Αύξηση κερδοφορίας 15,1% για τον ΟΛΘ στο εννεάμηνο

Αύξηση κερδοφορίας 15,1% για τον ΟΛΘ στο εννεάμηνο

2' 9" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η άνοδος των επιδόσεων όλων των επιμέρους δραστηριοτήτων παρείχε ώθηση και στα οικονομικά αποτελέσματα του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), καθώς κατά το φετινό εννεάμηνο, ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε κατά 9,3% σε 41 εκατ. ευρώ, έναντι 37,55 εκατ. ευρώ κατά το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Αντίστοιχα, τα μεικτά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 20,1 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο της τάξεως του 24,18%, σε σχέση με τα 16,22 εκατ. ευρώ του περσινού διαστήματος, ενώ τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 17% σε 21 εκατ. ευρώ. Η καθαρή κερδοφορία μετά φόρους διαμορφώθηκε σε 15,8 εκατ. ευρώ, αυξημένη κατά 15,1%.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η λειτουργική κερδοφορία ενισχύθηκε κατά 27,19% και διαμορφώθηκε στο 52,7% επί του τζίρου. Σημαντική ώθηση παρείχαν σχεδόν όλες οι δραστηριότητες, καθώς καταγράφηκε βελτίωση σε όλους τους τομείς. Συγκεκριμένα, ο σταθμός εμπορευματοκιβωτίων κατέγραψε άνοδο της διακίνησης κατά 11,79% σε 249.563 εμπορευματοκιβώτια, ενώ ο τζίρος ενισχύθηκε κατά 9,71% σε σχέση με το 2013. Αντίστοιχα, στον τομέα του συμβατικού λιμανιού, η αύξηση του γενικού φορτίου άγγιξε το 19,32% και του ξηρού φορτίου το 6,86%, ενώ ο τζίρος ενισχύθηκε κατά 8,81%. Στο επιβατικό λιμάνι σημειώθηκε άνοδος του τζίρου κατά 18,26%, ενώ ο τομέας της εκμετάλλευσης χώρων κατέγραψε αύξηση της τάξεως του 5,95%.

Οπως ανέφερε η διοίκηση του Οργανισμού, συνολικά τα έσοδα της ΟΛΘ Α.Ε. στο εννεάμηνο του 2014 αυξήθηκαν κατά 4,04% από το αντίστοιχο διάστημα του 2013, παρά τη μείωση των χρηματοοικονομικών εσόδων κατά 42,52%, λόγω σημαντικής πτώσης των επιτοκίων και των επενδυμένων διαθεσίμων της εταιρείας. Παράλληλα, το σύνολο των εξόδων μειώθηκε έναντι του 2013 κατά 5,49%, κυρίως εξαιτίας της μείωσης των αμοιβών του προσωπικού κατά 7,58%, λόγω αποχώρησης εργαζομένων για συνταξιοδότηση.

Εν τω μεταξύ, χθες, έγινε γνωστός και ο προσωρινός ανάδοχος της διαδικασίας για την αδειοδότηση υδατοδρομίου στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, με την Hellenic Seaplanes να υποβάλει τη χαμηλότερη προσφορά. Μόλις οριστικοποιηθεί ο ανάδοχος, αναμένεται η κατάθεση φακέλου αδειοδότησης του υδατοδρομίου, προκειμένου αυτό να είναι έτοιμο να λειτουργήσει κατά την τουριστική περίοδο του 2015. Σε δηλώσεις του, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Νικόλας Χαραλάμπους, αναφέρθηκε στις ευκαιρίες που μπορούν να αναπτυχθούν στην περιοχή, δεδομένου ότι η Θεσσαλονίκη θα εξυπηρετεί ένα σημαντικό δίκτυο προορισμών τόσο για τους Ελληνες, όσο και για τους ξένους επισκέπτες. Οπως αναφέρεται, μέχρι σήμερα πάνω από 30 υδατοδρόμια σε όλη την Ελλάδα βρίσκονται σε φάση αδειοδότησης και υλοποίησης. Τέλος, σημειώνεται ότι η Hellenic Seaplanes έχει προχωρήσει σε εκδήλωση ενδιαφέροντος προς το ΤΑΙΠΕΔ για την αξιοποίηση τμημάτων του ακινήτου «Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας» 350 στρεμμάτων, όπου έχει προκηρυχτεί ο διαγωνισμός για εκμετάλλευση του ακινήτου αλλά και για τη διαχείριση της μαρίνας Αθηνών στο ΣΕΦ, με σκοπό την κατασκευή μητροπολιτικού υδατοδρομίου Αττικής.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή