ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Απονεμήθηκαν τα RetailBusiness Awards 2012 – Χορηγός Επικοινωνίας η «Κ»

Για ενδέκατη συνεχή χρονιά απονεμήθηκαν και εφέτος τον Δεκέμβριο τα RetailBusiness Awards 2012, όχι μόνο για να επιβραβεύσουν τους καλύτερους του έτους, αλλά και για να δώσουν τη σαφή απόδειξη ότι ο κλάδος δηλώνει «παρών», γιορτάζει και αισιοδοξεί. Πρόκειται για την ετήσια γιορτή του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας που διοργάνωσε ο εκδοτικός οργανισμός Direction σε συνεργασία με τον ΣΕΛΠΕ και την ΕΣΕΕ και έθεσε υπό την αιγίδα του το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, με Χορηγό Επικοινωνίας την «Κ».

Τα Attica Stores αναδείχθηκαν «Retailer of the Year» και ο κ. Κρις Μάθιους, διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος Dixons South East Europe ΑΕΒΕ, αναδείχθηκε «Retail Manager» της χρονιάς. Τιμητικό βραβείο δόθηκε επίσης στην εταιρεία Ε.Ι. Παπαδόπουλος για τη συμπλήρωση 90 ετών επιτυχημένης και δυναμικής πορείας στην ελληνική αγορά. «Μια ελληνική εταιρεία με 1.000 και πλέον εργαζόμενους που πριν από λίγο καιρό προχώρησε σε μια πολύ μεγάλη επένδυση», όπως δήλωσε η κ. Ιωάννα Παπαδοπούλου, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας.

Το μήνυμα της φετινής γιορτής -στην οποία παρευρέθησαν περισσότερα από 750 στελέχη του λιανεμπορίου, της βιομηχανίας και της επικοινωνίας, όπως και εκπρόσωποι του πολιτικού κόσμου- είναι ότι «λύσεις για την έξοδο από την κρίση θα πρέπει να αναζητηθούν στη στήριξη της επιχειρηματικότητας, στην καλή συνεργασία και στη σκληρή δουλειά». Κάτι, που διετύπωσε και κατά τον εναρκτήριο χαιρετισμό του ο κ. Βαγγέλης Παπαλιός, οικοδεσπότης της εκδήλωσης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Direction Εκδοτικός Οργανισμός.

Χρειάζεται σκληρή δουλειάΜ

«Τίποτα δεν γίνεται με ευχολόγια και ωραία λόγια. Αντιθέτως, χρειάζεται πολλή και σκληρή δουλειά από όλους. Με πολλή επιμονή και υπομονή. Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πως μόνο εμείς μπορούμε να αλλάξουμε την κατάσταση». Δήλωσε αισιόδοξος και τόνισε με έμφαση ότι «λύσεις υπάρχουν». Και ότι πρέπει να αναζητηθούν στις υγιείς δυνάμεις της αγοράς, στην επιχειρηματικότητα, στους ανθρώπους και στις εταιρείες που έχουν στραμμένο το βλέμμα τους στο όραμα της ανάπτυξης.

Υπογράμμισε τον σημαντικό ρόλο του θεσμού των RetailBusiness Awards, που είναι «να επιβραβεύουν τους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις που δίνουν τη μάχη της ανάπτυξης και οδηγούν το ελληνικό λιανεμπόριο και τη βιομηχανία». Κάτι, που επιβεβαίωσαν οι βραβευθέντες μέσα από τις αναφορές τους για την αναπτυξιακή πορεία των επιχειρήσεών τους.

Παρά τις αντίξοες συνθήκες, η Αττικά Πολυκαταστήματα συνεχίζει να επενδύει στη δημιουργία νέων καταστημάτων και να προσφέρει νέες θέσεις εργασίας. «Ολα αυτά τα έχουμε πετύχει σαφέστατα με το προσωπικό και τους συνεργάτες μας, τους οποίους και ευχαριστούμε όπως και τους προμηθευτές μας. Τα επόμενα βήματά μας στη λιανική θα είναι πάντα προσεκτικά, αλλά και δυναμικά ταυτόχρονα» δήλωσε, παραλαμβάνοντας το βραβείο του Retailer of the Year 2012, ο κ. Ηλίας Κούκουτσας, γενικός διευθυντής της «Αττικα».

Ευχαριστίες

Τους εργαζόμενους της εταιρείας ευχαρίστησε και ο βραβευθείς Retail Manager of the Year 2012, κ. Κρις Μάθιους, «οι οποίοι καταβάλλουν καθημερινά κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε να μπορεί σήμερα η Κωτσόβολος να βρίσκεται σε αυτά τα επίπεδα». «Πυλώνα» της εμπορικής επιτυχίας του ομίλου είχε χαρακτηρίσει και πάλι τους εργαζόμενους σε παλαιότερη δήλωσή του στην «K» ο κ. Μάθιους, όταν και πάλι η εταιρεία του βραβεύθηκε ως «Famous Brand» από την Trade link Reputation Research & Consultancy.

Τότε, το 2008, τον ρωτήσαμε κατά πόσο πίστευε ότι η οικονομική κρίση που μας απειλούσε, μπορούσε να επηρεάσει τον όμιλο. Επίσης, στο πλαίσιο των δικών του αρμοδιοτήτων, πώς σκεπτόταν να την χρησιμοποιήσει ως «ευκαιρία» για την περαιτέρω ανάπτυξη και βελτίωση των εμπορικών στόχων του. Και τότε ο κ. Μάθιους μας απάντησε με σιγουριά και αισιοδοξία τα εξής: «Τα δύο προηγούμενα

χρόνια, ήταν από τα καλύτερα στην ιστορία της αγοράς ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών προϊόντων στην Ελλάδα. Είναι λογικό η ταχύτητα της ανάπτυξής της να μειωθεί λόγω της επιφύλαξης και της αβεβαιότητας που παρατηρείται στην Ευρώπη αλλά και στην Ελλάδα. Οι επόμενοι μήνες θα είναι δύσκολοι. Είμαστε όμως πολύ καλά προετοιμασμένοι. Και πιστεύουμε ότι κρατώντας τον έλεγχο στο κόστος και παρέχοντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και εξυπηρέτηση, θα αντιμετωπίσουμε την κρίση με τις λιγότερες δυνατές συνέπειες».

Πέραν των Attica Stores και του κ. Κρις Μάθιους της Κωτσόβολος, βραβεύθηκαν οι εξής:

– Μαρινόπουλος

– ΑΒ Βασιλόπουλος

– Cosmote

– Κωτσόβολος

– Intersport

– Shell

– Publicworld

– Ζαχαροπλαστεία Κωνσταντινίδης

Βραβεύθηκαν επίσης και οι Προμηθευτές της χρονιάς – με βάση έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών:

– Ελαΐς Unilever Hellas

– SCA Hygiene Products (Non Food).