Στην αγορά παγωμένου τσαγιού η Vivartia

Στην αγορά παγωμένου τσαγιού η Vivartia

1' 10" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στην ανερχόμενη αγορά του παγωμένου τσαγιού εισέρχεται η Vivartia με το προϊόν Life Tsai το οποίο θα κυκλοφορεί σε τρεις γεύσεις.

Η εταιρεία μέσω του νέου αυτού προϊόντος επιχειρεί καταρχάς να εισέλθει σε μια κατηγορία η οποία αποκτά όλο και περισσότερους οπαδούς στην Ελλάδα, λόγω της στροφής των καταναλωτών σε πιο υγιεινή διατροφή. Δεύτερον, μέσω της δραστηριοποίησης στο παγωμένο τσάι, η Vivartia θα προσπαθήσει να αντισταθμίσει τις απώλειες που υφίσταται -όπως και όλες οι εταιρείες του κλάδου- από τη σημαντική μείωση στις πωλήσεις χυμών που σε αξία φτάνει το 4% σε σχέση με πέρυσι και σε όγκο το 8%. Ειδικά το 2010 οι πωλήσεις μη αλκοολούχων ποτών της ΔΕΛΤΑ μειώθηκαν σε αξία κατά 11,7% σε σχέση με το 2009. Το Life Tsai κυκλοφορεί σε τρεις γεύσεις (λεμόνι, ροδάκινο και πράσινο τσάι) σε φιάλη των 500 ml και παράγεται στο νέο υπερσύγχρονο εργοστάσιο παραγωγής χυμών της ΔΕΛΤΑ στη Λαμία.

Τα ηνία της αγοράς εμφιαλωμένου παγωμένου τσαγιού στην ελληνική αγορά κατέχουν οι δύο μεγάλες πολυεθνικές του κλάδου των μη αλκοολούχων ποτών, η Coca-Cola Τρία Εψιλον και η Ρepsico-Ηβη. Το μεγαλύτερο μερίδιο, 76% σύμφωνα με πληροφορίες από παράγοντες της αγοράς κατέχει η Ρepsico-Ηβη με το προϊόν Lipton Ice Tea, ενώ το μερίδιο της Coca-Cola 3E μέσω του Nestea υπολογίζεται σε 20%. Σημαντική θέση στην αγορά κατέχει και το Lipton Linea (τσάι ενισχυμένο με κατεχίνες) της Unilever, ενώ στην κατηγορία του παγωμένου τσαγιού σχεδιάζει να εισέλθει και η Λουξ-Μαρλαφέκας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή