Σε αύξηση πωλήσεων στοχεύει φέτος η FFG

Σε αύξηση πωλήσεων στοχεύει φέτος η FFG

51" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Να βελτιώσει τα μεγέθη της προσδοκά η εμπορική εταιρεία Felous Fashion Group, το τρέχον έτος, παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία. Ο κ. Σαλβατόρ Φελούς, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας που αντιπροσωπεύει γνωστά εμπορικά σήματα από το χώρο της ένδυσης και των αξεσουάρ όπως DKNY, Calvin Klein και Lancel, αναμένει αύξηση των πωλήσεων κατά 8% φέτος, στη βάση της λειτουργίας νέων καταστημάτων, αλλά και της αύξησης των εμπορικών σημάτων που διαχειρίζεται στη χονδρική αγορά. Το 2009 οι πωλήσεις της FFG μειώθηκαν κατά 4%, στα 25 εκατ ευρώ περίπου, ενώ στόχος είναι τα 45 εκατ ευρώ μέχρι το 2012.

Η εταιρεία έχει επενδύσει περί τα 35 εκατ ευρώ την τελευταία τριετία για την κατασκευή νέων κεντρικών γραφείων και showrooms στο Μοσχάτο, την εξαγορά του αμερικανικού σήματος Seven Jeans για την ευρωπαϊκή αγορά και τη δημιουργία του ιδιόκτητου καταστήματος Observatory Attitudes στο κέντρο της Αθήνας. Περαιτέρω, λειτουργούν συνολικά 22 καταστήματα, διαθέτοντας μέρος των 100 και πλέον εμπορικών σημάτων που η εταιρεία αντιπροσωπεύει για την ελληνική αγορά, ενώ σε περίπου 500 ανέρχονται οι συνεργάτες χονδρικής.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή