Τέσσερα νέα υπερκαταστήματα Jumbo

Τέσσερα νέα υπερκαταστήματα Jumbo

1' 43" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με πρότυπο την αμερικανική αλυσίδα Wal-Μart, η εταιρεία Jumbo προωθεί το δικό της μοντέλο προϊοντικής διαφοροποίησης, στοχεύοντας στην κάλυψη των αναγκών όλης της οικογένειας. Μέσα στην επόμενη 3ετία πρόκειται να λειτουργήσουν 4 νέα υπερκαταστήματα, τα τρία εκ των οποίων στην Ελλάδα και ένα στη Βουλγαρία, από όπου ξεκινά η επέκταση της αλυσίδας εκτός ελληνικών συνόρων. Σήμερα η εταιρεία λειτουργεί 39 καταστήματα, εκ των οποίων τα 16 βρίσκονται στην Αττική, 2 στην Κύπρο και τα υπόλοιπα 21 σε μεγάλες ελληνικές πόλεις. Απώτερος στόχος είναι το δίκτυο των καταστημάτων Jumbo να αγγίξει τα 50 σημεία σε Ελλάδα και Κύπρο.

Ανακαινίσεις – επέκταση

Η διοίκηση εξάλλου της εταιρείας κρίνει ότι έχει καλύψει σε ποσοστό 90% τις ανάγκες της περιφέρειας, μέσα από το υπάρχον δίκτυο καταστημάτων της, και πλέον εστιάζει κυριότερα στην αγορά της Αττικής, ανακαινίζοντας καταστήματα ή αντικαθιστώντας κάποια παλιά από νέα, μητροπολιτικά καταστήματα που πληρούν τις προδιαγραφές για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού. Κατά την επόμενη χρήση, προωθείται η λειτουργία ενός ακόμη καταστήματος στη Βουλγαρία ενώ θα ακολουθήσει η Ρουμανία, αφού έχει ήδη προχωρήσει η σύσταση θυγατρικής εταιρείας.

Στα καταστήματα Jumbo ο επισκέπτης βρίσκει, πέρα από τα παιχνίδια, εποχικά είδη, είδη διακόσμησης αλλά και χρηστικά προϊόντα που σχετίζονται με το σπίτι και τις ανάγκες του κατοικίδιου ζώου. Οπως προαναφέρθηκε, πρότυπο της Jumbo είναι η αμερικανική αλυσίδα Wal-Μart, με αποτέλεσμα το μείγμα των πωλήσεών της να αποτελείται σήμερα κατά 50% από παιχνίδια και 50% από τις λοιπές κατηγορίες προϊόντων. Κεντρική μέριμνα της εταιρείας είναι η κάλυψη των αναγκών ολόκληρης της οικογένειας, χωρίς όμως να χάνεται η ταυτότητα της αλυσίδας ως hypermarket παιχνιδιών.

Υψηλά μερίδια

Το μερίδιο αγοράς της Jumbo στην αγορά του παιχνιδιού εκτιμάται σε 33% και στόχος της είναι να φθάσει το 38%. Υψηλό είναι το μερίδιό της και στα βρεφικά είδη, με 31%, ενώ τα εποχικά είδη και τα είδη βιβλιοχαρτοπωλείου ακολουθούν με 23% και 20% αντίστοιχα.

Στο εννεάμηνο της τρέχουσας χρήσης που ολοκληρώνεται στις 30 Ιουνίου 2007, ο όμιλος Jumbo βελτίωσε τις πωλήσεις του κατά 21,5% και την κερδοφορία του κατά 45%, ενώ εκτιμάται ότι θα κλείσει τη 12μηνη χρήση με συναφή αύξηση κύκλου εργασιών.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή