Το δυναμικό λανσάρισμα των προϊόντων της φίρμας Midea αλλά και των Sharp και Eskimo, καθώς και η διατήρηση των μεγάλων μεριδίων που κατέχει στην αγορά κλιματιστικών, αποτελούν τις στρατηγικές κινήσεις της FG Εurope στην αγορά των διαρκών καταναλωτικών ειδών. Ταυτόχρονα, εστιάζει στην περαιτέρω ενδυνάμωση της παρουσίας της στο εξωτερικό επιδιώκοντας οι πωλήσεις της εκτός Ελλάδας να αντιπροσωπεύουν το 70% του συνολικού τζίρου. Ηδη το 2011 οι εξαγωγές της εισηγμένης αυξήθηκαν κατά 18% με αποτέλεσμα να αντιπροσωπεύουν πλέον το 73,94% των πωλήσεων του κλιματισμού και το 69,13% των συνολικών πωλήσεών της. Η διοίκηση εκτιμά πως η επέκταση των δραστηριοτήτων της εκτός των ελληνικών συνόρων θα αποτελέσει ασπίδα προστασίας έναντι της κρίσης στην αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών.
Σημειώνεται ότι πέρυσι οι πωλήσεις της σε ηλεκτρικές συσκευές διαμορφώθηκαν στα 93,8 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 2,9%. Η μάρκα Eskimo με την προσθήκη των νέων προϊόντων ενίσχυσε τις πωλήσεις κατά 18% και κατά 6% αυξήθηκε ο τζίρος των κλιματιστικών.