Κάμψη των πωλήσεων τους σε σχέση με πέρυσι μετράει το 53,9% των εμπορικών καταστημάτων την περίοδο των καλοκαιρινών εκπτώσεων, σύμφωνα με έρευνα της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ).
Κατά την ΕΣΕΕ, η παραπάνω εικόνα διαφοροποιείται ανά κλάδο, με τα καλλυντικά να παρουσιάζουν ιδιαίτερη δυναμική και την υπόδηση να κινείται επίσης σε καλύτερα επίπεδα.
Επίσης, η μείωση στις πωλήσεις δεν αφορά όλες τις επιχειρήσεις με την ίδια ένταση, αν και οι περισσότεροι έμποροι δήλωσαν μείωση άνω του 40%. Ειδικότερα, το 30,8% των επιχειρήσεων κατέγραψε πτώση τζίρου άνω του 41%, το 23,1% μείωση από 21% – 30%, το 18,8% μείωση 11% – 20%, το 13,7% μείωση 31% – 40% και το 13,7% μείωση έως 10%.
Την ίδια στιγμή, οι έμποροι εμφανίζονται δυσαρεστημένοι από τις ενδιάμεσες εκπτώσεις, αφού το 73,5% πιστεύει ότι ο θεσμός δεν βοήθησε καθόλου την επιχείρησή τους, ενώ το 20,1% θεωρούν ότι τη βοήθησε λίγο.
Στα καταστήματα του κέντρου της Αθήνας, η αγοραστική κίνηση την περίοδο των εκπτώσεων παρουσίασε πτώση από 0-10%, ενώ η κίνηση στις επιχειρήσεις του κέντρου της Θεσσαλονίκης κατέγραψε μείωση της τάξης του 10-15%.
Η μεγαλύτερη πτώση τζίρου (άνω του 41%) καταγράφηκε στις περιοχές της Ανδραβίδας και της Χερσονήσου, ενώ μείωση μεταξύ 31%-40% καταγράφηκε στα εμπορικά καταστήματα της Άρτας, της Βέροιας, της Φλώρινας, της Ξάνθης και της Μεγ. Παναγιάς Χαλκιδικής. Αντιθέτως, η μεγαλύτερη αύξηση του τζίρου (21-30%) καταγράφηκε στη Νάξο.