Στις 154 οι καταγγελίες από ταξιδιώτες

Στις 154 οι καταγγελίες από ταξιδιώτες

1' 4" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στο διάστημα από την 1η Ιουλίου μέχρι και τον Δεκαπενταύγουστο, 154 πολίτες απευθύνθηκαν στο ΚΕΠΚΑ (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών), εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά τους σχετικά με τις τουριστικές υπηρεσίες. Σύμφωνα με το κέντρο, η πλειοψηφία των παραπόνων – καταγγελιών αφορούσε τα ξενοδοχεία και τα καταλύματα (84 προβλήματα) και ακολούθησαν: τα αεροπορικά ταξίδια (24 προβλήματα), τα οργανωμένα ταξίδια (22 προβλήματα) και η ακτοπλοΐα (12 προβλήματα). Δύο καταγγελίες έγιναν για ενοικιάσεις αυτοκινήτων και οι υπόλοιπες δέκα περιπτώσεις αφορούσαν, μεταξύ άλλων, σε υπερβολικές τιμές (ξαπλώστρες, ποτά, νερά, αναψυκτικά κ. λπ.), παραβίαση αγορανομικών διατάξεων σε χώρους εστίασης, καταπάτηση του αιγιαλού και δυσκολίες στην πρόσβαση των καταναλωτών στη θάλασσα, χρεώσεις αλκοολούχων ποτών ως φαγητό και διαμαρτυρίες για ταλαιπωρία από απεργίες.

Οπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), μπορεί να υπήρξε μείωση στα παράπονα και τις καταγγελίες σε σχέση με πέρυσι, αλλά μια παράμετρος που ενδεχομένως δικαιολογεί αυτήν την κατάσταση είναι το γεγονός ότι φέτος ταξίδεψαν λιγότεροι πολίτες, λόγω του μειωμένου οικογενειακού προϋπολογισμού για τους περισσότερους.

Πάντως, μπορεί εν μέσω της οικονομικής κρίσης οι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του τουρισμού να αναγκάστηκαν να διορθώσουν αρκετά «στραβά», αναγνωρίζει το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ) στην ανακοίνωσή του, ωστόσο και φέτος δεν έλειψαν οι καταγγελίες και τα παράπονα αναφορικά με τις υπηρεσίες που παρασχέθηκαν σε ταξιδιώτες κατά τις καλοκαιρινές τους διακοπές.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή