O ΔΗΚΤΗΣ

2' 37" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Συνεχίζονται οι εξαιρέσεις Ταμείων από τον ΕΟΠΥΥ

Εκτός του Ενιαίου Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ) τίθεται, επί του παρόντος, και ο κλάδος υγείας των τραπεζοϋπαλλήλων μετά την αποδοχή της γνωμοδότησης του Νομικού Συμβουλίου, που έκανε δεκτό σχετικό αίτημα της ΟΤΟΕ. Βάσει της γνωμοδότησης, ο υπηρεσιακός υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Αντώνης Ρουπακιώτης (φωτ.) έκανε αποδεκτή την αναστολή ένταξης του Ταμείου των τραπεζοϋπαλλήλων μέχρι και τις 31.12.2012. Μετά και την αναστολή ένταξης των μηχανικών, νομικών και ιατρών, ο ΕΟΠΥΥ θα είναι ακόμη πιο αποδυναμωμένος οικονομικά. Εν τέλει, η ασφαλιστική διαίρεση σε πατρίκιους και πληβείους θα συνεχιστεί, αν όχι στον τομέα των συντάξεων, τουλάχιστον στο επίπεδο της παροχής υπηρεσιών υγείας και περίθαλψης.

Με απόφαση της υπηρεσιακής υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Τ. Καραπαναγιώτη εγκρίθηκε η τροποιημένη προμελέτη διαμόρφωσης του χώρου εκθέσεων και πολλαπλών χρήσεων στο διατηρητέο κεντρικό συγκρότημα φυλακών στο νησί της Γυάρου. Επίσης, το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού όρισε ως νέα ημερομηνία διαγωνισμού για την εκποίηση και απομάκρυνση εκτός της μαρίνας της Χίου τριών επικίνδυνων και επιβλαβών πλοίων την Πέμπτη 21 Ιουνίου.

Νέα σύμβαση στη Vodafone

Νέα επιχειρησιακή συλλογική σύμβαση εργασίας (ΕΣΣΕ) διαπραγματεύονται διοίκηση και εργαζόμενοι στη Vodafone. Οι εργαζόμενοι κάνουν λόγο για μείωση των αποδοχών τους κατά 20%, καθώς η εταιρεία περικόπτει σειρά επιδομάτων. Η διοίκηση της Vodafone υπογραμμίζει ότι δεν υπάρχει καμία προτεινόμενη μείωση αποδοχών ούτε επιδομάτων. Η μόνη διαφορά έγκειται στο ότι, πλέον, ορισμένα επιδόματα που είχαν ισχύ εντός της περασμένης ΕΣΣΕ, παίρνουν τη μορφή των οικειοθελών παροχών της διοίκησης προς τους εργαζομένους. Στην ΕΣΣΕ διατηρούνται μόνο βασικά επιδόματα, που προβλέπονται από το Μνημόνιο.

Νεότευκτο πλοίο αναζητεί άδεια εν όψει καλοκαιριού

Στα νερά του Αιγαίου αναμένεται να καταπλεύσει, σύντομα, το νεότευκτο επιβατηγό–οχηματαγωγό πλοίο «Blue Star Patmos», του ομίλου Attica, το οποίο παρελήφθη χθες από τους ανθρώπους της πλοιοκτήτριας εταιρείας, υψώνοντας την ελληνική σημαία.

Το «Blue Star Patmos», το οποίο ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. της Νοτίου Κορέας, είναι το δεύτερο από την παραγγελία δύο πλοίων, υψηλών προδιαγραφών, συνολικού ύψους 70 εκατ. ευρώ, που έκανε η εταιρεία Blue Star Ferries. Ωστόσο, το ελληνικό κράτος ακόμη δεν έχει ανάψει το «πράσινο φως» για τη δρομολόγησή του καθώς υπάρχουν αντιδράσεις άλλων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στη γραμμή Χίος–Μυτιλήνη όπου σχεδιάζεται να δρομολογηθεί. Νέα πλοία, σύγχρονα και ασφαλή, δεν αναζητάει η ακτοπλοΐα; Γιατί αυτή η καθυστέρηση από την πλευρά του αρμόδιου υπουργείου να χορηγήσει τη σχετική άδεια;

Δίνει μόνος του τη μάχη για τη συλλογή των εσόδων

Οσα δεν είχαν κάνει μέχρι σήμερα οι προηγούμενοι υπουργοί Οικονομικών επιχειρεί ο υπηρεσιακός υπουργός Γ. Ζανιάς. Δεν είχαν ασχοληθεί όσο θα έπρεπε με τη συλλογή των εσόδων. Ο κ. Ζανιάς με απόφασή του δίνει οδηγίες προκειμένου να ενεργοποιηθούν οι διαδικασίες αμοιβαίας συνδρομής για την είσπραξη ληξιπρόθεσμων οφειλών προς το ελληνικό Δημόσιο από φορολογούμενους της χώρας μας οι οποίοι έχουν περιουσιακά στοιχεία και καταθέσεις σε άλλες χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ενωσης.

Στην απόφαση ορίζεται ότι η Διεύθυνση Πολιτικής Εισπράξεων του υπουργείου Οικονομικών είναι αρμόδια να απευθύνει αιτήσεις συνδρομής προς τις αντίστοιχες αρχές των λοιπών κρατών-μελών της Ε.Ε., για την παροχή πληροφοριών, την κοινοποίηση εγγράφων, την είσπραξη απαιτήσεων ή και τη λήψη ασφαλιστικών μέτρων σχετικά με οφειλές που αφορούν σε όλους τους φόρους, τα πρόστιμα, τα τέλη και τις προσαυξήσεις.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή