Σύντομα (20/11/14)

3' 2" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στις 21/11 η ψηφιακή μετάβαση σε Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα

Περίπου το 25% του ελληνικού πληθυσμού «μετακινείται» την ερχόμενη Παρασκευή στην ψηφιακή μετάδοση τηλεοπτικού σήματος. Συγκεκριμένα έχει προγραμματιστεί η ψηφιακή μετάβαση της Digea σε Κεντρική Μακεδονία, Θεσσαλία, Στερεά Ελλάδα και Βόρεια Εύβοια. Η μετάβαση αυτή επηρεάζει συνολικά 2,5 εκατ. πολίτες, που θα πρέπει να συντονίσουν τους δέκτες τους στις συχνότητες του επίγειου ψηφιακού τηλεοπτικού σήματος της Digea. Πρόκειται για το τέταρτο από τα έξι συνολικά περιοχικά «κλεισίματα» (switch-off) σταθμών αναλογικής μετάδοσης που συντελούνται σταδιακά και αντικατάστασή τους με σταθμούς ψηφιακής μετάδοσης. Αυτή τη φορά το περιοχικό «κλείσιμο» αφορά την Κεντρική Μακεδονία, τη Θεσσαλία, τμήμα της Στερεάς Ελλάδας και τη Βόρεια Εύβοια. Το οριστικό πέρασμα του συνόλου της επικράτειας στην ψηφιακή μετάδοση τηλεοπτικού σήματος αναμένεται να συντελεστεί στις 29 Δεκεμβρίου 2014. H πρώτη περιοχή της χώρας που μεταφέρθηκε οριστικά στην ψηφιακή μετάδοση είναι η Πελοπόννησος και η τελευταία θα είναι η περιοχή Ν. Αιγαίου.

Νέο μοντέλο καταστήματος σχεδιασμένο από καταναλωτές

Η βελτίωση του σχεδιασμού των καταστημάτων προσελκύει περισσότερους καταναλωτές. Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από τις επιδόσεις που σημειώνει το κατάστημα της «Μαρινόπουλος Α.Ε.» στο Μαρκόπουλο Αττικής. Το συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ έχει ανασχεδιασθεί πλήρως και το αποτέλεσμα ήταν η αξία του μέσου «καλαθιού» αγορών να αυξηθεί στο 21%. Ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχει το στοιχείο ότι ο ανασχεδιασμός του καταστήματος βασίστηκε στις παρατηρήσεις που διατύπωσαν οι καταναλωτές στο πλαίσιο έρευνας γνώμης που πραγματοποίησε η «Μαρινόπουλος Α.Ε.» σε συνεργασία με το ELTRUN (Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών). Η έρευνα έδειξε ακόμη ότι ο μέσος αριθμός μη προγραμματισμένων αγορών αυξήθηκε κατά 18%, ενώ η μέση διάρκεια επίσκεψης μειώθηκε κατά 20%. Η αναδιοργάνωση του καταστήματος έγινε πρώτα σε πειραματικό επίπεδο με τη χρήση τεχνολογίας ψηφιακής απεικόνισης καταστήματος στο Κέντρο Ερευνας και Καινοτομίας της Procter & Gamble που εγκαινιάστηκε στις αρχές του 2013.

Eνοποιημένα κέρδη μετά από φόρους 6,11 εκατ. ευρώ εμφάνισε η Attica Group το φετινό εννεάμηνο έναντι επίσης κερδών 4,15 εκατ. το εννεάμηνο του 2013 (αύξηση 47%). Στα κέρδη εννεαμήνου 2014 περιλαμβάνεται έκτακτη μη επαναλαμβανόμενη ζημία 1,45 εκατ. ευρώ από συναλλαγματική διαφορά που προέκυψε από την εξόφληση του πλοίου Blue Star Patmos, ενώ αντιθέτως τα κέρδη του εννεαμήνου 2013 είναι ενισχυμένα κατά 920.000 ευρώ από θετική συναλλαγματική διαφορά. Σημεία αναφοράς του εννεαμήνου αποτελούν η αύξηση του κύκλου εργασιών στις γραμμές του εσωτερικού, η οποία όμως αντισταθμίστηκε από τη μείωση του κύκλου εργασιών στην Αδριατική θάλασσα, καθώς και η ενίσχυση της λειτουργικής κερδοφορίας στα 36,19 εκατ. ευρώ.

Σε 15 πόλεις ταξίδεψε το Sympossio

Ολοκληρώθηκε πρόσφατα το Sympossio 2014 στο Λονδίνο και στο Μάντσεστερ, το οποίο είχε ξεκινήσει τον περασμένο Φεβρουάριο από τη Στοκχόλμη στην έκθεση Greece Panorama. Το Sympossio 2014, που πραγματοποιήθηκε με τη στήριξη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, ήταν το πέμπτο κατά σειρά ελληνικό γαστρονομικό ταξίδι της ξενοδοχειακής αλυσίδας Aldemar Resorts και είχε ως θεματική ενότητα το ουζερί και τις γαστρονομικές παραδόσεις που το συνοδεύουν. Συνολικά μέσα από το Sympossio παρουσιάστηκε η γευστική εικόνα της σημερινής Ελλάδας σε δεκαπέντε πόλεις της Δυτικής και Ανατολικής Ευρώπης.

Βράβευση ιστοσελίδων και εντύπων από τον ΗΑΤΤΑ

Tα καλύτερα έντυπα και ιστοσελίδες των μελών του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων βραβεύτηκαν και φέτος σε σχετικό διαγωνισμό του Συνδέσμου (ΗΑΤΤΑ). Στην κατηγορία των ιστοσελίδων ανά γραφείο απονεμήθηκαν τα εξής βραβεία: Manessis Travel «Πληρότητας περιεχομένου», TGGT IKE «Καινοτόμου προώθησης», Key Tours «Ιστοσελίδας πολιτιστικού τουρισμού», Pyramis Travel «Φιλικού περιβάλλοντος – ευχρηστίας», Versus Travel «Ιστοσελίδας θεματικού τουρισμού», Travel Plan «Συνδυασμένης επικοινωνίας», Acadimos Travel «Εικαστικού – Layout». Στην κατηγορία των εντύπων απονεμήθηκαν τα εξής βραβεία: Travel Plan «Ολοκληρωμένης σειράς εντύπων», Manessis Travel «Εσωτερικού τουρισμού», Zorpidis Travel – Acadimos Travel «Εορταστικού εντύπου», Versus Travel «Εξερχόμενου τουρισμού», Οrange Cruises – Navigator «Κρουαζιέρας», Fenix Tours «Εντυπο εισερχόμενου τουρισμού».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή