Οι «μαφίες» του ΟΣΕ και η ζημιά που προκαλούν

Οι «μαφίες» του ΟΣΕ και η ζημιά που προκαλούν

1' 6" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Καταπέλτης για το κύκλωμα που είχε στηθεί στον ΟΣΕ και λυμαινόταν περιουσιακά του στοιχεία είναι το πόρισμα των ελεγκτών που δημοσιεύει σήμερα η «Κ». Πλαστογραφήσεις και συρραφές εγγράφων, αλλά και «βουνά» από σκραπ, που στα χαρτιά εμφανίζονταν ότι ζυγίζουν 180 τόνους και στην πραγματικότητα έφταναν τους… 30.000 τόνους, έρχονται στην επιφάνεια. Κι όσο προχωράει η έρευνα, τόσο μεγαλώνει η δυσωδία. Την ίδια ώρα, αποκαλύπτεται ότι ο ΟΣΕ πλήρωσε «χρυσό» τα βαγόνια και τις ρήτρες της Siemens, ενώ οι στρεβλώσεις στη λειτουργία του Οργανισμού δεν έχουν προηγούμενο.

Σημειώστε: Συρμοί που εκτελούν δρομολόγια για να μεταφέρουν μόνο τους εργαζόμενους του ΟΣΕ, διαδρομές που «αποφέρουν» ζημιές εκατομμυρίων ευρώ στον Οργανισμό και ελλείμματα που υπερδιπλασιάζονται μέσα σε τρία χρόνια συνθέτουν τη δραματική εικόνα των ελληνικών σιδηροδρόμων. Επιτακτικός κρίνεται από το υπουργείο Μεταφορών – Επικοινωνιών ο επανασχεδιασμός του προγράμματος, που θα προβλέπει κυρίως περικοπές περιφερειακών δρομολογίων χωρίς να αποκλείεται και η ενίσχυση όσων εμφανίζουν αυξημένες πληρότητες.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι υπάρχουν δρομολόγια στην Πελοπόννησο για παράδειγμα, η εκτέλεση των οποίων στοιχίζει περίπου 40.000 ευρώ στον Οργανισμό και επιφέρουν έσοδα μόλις 130 ευρώ, όπως επισημαίνουν κύκλοι του ΟΣΕ. Παράλληλα, οι επενδύσεις για το σύνολο του ΟΣΕ αυξάνονται κατά 27,5% ετησίως περίπου (από το 1996 ώς το 2004 η αύξηση σε σταθερές τιμές διαμορφώθηκε στο 220%), ενώ για την 11ετία 1996-2006 ξεπέρασαν τα 5,5 δισ. ευρώ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή