ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επενδύσεις 40 εκατ. ευρώ ετησίως στην Ελλάδα από την Τρία Εψιλον

Κεφάλαια της τάξης των 40 εκατ. ευρώ συνεχίζει να επενδύει σε ετήσια βάση η Coca Cola Τρία Εψιλον στην Ελλάδα, η οποία αποτελεί τη δεύτερη πιο κερδοφόρα αγοράς της, συμβάλλοντας παράλληλα με ποσοστό 8% στη διαμόρφωση του όγκου των πωλήσεων. Μιλώντας στην «K» ο γενικός διευθυντής Ελλάδος της εταιρείας κ. Δημήτρης Βιδάκης, εμφανίζεται αισιόδοξος για την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων που έχουν τεθεί για τη χρονιά αυτή, δεδομένης και της ιδιαίτερα ικανοποιητικής πορείας του πρώτου εξαμήνου. «Τον Ιούνιο του 2007 πετύχαμε τις υψηλότερες πωλήσεις που σημειώθηκαν ποτέ στην εταιρεία μας» αναφέρει χαρακτηριστικά, σημειώνοντας πως η στρατηγική της εταιρείας όπως αυτή διαμορφώνεται σε μακροχρόνια βάση συνοψίζεται στη συνεχή ανάπτυξη, εξέλιξη και βελτίωση των προϊόντων.

Σημαντικό ποσοστό των επενδύσεων στην ελληνική αγορά, διευκρινίζει ο κ. Βιδάκης, «κατευθύνεται σε προγράμματα έρευνας και ανάπτυξης για προϊόντα, ενώ το υπόλοιπο κατανέμεται για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό μηχανολογικού εξοπλισμού, για την κάλυψη πάγιων αναγκών και φυσικά για τη συντήρηση και αγορά ψυγείων. Κάθε χρόνο, προμηθευόμαστε, επίσης, το 80% των πρώτων υλών, προϊόντων και υπηρεσιών, που χρησιμοποιούμε από Ελληνες παραγωγούς, μέσω προγράμματος αξιοποίησης της εγχώριας παραγωγής πρώτων υλών και κυρίως χυμών».

Μια απο τις μεγαλύτερες επενδύσεις, ύψους 12,5 εκατ. ευρώ που έχει πραγματοποιήσει η εταιρεία στην ελληνική αγορά, είναι η νέα μονάδα παραγωγής στο Ηράκλειο της Κρήτης που εγκαινιάσθηκε πριν από λίγους μήνες.

«Η νέα μονάδα αποτελεί πρότυπο κέντρο παραγωγικής και εμπορικής δραστηριοποίησης για τις αγορές της Κρήτης, των Δωδεκανήσων και των Ν. Κυκλάδων, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να ανταποκριθούμε, με επιτυχία, στις αναπτυσσόμενες ανάγκες των αγορών αυτών. Πέραν, όμως, από αυτά έχουμε υλοποιήσει και ένα σημαντικό επενδυτικό πλάνο για την Τσακίρης ΑΒΕΕ, που περιλαμβάνει την εγκατάσταση νέας γραμμής παραγωγής και την ευρύτερη αναδιoργάνωση, εκσυγχρονισμό και ανάπτυξη της εταιρείας».

Η Coca Cola Τρία Εψιλον παρα τις σημαντικές αυξήσεις των πρώτων υλών, διατήρησε στην ελληνική αγορά από την αρχή του έτους έως σήμερα σταθερούς ρυθμούς κερδοφορίας και έχει πετύχει ένα σημαντικό μέρος από τους «υψηλούς στόχους» που είχαν τεθεί, όπως σημειώνει ο κ. Βιδάκης, ο οποίος δηλώνει αισιόδοξος για το κλείσιμο της χρονιάς.

«Στο πλαίσιο μιας ολοένα και πιο απαιτητικής αγοράς και ενός συνεχώς ανταγωνιστικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος, στρατηγικός μας στόχος και για το 2007 αποτέλεσε η διατήρηση της επιτυχημένης πορείας και κερδοφόρας ανάπτυξης. Γνώμονας της δραστηριοποίησής μας παρέμεινε η συνεχής διερεύνηση των τάσεων και ευκαιριών της αγοράς, η αξιολόγηση και βελτίωση του τρόπου λειτουργίας μας και η διατήρηση της επιτυχούς παρουσίας μας στην αγορά. Για να πετύχουμε τον στρατηγικό μας στόχο, συνεχίσαμε να επενδύουμε στον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων και στην εκπαίδευση των ανθρώπων μας, να παρέχουμε άριστες υπηρεσίες στους πελάτες μας και να προσφέρουμε μία προϊοντική ποικιλία που όχι μόνο καλύπτει, αλλά πολλές φορές «προλαβαίνει» τις ανάγκες των καταναλωτών. Πιστεύουμε ότι μόνο έτσι θα μπορέσουμε να παραμείνουμε μπροστά από τις εξελίξεις».

Αλλωστε η συνεχή ανάπτυξη, εξέλιξη και βελτίωση των προϊόντων είναι σύμφωνα με τον κ. Βιδάκη μια στρατηγική που αποδίδει από την αρχή της λειτουργίας της εταιρείας και αποτελεί ουσιαστικά μονόδρομο. «Θα έλεγα επίσης ότι η επιτυχημένη πορεία μιας εταιρείας στην αγορά βασίζεται στην ποιότητα των προϊόντων αλλά και στην ενεργοποίηση και την άψογη υλοποίηση της εμπορικής πολιτικής από τους ανθρώπους μας».

Συνολικά η εταιρεία διαθέτει στην ελληνική αγορά ένα χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει περισσότερους από 500 διαφορετικούς κωδικούς προϊόντων στις κατηγορίες των αναψυκτικών, χυμών, νερού, ενεργειακών ποτών, ποτών για αθλητές, έτοιμων προς πόση ποτών π.χ. τσάι, καφές, αλλά και σνακς μετά την εξαγορά της Τσακίρης ABEE στα τέλη του 2003. Σε επίπεδο προϊόντων η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στην κατηγορία health and wellness, που μαζί με αυτήν των light προϊόντων σημειώνει αυξητικούς ρυθμούς ανάπτυξης.