Διεύρυνση των παρεχόμενων υπηρεσιών από την «Κωτσόβολος»

Διεύρυνση των παρεχόμενων υπηρεσιών από την «Κωτσόβολος»

1' 36" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η ανάπτυξη της υπηρεσίας Business to Business, η αναδιάρθρωση του δικτύου, η τροφοδότηση με εμπόρευμα μεμονωμένων ανεξάρτητων εμπορικών επιχειρήσεων, συνιστούν μερικές από τις βασικές κινήσεις που πραγματοποιεί η «Κωτσόβολος» προκειμένου να κερδίσει μερίδια σε μία αγορά που βρίσκεται σε εξαιρετικά δυσχερή θέση.

Παράλληλα, με τη διεύρυνση των παρεχόμενων υπηρεσιών η εταιρεία χαμηλώνει τις τιμές με την υποστήριξη του μητρικού ομίλου Dixon’s και του διεθνούς δικτύου.

«Κατέχοντας ηγετική θέση στην αγορά, προσπαθούμε να ενισχύσουμε την παρουσία μας διευρύνοντας την γκάμα των παρεχόμενων υπηρεσιών μας. Στο πλαίσιο αυτό η υπηρεσία B2B παρουσιάζει περιθώρια κερδοφόρας ανάπτυξης, ενώ όσον αφορά το franchise παραμένει σημαντικός πυλώνας της Κωτσόβολος, με την αυστηρή προϋπόθεση της οικονομικής φερεγγυότητας του υποψήφιου μέλους», αναφέρει στην «Κ» ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, κ. Κώστας Στράτης, ο οποίος ανέλαβε πρόσφατα και τη διεύθυνση marketing.

Σε ό,τι αφορά το δίκτυο των καταστημάτων, η εταιρεία συνεχίζει την αναβάθμισή τους, είτε υλοποιώντας ανακαινίσεις είτε μειώνοντας τα τετραγωνικά. Σημειώνεται ότι οι εργασίες αυτές εντάσσονται στο εν εξελίξει επενδυτικό πλάνο της αλυσίδας ύψους 15 εκατ. ευρώ.

Επιπλέον, δεν εξετάζεται στην παρούσα τουλάχιστον φάση το κλείσιμο σημείων πώλησης, «η γεωγραφική μας τοποθέτηση δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους κατοίκους της χώρας να βρίσκονται σε κάποιο κατάστημά μας εντός μισής ώρας το περισσότερο», αναφέρει ο κ. Στράτης.

Παράλληλα, ένα σκέλος των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της εταιρείας είναι η παροχή εμπορεύματος σε τιμές χονδρικής σε μεμονωμένα καταστήματα λιανικής που λειτουργούν ως ανεξάρτητες επιχειρήσεις και βρίσκονται σε απομονωμένα σημεία της νησιωτικής και της ηπειρωτικής Ελλάδας.

Η συγκεκριμένη δραστηριότητα έχει ξεκινήσει τον τελευταίο χρόνο και αφορά 25 μικρά εμπορικά καταστήματα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών.

Σήμερα το δίκτυο των καταστημάτων της «Κωτσόβολος» αποτελείται από 60 ιδιόκτητα σημεία πώλησης, 32 franchise και δύο ηλεκτρονικά καταστήματα. Ακόμη μία υπηρεσία που εξετάζει αυτή την περίοδο η εταιρεία είναι η σύνδεση του δικτύου των ιδιόκτητων καταστημάτων με τα franchise σε ό,τι αφορά την after sale εξηπηρέτηση του πελάτη, χωρίς να έχουν διαμορφωθεί ακόμη οι τελικές δομές αυτής της υπηρεσίας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή