεων σημείωσε μηδενική αύξηση, ενώ προκάλεσε αίσθηση η εμφάνιση ζημιών σε πολλές επιχειρήσεις του κλάδου. Παράλληλα, κυοφορούνται εξελίξεις καθώς η είσοδος αλλοδαπών επιχειρήσεων με άμεσο (Media Markt) ή έμμεσο τρόπο (Dixons) αλλάζει το τοπίο στην αγορά.
Σύμφωνα με μελέτη της Hellastat, τρεις μεγάλες εισηγμένες στη Σοφοκλέους επιχειρήσεις του κλάδου εμφάνισαν σημαντική κάμψη των αποτελεσμάτων τους το 2004 και επιδείνωση της κεφαλαιακής τους δομής. Ράδιο Κορασίδης και Elephant αντιμετωπίζουν προβλήματα ρευστότητας και διαπραγματεύονται με προμηθευτές και τράπεζες τη διευθέτηση των οφειλών τους ώστε να συνεχίσουν να λειτουργούν χωρίς προβλήματα. H Ράδιο Κορασίδης εμφάνισε στο πρώτο τρίμηνο του 2005 ζημίες ύψους 11,3 εκατ. ευρώ και πτώση εσόδων κατά 18,6%. H Εικόνα & Ηχος εμφάνισε κάμψη εσόδων το πρώτο τρίμηνο κατά 15,7% και ζημίες ύψους 0,5 εκατ. ευρώ.