ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σύντομα (18/12/14)

syntoma-18-12-14-2059852

Συμφωνία συνεργασίας Αττικών Διαδρομών και Interamerican

Την ευρεία συνεργασία τους συμφώνησαν και ανακοίνωσαν οι εταιρείες Αττικές Διαδρομές και Interamerican για την οδική ασφάλεια, με άμεσα οφέλη για τους χρήστες – πελάτες της Αττικής Οδού. Η συνεργασία προβλέπει ασφάλιση οδικής βοήθειας για τα διερχόμενα από την Αττική Οδό οχήματα, στην περίπτωση ακινητοποίησης εντός του αυτοκινητοδρόμου από βλάβη. Σε ευρύτερο πλαίσιο, οι δύο εταιρείες με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης σκοπεύουν να συμπράξουν σε αποτελεσματικές δράσεις και πρακτικές, που θα βελτιώσουν την οδική συμπεριφορά και ασφάλεια σε μεγάλους αυτοκινητόδρομους ταχείας κυκλοφορίας, ώστε να συμβάλουν στον περιορισμό των τροχαίων δυστυχημάτων και των θανάτων από αυτά, που αποτελούν πληγή για τη χώρα. Η συνεργασία των δύο επιχειρηματικών οργανισμών υπογραμμίζει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά χρήσης της Αττικής Οδού ως προστιθέμενη αξία, καθώς σε ετήσια βάση εξυπηρετεί πάνω από 70 εκατομμύρια διελεύσεις, ενώ η Interamerican ανταποκρίνεται υποστηρικτικά σε 290 χιλιάδες και πλέον περιστατικά ετησίως, σε όλη την Ελλάδα.

Ξεμπλόκαραν 62 έργα στο πρόγραμμα ενίσχυσης ΜμΕ

Την ένταξη στο Πρόγραμμα Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων 62 ακόμα έργων ενέκρινε με απόφασή του ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος. Πρόκειται για έργα από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους τομείς της μεταποίησης, του τουρισμού, και του εμπορίου – υπηρεσιών. Τα συγκεκριμένα έργα έχουν συνολικό προϋπολογισμό 6,7 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων η δημόσια δαπάνη φθάνει τα 3,2 εκατ. ευρώ. Η ένταξη των έργων αυτών είχε αρχικά μπλοκαριστεί από τους ενδιάμεσους φορείς υλοποίησης του προγράμματος για τυπικούς λόγους και με πρωτοβουλία του υφυπουργού συστάθηκε Ειδική Επιτροπή, η οποία προχώρησε σε επανεξέταση των αιτήσεων, δικαιώνοντας όσους επενδυτές πληρούσαν τα κριτήρια. Τα παραπάνω επενδυτικά σχέδια αφορούν τους κλάδους των υπηρεσιών για επενδύσεις ύψους 20.000 – 100.000 ευρώ, μεταποίησης για επενδύσεις 30.000 – 300.000 ευρώ και τουρισμού για επενδύσεις ύψους 20.000 – 300.000 ευρώ. Το ποσοστό επιχορήγησής τους διαφέρει ανάλογα με την περιφέρεια υλοποίησης και το μέγεθος της επιχείρησης.

Στην κρητική αγορά επεκτείνει την παρουσία της η H&M, καθώς η γνωστή σουηδική αλυσίδα πρόκειται να εγκαινιάσει το πρώτο της κατάστημα στην περιοχή και συγκεκριμένα στα Χανιά.

Το κατάστημα αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του την ερχόμενη άνοιξη.

Η H&M Ελλάδος αποτελεί θυγατρική του ομίλου H&M και ξεκίνησε τη λειτουργία της τον Μάρτιο του 2007 στην Αθήνα.

Σήμερα, η Η&Μ απαριθμεί 31 καταστήματα σε 10 πόλεις και συγκεκριμένα στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τη Λάρισα, τη Ρόδο, το Βόλο, τα Ιωάννινα, την Ξάνθη, την Καλαμάτα, την Κομοτηνή και την Πάτρα.

Πριν από λίγες ημέρες εξάλλου η εταιρεία εγκαινίασε την είσοδο της συλλογής για είδη σπιτιού στο κατάστημά της στον Πειραιά.

Δίκτυο για συνεδριακό τουρισμό

Στο επίκεντρο της νέας εθνικής τουριστικής στρατηγικής είναι η ανάπτυξη ενός οργανωμένου δικτύου για τον συνεδριακό τουρισμό με μητροπολιτικά κέντρα και άρτιες υφιστάμενες περιφερειακές εγκαταστάσεις. Αυτό τόνισε, χθες, η υπουργός Τουρισμού Ολγα Κεφαλογιάννη, μιλώντας σε ημερίδα που διοργάνωσε ο ΕΟΦ. Ο συνεδριακός τουρισμός, πρόσθεσε, καλύπτει το 3-4% του αριθμού των αφίξεων ξένων τουριστών διεθνώς και το 6-7% της συνολικής ροής τουριστικού συναλλάγματος. Κάθε σύνεδρος υπολογίζεται ότι δαπανά 5-7 φορές περισσότερα χρήματα από έναν κοινό επισκέπτη είπε η κ. Κεφαλογιάννη.

Νέο πελατοκεντρικό σύστημα συνεργατών Εθνική Force

Το νέο πελατοκεντρικό σύστημα πληροφόρησης συνεργατών «Εθνική Force» παρουσιάστηκε στο παραγωγικό εταιρικό δίκτυο της Εθνικής Ασφαλιστικής, στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο συνεδριακό κέντρο της εταιρείας. Το «Εθνική Force» είναι μια καινοτόμος πλατφόρμα που ενσωματώνει τεχνολογία αιχμής, αποσκοπώντας στην περαιτέρω αναβάθμιση της ποιότητας και στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητας του Παραγωγικού Δικτύου της Εθνικής. Πρόκειται για ένα σύστημα που αποτελεί πρωτοποριακό σταθμό στην ενημέρωση των ασφαλιστικών συμβούλων, παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες που σχετίζονται με τη δραστηριότητά τους οποιαδήποτε στιγμή επιθυμούν, οπουδήποτε κι αν βρίσκονται. Παράλληλα, παρέχει στους ασφαλιστικούς συμβούλους πλήθος δυνατοτήτων διαχείρισης του χαρτοφυλακίου τους, όπως πληροφορίες συμβολαίου, καλύψεις, cross selling, αυτόματη πληροφόρηση για σημαντικά «γεγονότα» στο πελατολόγιο, διαχωρισμό πελάτη – εξαρτώμενων μελών, εκπαιδευτικά video κ.ά.