Πρωτοβουλία «Message on a Bottle»

1' 1" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το μήνυμα αγάπης έφτασε στον προορισμό του αφού με επιτυχία ολοκληρώθηκε η δημοπρασία της ΕΨΑ "Message on a bottle". Το κοινό ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα αλληλεγγύης της εταιρείας και παρά τις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες των ημερών, δώρισε συνολικά περισσότερα από 6.000€* στις τρεις Μη Κερδοσκοπικές Οργανώσεις: ΑγκαλιάΖΩ, Θεόφιλος και Παιδικά Χωριά SOS

Η θρυλική φιάλη της Λεμονάδας, το κλασικό, γυάλινο μπουκάλι της ΕΨΑ, παραδόθηκε ως καμβάς, για να «ντυθεί» με δημιουργική διάθεση σε ελεύθερο θέμα, όπου πάνω από 100 αγαπημένα πρόσωπα και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης δημιούργησαν το δικό τους μοναδικό σχέδιο, για να στηρίξουν τις Μη Κερδοσκοπικές Οργανώσεις. Η διάθεση του συλλεκτικών μοναδικών έργων έγινε μέσω της ιστοσελίδας δημοπρασίας  www.messageonabottle.gr.

 «Νικητές»  στέφθηκαν οι υψηλότερες προσφορές αλλά και οι ΜΚΟ, που κέρδισαν δημοσιότητα και πολλούς νέους φίλους που ήδη συμμετέχουν στο δύσκολο έργο τους. 

«Είμαστε ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα της δημοπρασίας και ελπίζουμε το ποσό που συγκεντρώθηκε να καλύψει βασικές ανάγκες των ιδρυμάτων. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε πολύ και πάλι όλους τους συντελεστές της προσπάθειας αυτής και ιδίως τα αγαπημένα πρόσωπα και ΜΜΕ που μας χάρισαν μοναδικά μπουκάλια και έκαναν την ενέργεια αυτή τόσο πρωτότυπη», δηλώνει ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, Μιχάλης Τσαούτος.

*Η ΕΨΑ, πιστή στις αξίες της και στο σκοπό, διπλασίασε το ποσό που συγκεντρώθηκε από τη διάθεση των συλλεκτικών μπουκαλιών.

Περισσότερες πληροφορίες για τη διαδικασία αποστολής των μπουκαλιών στους δικαιούχους θα βρείτε στην ιστοσελίδα www.messageonabottle.gr.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή