Interamerican: Αποζημιώσεις 28,5 εκατ.

Interamerican: Αποζημιώσεις 28,5 εκατ.

1' 34" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στα 28,5 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι αποζημιώσεις που κατέβαλε το πρώτο εξάμηνο του έτους για τον κλάδο αυτοκινήτου, η Interamerican, ανταποκρινόμενη στην αναγγελία 44.000 ζημιών που δέχθηκε την ίδια περίοδο. Σημειώνεται ότι από τον περασμένο Ιούνιο, με βάση τη σχετική κοινοτική οδηγία, έχουν αναπροσαρμοστεί τα όρια κάλυψης αστικής ευθύνης σε 1 εκατ. ευρώ ανά θύμα για πρόκληση σωματικών βλαβών και σε 1 εκατ. ανά ατύχημα για υλικές ζημιές.

Στο πλαίσιο της βελτιστοποίησης των υπηρεσιών και της κοινωνικής υπευθυνότητάς της, η Interamerican έχει διαμορφώσει πολιτική απλοποίησης και άμεσης διεκπεραίωσης αποζημιωτικών διαδικασιών και έχει αναλάβει πρωτοβουλίες για την πρόληψη ατυχημάτων.

Ετσι, από τον περασμένο Δεκέμβριο λειτουργεί τον ηλεκτρονικό φάκελο ζημίας, επιτυγχάνοντας τον περιορισμό του χρόνου διεκπεραίωσης εντός δύο ημερών από την υποβολή όλων των απαιτουμένων παραστατικών, ενώ συνεχίζει τις ενέργειες κυκλοφοριακής αγωγής ανά την επικράτεια.

Παράλληλα θετικό είναι το αποτέλεσμα για τους υποστηρικτικούς μηχανισμούς της εταιρείας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας για την ικανοποίηση των δικτύων από τις διαδικασίες ανάληψης και αξιολόγησης κινδύνου (underwriting).

Συγκεκριμένα, επτά στους δέκα συνεργάτες εμφανίζονται πολύ ή πάρα πολύ ικανοποιημένοι από τους κανόνες ιατρικού και οικονομικού underwriting που εφαρμόζει η εταιρεία, ενώ σε ποσοστό 97% δηλώνουν ότι οι κανόνες είναι πιο απλοί και ευέλικτοι από τους αντίστοιχους άλλων εταιρειών.

Ειδικότερα για την υγεία, εννιά στους δέκα συνεργάτες κρίνουν ότι οι ιατροί και τα διαγνωστικά κέντρα του δικτύου προασφαλιστικού ιατρικού ελέγχου που έχει συστήσει η εταιρεία ανταποκρίνονται επαρκώς ως προς τον χρόνο αποστολής των ιατρικών εξετάσεων. Τα αποτελέσματα επιβεβαιώνουν τη σημαντική βελτίωση στην απλοποίηση και τυποποίηση της συνεργασίας της Interamerican με τα δίκτυα διανομής στις υπηρεσίες underwriting, που σε συνδυασμό με την εφαρμογή του λειτουργικού μοντέλου back to front office και της σύγχρονης τεχνολογικά διαχείρισης μέσω της πλατφόρμας e-services, αποδίδουν προστιθέμενη αξία ποιότητας υπηρεσιών προς όφελος των ασφαλισμένων.

Σημειώνεται ότι το δίκτυο agency της εταιρείας αριθμεί περί τους 1.500 συνεργάτες, ενώ το δίκτυο συνεργαζομένων πρακτόρων και μεσιτών περί τους 830 συνεργάτες.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή