Η κρίση δημοιυργεί ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις του λιανεμπορίου

Η κρίση δημοιυργεί ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις του λιανεμπορίου

2' 33" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Περιορίζονται οι επιχειρήσεις του λιανεμπορίου που αυτή την περίοδο διαβλέπουν προοπτικές ανάπτυξης και διαθέτουν τους πόρους για την επέκτασή τους. Σε ένα περιβάλλον ύφεσης, η συγκράτηση των εξόδων αποτελεί προτεραιότητα για τον επιχειρηματικό κόσμο, ωστόσο είναι γεγονός ότι στην κρίση γεννιούνται κι ευκαιρίες. Ο Ομιλος Talima Ventures, που λειτουργεί το εμπορικό κέντρο Athens Metro Mall, διευρύνει το χαρτοφυλάκιο των δραστηριοτήτων του επεκτείνοντας την αλυσίδα νεανικής ένδυσης Shana, αλλά και εισάγοντας στην αγορά μία νέα αλυσίδα, την Barcode. Σε ό,τι αφορά την πρώτη, ήδη λειτουργούν 3 σημεία της, στην οδό Ερμού, στον Κορυδαλλό και στο Athens Metro Mall, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες η αλυσίδα σχεδιάζει το άνοιγμα ακόμη τριών καταστημάτων μέσα στο φθινόπωρο, έχοντας ήδη εντοπίσει τους κατάλληλους χώρους.

Επιπλέον, η διοίκηση της Talima έφερε πρόσφατα από την Λατινική Αμερική στην ελληνική αγορά την αλυσίδα νεανικής ένδυσης Barcode, λειτουργώντας το πρώτο κατάστημα στους χώρους του εμπορικού κέντρου Athens Metro Mall. Εφόσον οι επιδόσεις της αξιολογηθούν θετικά, θα αποφασιστεί εν ευθέτω χρόνω η δημιουργία δικτύου καταστημάτων στην ελληνική αγορά. Σημειώνεται ότι στο χαρτοφυλάκιο της Talima έχει περιέλθει και η αλυσίδα επίπλων Διάφανο, της οποίας το ένατο κατάστημα, στον Αλιμο, εγκαινιάστηκε τον Ιούνιο. Στόχο της εταιρείας αποτελεί η σταδιακή ανάπτυξη της αλυσίδας σε επιλεγμένους εκτενείς χώρους.

Σε ραγδαία αύξηση της παρουσίας της στην ελληνική αγορά στοχεύει επίσης η εταιρεία αθλητικών ειδών Puma. Εχοντας συνάψει συνεργασία με την εταιρεία Sports World Business, σχεδιάζει τη δημιουργία 15 νέων καταστημάτων Puma μέχρι το 2014, σε διάφορα σημεία της Ελλάδας, όπου η γερμανική αλυσίδα δεν διαθέτει αυτή τη στιγμή παρουσία.

Carelab

Ενα νέο ενδιαφέρον εγχείρημα βρίσκεται επίσης σε εξέλιξη από τη διοίκηση της Αττικά Πολυκαταστήματα. Πρόκειται για το Carelab, ένα χώρο που συγκεντρώνει όλες τις εταιρείες φαρμακευτικών καλλυντικών και ειδών υγιεινής διατροφής. Το πρώτο σημείο λειτουργεί εδώ και λίγες εβδομάδες στους χώρους του πολυκαταστήματος attica στο εμπορικό κέντρο Golden Hall, ενώ τον Οκτώβριο αναμένεται η δημιουργία αντίστοιχου χώρου στο attica του Citylink. Θα ακολουθήσει το εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos της Θεσσαλονίκης, ενώ δρομολογείται η λειτουργία έως και 10 αυτόνομων καταστημάτων στην αγορά μέχρι το 2014.

Αντίστοιχα, ο Ομιλος Folli Follie εστιάζει ιδιαίτερα στην ανάπτυξη των δικτύων των σημάτων Folli Follie και Links of London, πρωτίστως στην κινεζική αγορά. Στόχος της διοίκησης της εισηγμένης αποτελεί η λειτουργία 300 σημείων πώλησης και των δύο αλυσίδων σε ορίζοντα 3ετίας, από 130 σημεία που λειτουργούν σήμερα. Στο εξωτερικό εστιάζει κυρίως και ο Ομιλος Φουρλή. Τρία νέα καταστήματα θα προστεθούν στο δίκτυο της Intersport στην Τουρκία φέτος κι ένα στη Βουλγαρία, ενώ τουλάχιστον δύο νέα σημεία πώλησης της νέας αλυσίδας New Look θα λειτουργήσουν στη Ρουμανία. Ο όμιλος επιδιώκει επίσης φέτος την επέκταση της New Look και στη Βουλγαρία.

Ακάθεκτος συνεχίζει την υλοποίηση του επενδυτικού του προγράμματος, τέλος, ο Ομιλος Jumbo, εκτιμώντας ότι εκεί βρίσκεται το μυστικό για την υπέρβαση της κρίσης. Ο όμιλος άνοιξε ήδη το πρώτο από τα συνολικά πέντε νέα καταστήματα που θα προστεθούν στο υπάρχον δίκτυό του μέχρι το καλοκαίρι του 2013, ενώ στις 20 Αυγούστου θα εγκαινιάσει ακόμη ένα. Να σημειωθεί ότι από τα 5 νέα σημεία, τα 4 θα είναι στην Ελλάδα και το 1 στη Βουλγαρία.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή