Αύξηση πωλήσεων 4,88% για τον όμιλο Jumbo το α΄ τρίμηνο

Αύξηση πωλήσεων 4,88% για τον όμιλο Jumbo το α΄ τρίμηνο

1' 35" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ο όμιλος Jumbo ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων 4,88% για το α΄ τρίμηνο της νέας χρήσης 2015/2016, ωστόσο προειδοποίησε ότι τα εκτιμώμενα μετά από φόρους κέρδη, σύμφωνα με τον προϋπολογισμό του ομίλου, αναμένεται να υποχωρήσουν μεταξύ 25% και 15% για την οικονομική χρήση που θα ολοκληρωθεί στις 30 Ιουνίου 2016.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις του ομίλου το πρώτο τρίμηνο της νέας χρήσης (Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2015) ανήλθαν σε 152,62 εκατ. εμφανίζοντας αύξηση 4,88% από την αντίστοιχη περσινή περίοδο, όπως ανακοίνωσε η εισηγμένη στο πλαίσιο της ετήσιας ενημέρωσης των αναλυτών στην Ενωση Θεσμικών Επενδυτών.

Οπως επισημαίνει η εταιρεία, η επίδοση αυτή οφείλεται στη μικρή υποχώρηση των πωλήσεων των καταστημάτων στην Ελλάδα, ενώ τα καταστήματα του εξωτερικού συνέχισαν να καταγράφουν δυναμικό ρυθμό ανάπτυξης. Για τη νέα οικονομική χρήση, σύμφωνα με τον προϋπολογισμό του ομίλου, εκτιμάται ότι οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Ελλάδα θα κυμανθούν μεταξύ του -5% και 0%, της Κύπρου 5 με 8%, της Βουλγαρίας 10% με 12%, ενώ της Ρουμανίας θα διπλασιαστούν. Κατά συνέπεια οι πωλήσεις του ομίλου αναμένεται να κυμανθούν μεταξύ 0% και 4%. Για τη νέα χρήση που ξεκίνησε την 1η Ιουλίου 2015, σε μια δύσκολη και πρωτόγνωρη περίοδο για την ελληνική οικονομία, σε εποχή έντονης αβεβαιότητας, ο όμιλος υπογραμμίζει ότι είχε προετοιμαστεί εγκαίρως ώστε να διαθέτει επαρκή αποθέματα προκειμένου να αντιμετωπίσει το αρχικό σοκ της επιβολής περιορισμών ροής κεφαλαίων. Επίσης, οι εταιρείες του ομίλου ήταν επαρκώς κεφαλαιοποιημένες, χωρίς προβλήματα ρευστότητας και με μηδέν δανεισμό. Η διοίκηση της εταιρείας ενημέρωσε επίσης τους επενδυτές ότι σε λίγες μέρες αναμένεται να λειτουργήσει το έβδομο υπερκατάστημα στο Pitesti (12.000 τ.μ.). Σημειώνεται ότι η Ρουμανία είναι η χώρα στην οποία θα επικεντρωθεί το επενδυτικό πρόγραμμα του ομίλου τα επόμενα χρόνια. Οσον αφορά τα επενδυτικά σχέδια στην Ελλάδα, ο όμιλος στοχεύει στην αναδιάρθρωση του δικτύου με κύριο γνώμονα την αύξηση της παραγωγικότητας. Αυτό περιλαμβάνει και την αντικατάσταση μικρών καταστημάτων πρώτης γενιάς με νέα υπερκαταστήματα σε περιοχές που ακόμα ο όμιλος δεν έχει παρουσία.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή