Σημαντικά βελτιωμένα είναι τα μεγέθη της αλυσίδας ειδών ένδυσης Marks & Spencer το πρώτο τετράμηνο του 2006 έναντι του αντίστοιχου περσινού διαστήματος. Σε συνέχεια ενός δύσκολου χρόνου, όπως ήταν το 2005 για το σύνολο του κλάδου, η εταιρεία προσανατολίζεται πλέον στην εντατικοποίηση της παρουσίας της τόσο στην ελληνική αγορά όσο όμως και στις αγορές της Ρουμανίας, της Σλοβενίας, της Κροατίας, της Βουλγαρίας αλλά και της Ελβετίας. Οπως επεσήμανε στην «Κ» η εμπορική διευθύντρια της αλυσίδας, κ. Anita Sabarwal, το 2005 έκλεισε με αύξηση των πωλήσεων κατά 10% περίπου, συνολικού ύψους 94 εκατ. ευρώ, ποσό που απέχει ελαφρά από τους αρχικούς στόχους της διοίκησης. «Η εξέλιξη αυτή οφείλεται τόσο στο κακό κλίμα που επικράτησε συνολικά για την αγορά το προηγούμενο έτος, όσο όμως και στο γεγονός ότι λειτούργησαν νέα καταστήματα, προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της περαιτέρω ανάπτυξης του δικτύου. Ωστόσο, το 2006 ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς για τη Marks & Spencer, η οποία πέτυχε ήδη μέσα στο πρώτο τετράμηνο της χρήσης αύξηση πωλήσεων της τάξης του 18%, έναντι του αντίστοιχου διαστήματος του 2005». Οπως σημειώνει η κ. Sabarwal, η θετική αυτή πορεία αποτελεί το αποτέλεσμα εντατικών προσπαθειών της διοίκησης της εταιρείας για τη βελτίωση των προϊόντων της αλλά και την καλύτερη δυνατή συσχέτιση ποιότητας/τιμής. «Οι συνθήκες είναι ευνοϊκές για τις οργανωμένες αλυσίδες καταστημάτων και το γεγονός αυτό αναγνωρίζεται πλέον και από τους καταναλωτές αλλά και από τον ίδιο τον κλάδο. Ετσι, για το τρέχον έτος σχεδιάζεται το άνοιγμα ακόμη 7 καταστημάτων στην Ελλάδα, ενώ μόλις την προηγούμενη εβδομάδα εγκαινιάστηκε το πρώτο κατάστημα της Marks & Spencer στη Γενεύη.
Θετική η πορεία της Marks & Spencer
1' 18" χρόνος ανάγνωσης