Επιτέλους ξεκινούν οι νέοι οδικοί άξονες

Επιτέλους ξεκινούν οι νέοι οδικοί άξονες

1' 3" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στην τελική ευθεία μπήκε χθες το μεγαλύτερο έργο υποδομής που κατασκευάζεται με συμβάσεις παραχώρησης.

Πρόκειται για την κατασκευή του οδικού άξονα Ελευσίνας – Κορίνθου – Πάτρας και Πάτρας – Πύργου – Τσακώνας, με προϋπολογισμό σχεδόν τριπλάσιο από αυτόν του έργου της ζεύξης Ρίου – Αντιρρίου. Το έργο εκτιμάται ότι θα κοστίσει περί τα 1,8 – 2 δισ. ευρώ και περιλαμβάνει τόσο την κατασκευή 284 χλμ. νέου αυτοκινητόδρομου, όσο και τη βελτίωση 82 χλμ. υφιστάμενων τμημάτων, τα οποία θα παραδοθούν τμηματικά σε διάστημα έξι ετών. Χθες κατέθεσαν τις προσφορές τους οι δύο όμιλοι που διεκδικούν το έργο, Hellenic Autopistas και ο όμιλος Απιον Κλέος. Στον πρώτο συμμετέχουν οι εταιρείες: Cintra S.A., ΓΕΚ Α.Ε., Iridium Concessiones De Infraestructuras S.A., Dragados S.A., Ferrovial AgromaS.A., ΤΕΡΝΑ Α.Ε., ενώ στον δεύτερο οι εταιρείες Vinci S.A., Ελληνική Τεχνοδομική-ΤΕΒ Α.Ε., Ακτωρ ΑΤΕ, J&P ΑΒΑΞ Α.Ε., Hochtief Projektentwicklung GMBH και Αθηνά ΑΤΕ.

Στο μεταξύ, υπογράφεται σήμερα στο ΥΠΕΧΩΔΕ η σύμβαση για την κατασκευή της Ιονίας Οδού. Ανάδοχος του έργου, που θα κατασκευαστεί με σύμβαση παραχώρησης, είναι η κοινοπραξία Hellenic Αutopistas.

Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή 159 χλμ. νέων τμημάτων της Ιονίας Οδού, τη βελτίωση 163 χλμ. της ΠΑΘΕ και τη συντήρηση και λειτουργία ακόμα 59 χλμ. που κατασκευάζονται σήμερα ως δημόσια έργα, με αντάλλαγμα το δικαίωμα είσπραξης διοδίων.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή