ΟΠΑΠ: εξαγορά του 90% της Payzone Hellas, αντί 7,75 εκατ. ευρώ

ΟΠΑΠ: εξαγορά του 90% της Payzone Hellas, αντί 7,75 εκατ. ευρώ

1' 42" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ο εξορθολογισμός των δραστηριοτήτων του ομίλου αποτελεί τη βασική στρατηγική της νέας διοίκησης, του ιδιωτικού πλέον ΟΠΑΠ. Ο όμιλος μειώνει προσωπικό και δαπάνες και αυξάνει έσοδα και κέρδη. Επίσης, μέσω μιας νέας εξαγοράς, ξεκινά την απεξάρτηση των πωλήσεών του από το παραδοσιακό δίκτυο των πρακτορείων του οργανισμού.

Σε ό,τι αφορά το τελευταίο, ο όμιλος ΟΠΑΠ ανακοίνωσε χθες ότι προχωρά στην εξαγορά του 90% της εταιρείας Payzone Hellas A.E., αντί τιμήματος 7,75 εκατ. ευρώ. Το νέο απόκτημα του ομίλου, διαχειρίζεται στη χώρα μας το μεγαλύτερο δίκτυο τερματικών πληρωμής στην Ελλάδα για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες ανατροφοδότησης προπληρωμένων κινητών τηλεφώνων, προπληρωμένων καρτών για συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου και υπηρεσιών πληρωμής λογαριασμών. Το δίκτυο αυτό απλώνεται σε περίπου 11 χιλιάδες σημεία σε ολόκληρη την Ελλάδα (περίπτερα, μίνι-μάρκετ κ.λπ.) και αναμένεται ν’ αξιοποιηθεί για την «επαναφόρτιση» των καρτών παικτών τυχερών παιγνίων του ΟΠΑΠ. Πρόκειται για τις κάρτες που αξιοποιούνται στο διαδικτυακό στοίχημα, όσο και στα παιγνιομηχανήματα (VLTs).

Η Payzone Hellas το 2013 είχε κύκλο εργασιών ύψους 274 εκατ. ευρώ και κέρδη ύψους 400 χιλ. ευρώ. Πελάτες της είναι όλες οι εταιρείες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, αλλά και άλλοι οργανισμοί στους οποίους προσφέρει υπηρεσίες πληρωμής λογαριασμών (ΔΕΗ κ.ά.). Η εταιρεία ανήκει στο Payzone Group που έχει έδρα στο Δουβλίνο και οι δραστηριότητές του εκτείνονται σε Βρετανία, Ιρλανδία, Ρουμανία και Ελλάδα.

Σε ό,τι αφορά τη μείωση του προσωπικού, ο ΟΠΑΠ γνωστοποίησε προχθές, ότι στις 16 Ιουλίου 2014 έκλεισε το πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου προσωπικού από τη θυγατρική του εταιρεία ΟΠΑΠ Υπηρεσιών Α.Ε. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 347 εργαζόμενοι και το κόστος αποχώρησης ανέρχεται σε περίπου 12 εκατ. ευρώ. Το ποσό βάρυνε τ’ αποτελέσματα του β΄ τριμήνου 2014, παρόλο που το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε σε μεταγενέστερο χρόνο. Σύμφωνα με τη διοίκηση του ΟΠΑΠ, δεν πρόκειται να υπάρξει στο μέλλον άλλο πρόγραμμα μείωσης του προσωπικού.

Τέλος, σε ό,τι αφορά τα κόστη διάθεσης (διαφημίσεις, χορηγίες κ.λπ.), ο ΟΠΑΠ παρά το γεγονός ότι διπλασίασε τη διαφημιστική δαπάνη στο β΄ τρίμηνο του έτους, κυρίως λόγω του λανσαρίσματος του λαχείου «Σκρατς», το συνολικό κόστος διάθεσης υποχώρησε κατά περίπου 30%, λόγω κυρίως της μείωσης των χορηγιών και των δωρεών.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή