Eurolife ERB: ημερίδα για το ασφαλιστικό μάρκετινγκ

Eurolife ERB: ημερίδα για το ασφαλιστικό μάρκετινγκ

1' 0" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η γενική διεύθυνση πωλήσεων και εκπαίδευσης της Eurolife ERB Ασφαλιστικής πραγματοποίησε στο πλαίσιο του Advanced Program for Insurance Executives την πρώτη ανοιχτή ημερίδα ενημέρωσης για το 2014 στη Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με το τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά.

Το θέμα της ημερίδας «Marketing: Μύθοι και πραγματικότητα στη διοίκηση πελατών στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών» παρουσίασε η κ. Εμμανουέλλα Πλακογιαννάκη, αναπληρώτρια καθηγήτρια του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Στόχος της ημερίδας ήταν να αναλύσει και να αναδείξει τη σημασία του μάρκετινγκ στη διαχείριση της σχέσης με τον πελάτη. Καταρρίπτοντας τα στερεότυπα που θέλουν το μάρκετινγκ να περιορίζεται μόνο σε προωθητικές δραστηριότητες, τονίστηκε ο ρόλος που μπορεί να διαδραματίσει στη διαμόρφωση συγκριτικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε περιόδους κατά τις οποίες η οικονομία κλυδωνίζεται και οι επιχειρήσεις λειτουργούν υπό καθεστώς αυξημένης αβεβαιότητας. Δόθηκε επίσης έμφαση στη φιλοσοφία και στρατηγική μάρκετινγκ για τη μεγαλύτερη ικανοποίηση και παροχή υπηρεσιών μεγαλύτερης αξίας στον πελάτη, στο πλαίσιο της σύγχρονης ασφαλιστικής αγοράς.

«Το μάρκετινγκ είναι μια οργανωσιακή λειτουργία και ένα σύνολο διαδικασιών για τη δημιουργία, επικοινωνία και παράδοση αξίας στους πελάτες και τη διοίκηση των σχέσεων με τους πελάτες, με τρόπο που ικανοποιεί την επιχείρηση και τις ομάδες συμφερόντων που συνδέονται μαζί της», τονίζει η κ. Πλακογιαννάκη.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή