Οφέλη από τη σχέση με μία τράπεζα

Οφέλη από τη σχέση με μία τράπεζα

2' 33" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σημαντικά οφέλη μπορεί να έχει ένα νοικοκυριό στην περίπτωση που εκμεταλλευτεί πλήρως τη σχέση που διατηρεί με το τραπεζικό σύστημα. Ειδικότερα, όπως αναφέρει στην «Κ» διευθυντικό στέλεχος μεγάλης τράπεζας, σε μια χρονική περίοδο όπου σημαντικός αριθμός νοικοκυριών δέχεται μεγάλες πιέσεις στον οικογενειακό προϋπολογισμό από περικοπές σε μισθούς, επιβαρύνσεις από έκτακτες εισφορές κλπ., μπορεί να επωφεληθεί από τη συνολική του έκθεση στο τραπεζικό σύστημα εάν διαχειριστεί σωστά τη σχέση του με αυτό.

Οπως αναφέρει χαρακτηριστικά, δεν είναι λίγες οι φορές που τραπεζικοί πελάτες, οι οποίοι έχουν μια σχέση με μία τράπεζα, διατηρώντας σε αυτή τον μισθοδοτικό τους λογαριασμό ή το δανειακό τους χαρτοφυλάκιο, έχουν διάφορα προνόμια που αποφέρουν κέρδος σε χρήμα και δεν τα εκμεταλλεύονται.

Σε κάθε περίπτωση, οι πελάτες που μπορεί να βγουν περισσότερο κερδισμένοι είναι εκείνοι που έχουν συγκεντρώσει σε μια τράπεζα όσο το δυνατόν περισσότερα από τα τραπεζικά τους προϊόντα και υπηρεσίες και κυρίως τον μισθοδοτικό τους λογαριασμό.

Στην περίπτωση αυτή έχουν:

– Δυνατότητα δανεισμού με χαμηλότερα επιτόκια τόσο στη στεγαστική όσο και στην καταναλωτική πίστη που μπορεί να φθάνουν μέχρι και 1,5 μονάδες περίπου κάτω από τα ισχύοντα της αγοράς. Επίσης, σημαντική μείωση των εξόδων που συνοδεύουν τα δάνεια μέχρι και 50% περίπου.

– Δυνατότητα δωρεάν συνδρομής στην πιστωτική τους κάρτα, με αποτέλεσμα να εξοικονομούν από 30 μέχρι και 100 ευρώ περίπου σε ετήσια βάση, ανάλογα με την κάρτα που έχουν. Επίσης, μειωμένο επιτόκιο για την κάρτα τους μέχρι και 1 μονάδα περίπου σε σχέση με το ισχύον στην αγορά για τους απλούς πελάτες.

– Δωρεάν τραπεζική θυρίδα στην περίπτωση που επιθυμούν να έχουν, που σημαίνει εξοικονόμηση που μπορεί να φθάνει μέχρι και τα 100 ευρώ περίπου τον χρόνο.

– Δυνατότητα διαπραγμάτευσης, έστω και περιορισμένης και για το επιτόκιο προθεσμιακής κατάθεσης. Ακόμη και για ποσά που δεν αφορούν το private banking, η προσωπική σχέση που διατηρεί ένας πελάτης με την τράπεζά του επιτρέπει να διεκδικήσει και να πετύχει υψηλότερα καταθετικά επιτόκια, κερδίζοντας σε ετήσια βάση.

– Δυνατότητα καλύτερης και ταχύτερης διαπραγμάτευσης, χωρίς γραφειοκρατικές διαδικασίες στην περίπτωση αναδιάρθρωσης του δανεισμού του λόγω οικονομιών δυσκολιών τόσο όσον αφορά τον χρόνο επιμήκυνσης όσο και το ύψος του επιτοκίου. Ειδικότερα, καθώς η τράπεζα είναι σε θέση να γνωρίζει άμεσα την οικονομική επιφάνεια του πελάτη της και τις μειώσεις που έχει δεχθεί στα εισοδήματά του, είναι σε θέση να προχωρήσει ταχύτερα στην αναδιάρθρωση του δανειακού χαρτοφυλακίου του πελάτη της προς όφελος και των δύο πλευρών.

– Δωρεάν αυτόματη εξόφληση των λογαριασμών ΔΕΚΟ όπως ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ χωρίς επιβαρύνσεις με χρέωση του λογαριασμού του πελάτη μέσω πάγιας εντολής. Επίσης, εξόφληση χωρίς επιβάρυνση διαφόρων άλλων υποχρεώσεων του νοικοκυριού όπως ενοίκιο, δίδακτρα κλπ. Με τον τρόπο αυτό ένα νοικοκυριό μπορεί σε ετήσια βάση να εξοικονομήσει ένα ποσό, τόσο από ενδεχόμενες καθυστερήσεις στις πληρωμές του που συνεπάγονται τέλη επανασύνδεσης κλπ. όσο και από επιβαρύνσεις που χρεώνονται όταν οι πληρωμές λογαριασμών γίνονται αλλού, όπως σε πρακτορεία ΟΠΑΠ κλπ.

Σε κάθε περίπτωση, ένα μέσο νοικοκυριό μπορεί να κερδίσει χρόνο και χρήμα από τη διαχείριση της συνολικής τους σχέσης από το τραπεζικό σύστημα, σε μια εποχή όπου και η εξοικονόμηση οποιουδήποτε ποσού μπορεί να δώσει μικρή ανάσα στον σφιχτό προϋπολογισμό του.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή