EN ΣΥΝΤΟΜΙΑ

3' 28" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ανοδικός ρυθμός 7,9% και 9,8% σε ελαστικά και ζάντες, 1999 – 2005

Με μέσο ετήσιο ρυθμό ανόδου 7,9% κινήθηκε την περίοδο 1999 – 2005 η εγχώρια αγορά ελαστικών για τροχοφόρα οχήματα, ενώ η εγχώρια αγορά ζαντών παρουσίασε άνοδο με μέσο ετήσιο ρυθμό 9,8%. Οπως σημειώνεται σε έρευνα της ICAP για τον κλάδο ελαστικών και ζαντών το 67,4% της εγχώριας κατανάλωσης ελαστικών αφορά επιβατικά αυτοκίνητα.

Οι βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη συχνότητα αντικατάστασης των ελαστικών, είναι η φθορά που προκαλείται από τα χιλιόμετρα, καθώς και οι υψηλές θερμοκρασίες. Επίσης, η ζήτηση για τα εξεταζόμενα προϊόντα συνδέεται άμεσα με την εξέλιξη και τη διαμόρφωση του στόλου των οχημάτων. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΣΥΕ, ο συνολικός στόλος των οχημάτων που κυκλοφορούν στη χώρα μας (εκτός μοτοποδηλάτων) αυξήθηκε την περίοδο 1994 – 2005 με μέσο ετήσιο ρυθμό μεταβολής 6,3%.

Σύμφωνα με τις ισχύουσες συνθήκες και τάσεις, εκτιμάται ότι η συνολική αγορά ελαστικών θα παρουσιάσει ελαφρά ανοδική τάση κατά το 2006, ενώ η αγορά ζαντών θα παρουσιάσει στασιμότητα.

Περισσότερες πληροφορίες για την έρευνα της ICAP στο www.kathimerini.gr

Η SPRIDER στη Σόφια

Τη δραστηριοποίησή της στην αγορά της Νοτιοανατολικής Ευρώπης εγκαινίασε η εταιρεία SPRIDER STORES, με τη λειτουργία του πρώτου της καταστήματος στη Βουλγαρία. Συγκεκριμένα, στις 14 Δεκεμβρίου εγκαινιάστηκε η λειτουργία του νέου SPRIDER STORES της Σόφιας, στη Λεωφόρο Vitossa 37, τον πιο εμπορικό δρόμο της πόλης. Το κατάστημα που εκτείνεται σε δύο επίπεδα συνολικής επιφάνειας 1.170 τ.μ. είναι βασισμένο στην ενιαία σύγχρονη αισθητική των SPRIDER STORES και διαθέτει ειδικά χωροθετημένα και σηματοδοτημένα τμήματα για τη γυναίκα και τον άνδρα, ενώ σύντομα θα διαμορφωθεί και αντίστοιχο τμήμα με παιδικά είδη. Με τη λειτουργία του νέου καταστήματος στην πρωτεύουσα της Βουλγαρίας, η SPRIDER STORES, που σήμερα αριθμεί 43 σημεία πώλησης στην Ελλάδα, «εγκαινιάζει» την παρουσία της και στις χώρες των Βαλκανίων.

Η SATO εξοπλίζει τη Vodafone

Τον εξοπλισμό των καταστημάτων Vodafone σε όλη την Ελλάδα ανέλαβε ο όμιλος SATO. Η συμφωνία που τα δύο μέρη συνήψαν αναμένεται να υπερβεί τα 7 εκατ. ευρώ σε αξία. Προβλέπεται, δε, να υλοποιηθεί μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2007, ενώ αποτελεί σημαντική εξέλιξη για τον όμιλο SATO, σε μια δυσμενή χρονική συγκυρία για τη λιανική αγορά επίπλων γραφείου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι από τις αρχές του νέου έτους, οι επισκέπτες του καταστήματος Notos Galleries Home θα βρίσκουν επίσης τα έπιπλα και τα αντικείμενα των αλυσίδων «La Maison Coloniale» και «Divani & Divani by Natuzzi» του ομίλου SATO. Πρόκειται για τη νέα επιχειρηματική δραστηριότητα των δύο brands του Ομίλου SATO, στο κέντρο της Αθήνας.

Προσφορές για το νέο Αμοιβαίο του Οικονομίας

Στις 22 Ιανουαρίου εκπνέει η προθεσμία κατάθεσης προσφορών από χρηματοπιστωτικούς οίκους που επιθυμούν να αναλάβουν τη διαχείριση του νέου Αμοιβαίου Κεφαλαίου Επιχειρηματικών Συμμετοχών (ΑΚΕΣ) που δημιουργεί το υπουργείο Οικονομίας για επενδύσεις σε επιχειρήσεις τεχνολογίας. Το νέο ΑΚΕΣ δημιουργείται στο πλαίσιο του επιχειρησιακού προγράμματος «Κοινωνία της Πληροφορίας» του Γ΄ ΚΠΣ, με κεφάλαια 100 εκατ. ευρώ. Ο διαχειριστής, σύμφωνα με τη διακήρυξη, θα έχει έσοδα (κατά μέγιστο) 23,4 εκατ. ευρώ συν ποσοστό 20% από τις δυνητικές υπεραξίες που θα προκύψουν από τις επενδύσεις του ΑΚΕΣ σε νέες επιχειρήσεις τεχνολογίας.

Δάνειο 6 εκατ. για την Ψαλλίδας

Την έκδοση κοινού διμερούς ομολογιακού δανείου ύψους 6.000.000 προκειμένου να μετατραπεί μέρος του βραχυπρόθεσμου Τραπεζικού δανεισμού σε μεσομακροπρόθεσμο αποφάσισε η χθεσινή έκτακτη γενική συνέλευση της Εδραση Χ. Ψαλλίδας, που πραγματοποιήθηκε με απαρτία 68,30%. Επιπλέον, εξουσιοδότησε το Διοικητικό Συμβούλιο να αποφασίσει τους όρους, το ειδικότερο περιεχόμενο και τις λεπτομέρειες έκδοσης του δανείου.

Νέο Oxette στη Γλυφάδα

Ενα νέο κατάστημα Oxette άνοιξε πρόσφατα τις πόρτες του στη Γλυφάδα στην οδό Ιωάννου Μεταξά 4. Η είσοδος της Oxette στην αγορά της Γλυφάδας θα καλύψει τις ανάγκες των πελατισσών της στα νότια προάστια και θα ενισχύσει την παρουσία της Oxette στην Αθήνα, όπου το brand αριθμεί ήδη 10 καταστήματα και shop-in-shop σε επιλεγμένα σημεία. Το νέο κατάστημα εγκαινίασε επίσης το ολοκαίνουριο αρχιτεκτονικό concept της Oxette που αναπτύχθηκε σε μίνιμαλ ύφος και με κυρίαρχο χρώμα το λευκό.

Να σημειωθεί ότι η εταιρεία Perideo, που αναπτύσσει τα brands Oxette και Loisir, είναι ήδη παρούσα σε 25 χώρες, μέσα από 450 σημεία πώλησης, ενώ προωθεί την είσοδό της στις αγορές της Απω Ανατολής, της Ρωσίας αλλά και της Ανατολικής Ευρώπης, έχοντας σαν στόχο 5ετίας τα 600 σημεία πώλησης παγκοσμίως.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή