Εμφαση στις εξαγωγές δίνει πλέον η Αθηναϊκή Ζυθοποιία

Εμφαση στις εξαγωγές δίνει πλέον η Αθηναϊκή Ζυθοποιία

1' 48" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στροφή στις ξένες αγορές και μάλιστα με νέα προϊόντα τα οποία σχεδιάζονται και παράγονται στην Ελλάδα επιχειρεί η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, προκειμένου να ενισχύσει την παρουσία της στο εξωτερικό, αλλά και να αντισταθμίσει τις απώλειες που υφίσταται στην εγχώρια αγορά. Στόχος της εταιρείας για το τέλος του 2012 είναι οι εξαγωγές να εκφράζονται με διψήφιο ποσοστό επί του συνόλου του όγκου πωλήσεών της από 8% που ήταν το 2010. Η εξωστρέφεια μαζί με την καινοτομία αποτελούν τα βασικά στοιχεία του επενδυτικού προγράμματος της εταιρείας, που για το 2011 ανέρχεται σε 25 εκατ. ευρώ, έναντι 20 εκατ. ευρώ το 2010.

Ιδιαίτερη βαρύτητα αναμένεται να δώσει η εταιρεία το επόμενο διάστημα στις χώρες του αραβικού κόσμου μέσω κυρίως της προώθησης μπίρας που δεν θα περιέχει καθόλου αλκοόλ. Το προϊόν έχει ήδη δοκιμασθεί και απομένουν οι συμφωνίες με τις χώρες στις οποίες θα εξάγεται προκειμένου να ξεκινήσει η παραγωγή του. Το 2010, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία εισήλθε σε τρεις νέες αγορές (Ισραήλ, Βουλγαρία, Αλγερία) και πλέον δραστηριοποιείται σε 30 χώρες.

Την ίδια ώρα, η εγχώρια αγορά βρίσκεται σε διαρκή ύφεση, επηρεασμένη αρνητικά από την οικονομική κρίση, καθώς και τις σχετικά χαμηλές θερμοκρασίες που έχουν επικρατήσει έως τώρα. Σύμφωνα με μετρήσεις της Nielsen, τις οποίες επικαλέστηκε χθες σε συνέντευξη Τύπου ο εμπορικός διευθυντής της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας κ. Αλ. Δανιηλίδης, η λεγόμενη «ζεστή αγορά» (σούπερ μάρκετ) υποχώρησε το α΄ εξάμηνο του 2011 κατά 12%.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, πάντως, εκτός από τις εξαγωγές εστιάζει και στην παραγωγή νέων προϊόντων. Πρόσφατα, το χαρτοφυλάκιό της ενισχύθηκε με τις μπίρες Bios 5 (πρόκειται για την πρώτη μπίρα στον κόσμο που παράγεται από τη ζυθοποίηση πέντε δημητριακών), Amstel Premium Pils και Sol. Σύμφωνα με τον κ. Αλέξανδρο Δανιηλίδη, εμπορικό διευθυντή της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, σε δύο μήνες αναμένεται όλες οι πρώτες ύλες για την παρασκευή της Bios 5 να προέρχονται από την Ελλάδα, ενώ εκτιμάται ότι η συγκεκριμένη μπίρα θα ακολουθήσει επιτυχημένη πορεία και στο εξωτερικό. Θετικά, εξάλλου, είναι τα πρώτα μηνύματα από τις πωλήσεις της Amstel Premium Pils. Η μπίρα Sol εισάγεται από το Μεξικό. Ερωτηθείς, τέλος, ο κ. Δανιηλίδης για τη γνωστή υπόθεση που εκκρεμεί στην Επιτροπή Ανταγωνισμού, υποστήριξε: «Μπορούμε να αποδείξουμε ξεκάθαρα ότι είμαστε μια εταιρεία που σέβεται τον υγιή ανταγωνισμό».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή