Στόχος της Folli Follie οι τουρίστες στα αεροδρόμια

Στόχος της Folli Follie οι τουρίστες στα αεροδρόμια

1' 34" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η στρατηγική ανάπτυξης που εφαρμόζει η διοίκηση της Folli Follie Group για το 2012 περιλαμβάνει τη δημιουργία μεγαλύτερων και ελκυστικότερων χώρων σε βασικά αεροδρόμια της χώρας προκειμένου να προσελκύσει τουρίστες με υψηλή οικονομική δυνατότητα. Οπως εξηγεί ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος, Γιώργος Βελέντζας, στόχος της εισηγμένης είναι να παραμένουν όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο στα καταστήματα του ομίλου οι επισκέπτες στη χώρα μας από τη Ρωσία, την Ουκρανία, το Ισραήλ και την Τουρκία. Οι βασικές αλλαγές πραγματοποιούνται στα αεροδρόμια του Ηρακλείου, της Ρόδου, της Θεσαλλονίκης, της Κω, της Ζακύνθου, της Σύμης, αλλά και στους Κήπους του Εβρου. Ο κ. Βελέντζας τονίζει ότι «το managmenet που εφαρμόζουμε χαρακτηρίζεται από συνετή διαχείριση, μείωση του κόστους και προσβλέπουμε πάντα στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, αλλά και στην άριστη διαχείριση του εργατικού δυναμικού που είναι και η μεγάλη δύναμη του ομίλου».

Ανοδικά οι πωλήσεις

Ηδη οι πωλήσεις της εισηγμένης το α΄ τρίμηνο του 2012 κινούνται ανοδικά, ενώ είναι αξιοσημείωτο ότι τα ταμειακά διαθέσιμα της επιχείρησης το 2011 παρουσίασαν αύξηση σε σχέση με το 2010 και διαμορφώθηκαν στα 135,502 εκατ. ευρώ. Ο όμιλος Folli Follie απασχολεί συνολικά 5.816 εργαζομένους. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Τζώρτζη Κουτσολιούτσο, υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης της τάξης του 40% παρουσιάζει η δραστηριότητα του ομίλου στην Ασία, υποστηρίζοντας συνολικά τον τομέα της λιανικής κοσμημάτων και αξεσουάρ. Ειδικότερα, για την Κίνα ο όμιλος τρέχει πρόγραμμα επέκτασης με στόχο τη δημιουργία 50 – 60 νέων σημείων στην τρέχουσα χρήση, με μεσοπρόθεσμο στόχο έως τα τέλη του 2013 να ελέγχει δίκτυο 250 σημείων. Παράλληλα, ο όμιλος αναμένει οφέλη από τη Links of London, η οποία έχει αναλάβει τη συλλογή αναμνηστικών για τους προσεχείς Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου. Η διοίκηση του ομίλου σε συνεργασία με τον στρατηγικό συνεργάτη της Fosun επεξεργάζεται σχέδιο προσέλκυσης Κινέζων τουριστών. Στα 91,3 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα καθαρά κέρδη το 2011 της Folli Follie Group έναντι κερδών 85,1 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους, σημειώνοντας αύξηση 7,3%.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή