ΞΗΡΟΥ ΦΟΡΤΙΟΥ: Υποχώρησαν οι ναύλοι στο τέλος της εβδομάδας

ΞΗΡΟΥ ΦΟΡΤΙΟΥ: Υποχώρησαν οι ναύλοι στο τέλος της εβδομάδας

2' 6" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η δυναμική των τελευταίων ημερών στους ναύλους των Capesize πλοίων δεν διατηρήθηκε προς το τέλος της εβδομάδας, με απουσία φορτίων σε Ατλαντικό και Απω Ανατολή. Τα κυκλικά φορτία τους διαπραγματεύονται στα 60.000 δολ.την ημέρα. Η BHP BILLITON συγκεκριμένα με παράδοση Κίνα 16-18 Δεκεμβρίου και για κυκλικό ταξίδι μέσω δυτ. Αυστραλίας ναύλωσε το M/V «ALAMEDA» 170.698 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2001, στα 62.500 δολ. την ημέρα.

Ναυλομεσιτικοί κύκλοι ομιλούν για μικρή παύση, αναμένοντας περαιτέρω άνοδο με την αρχή του νέου έτους σε Ατλαντικό και Ειρηνικό, καθώς και στα ταξίδια Απω Ανατολή με προορισμό Ατλαντικό.

Η μέση τιμή ναύλων της συγκεκριμένης γραμμής έφθασε τα 58.785 δολ. ημερησίως τον Νοέμβριο, τιμή υπερδιπλάσια του αντίστοιχου μηνός του περασμένου έτους το οποίο είχε φθάσει τα 27.888 δολ. ημερησίως με τις άλλες γραμμές να σημειώνουν αύξηση περίπου 30%.

Στα Πάναμαξ το ταξίδι με προορισμό Απω Ανατολή διαπραγματεύεται στα 30.000- 32.000 δολ.την ημέρα.

Στον Ειρηνικό η UNIWELL με παράδοση 28-30 Δεκεμβρίου Μουσκάτ μέσω Ινδίας και επαναπαράδοση Κίνα ναύλωσε το M/V «PENDA BULKER» 76.520 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2005, στα 33.000 δολ. την ημέρα, ενώ η CARGILL με παράδοση 11-13 Δεκεμβρίου Ινδονησία μέσω Αυστραλίας και Ιταλίας, επαναπαράδοση Πασέρο ναύλωσε το M/V «TORM ROTNA» 75.971 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2001, στα 39.500 δολ.την ημέρα.

Η DAEBO με παράδοση Κίνα 8-10 Δεκεμβρίου μέσω Ινδονησίας και επαναπαράδοση Ν. Κορέα ναύλωσε το M/V «FUJIAN» 75.339 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1997, στα 38.000 δολ.την ημέρα.

Στον Ατλαντικό η CHINA STEEL EXPRESS με παράδοση 22-24 Δεκεμβρίου Βραζιλία και επαναπαράδοση Ταϊβάν ναύλωσε το M/V «MARITIME BAQUI» 76.465 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2006, στα 33.000 δολ. την ημέρα και 625.000 δολ.αμοιβή ταξιδιού υπό έρμα, ενώ η CARGILL με παράδοση επίσης Βραζιλία 17-19 Δεκεμβρίου και επαναπαράδοση Απω Ανατολή ναύλωσε το M/V «SANTA VICTORIA» 75.966 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2002, στα 33.500 δολ.την ημέρα και 650.000 δολ.αμοιβή ταξιδιού υπό έρμα.

Στις χρονοναυλώσεις η TRANSBULK με παράδοση αρχές Ιανουαρίου-μέσα Φεβρουαρίου και για χρονική διάρκεια 3 έτη ναύλωσε το M/V «BRUNHILDE SALAMON» 75.490 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2001, στα 25.000 δολ.την ημέρα, ενώ η PERSEVERANZA με παράδοση Ιταλία 10-15 Δεκεμβρίου και για χρονική διάρκεια 1 έτος ναύλωσε το M/V «ERATO» 74.500 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2004, στα 30.000 δολ.την ημέρα.

Στα μικρότερα μεγέθη η STAR ναύλωσε το M/V «PROGRESS 2» 43.162 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1995, παράδοση ανατ. ακτή Αμερικής 10-14 Δεκεμβρίου μέσω Κόλπου Αμερικής και επαναπαράδοση Μεσόγειο στα 39.000 δολ. την ημέρα, ενώ η IVS με παράδοση Durban (Ν. Αφρική) 12-15 Δεκεμβρίου και επαναπαράδοση Ατλαντικό ναύλωσε το M/V «NASSAU PARADISE» 35.174 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1984, στα 22.500 δολ.την ημέρα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή