Σύντομα (23/10/2015)

3' 12" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τελείωσε η ανακαίνιση στο ΑΒ της Εθνικής Αθηνών-Λαμίας

Πλήρως ανακαινισμένο είναι πλέον το κατάστημα ΑΒ Βασιλόπουλος, που βρίσκεται επί της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας (μετά τη γέφυρα της Βαρυμπόμπης). Πρόκειται για ανακαίνιση που έγινε στο πλαίσιο του σχετικού επενδυτικού προγράμματος της ΑΒ και ξεκίνησε πέρυσι με την ανακαίνιση του Mega ΑΒ στο Ελληνικό. To AB Εθνικής ξεκίνησε να λειτουργεί στις 30 Οκτωβρίου 1992 και στο κατάστημα, έκτασης 3.500 τ.μ., εργάζονται 185 άτομα. Το κατάστημα διαθέτει 23 ταμεία, εκ των οποίων τα 5 είναι πλέον self check out (ο καταναλωτής, δηλαδή, περνά τα αντικείμενα μόνος από την ειδική ταμειακή μηχανή-σκάνερ). Επίσης, το κατάστημα διαθέτει συνολικά 280 θέσεις στάθμευσης και ειδικό χώρο για τα ποδήλατα, ενώ λειτουργεί και ολοκληρωμένο κέντρο ανακύκλωσης συσκευασιών και δεξαμενή ανακύκλωσης λαδιού. Στο ανακαινισμένο κατάστημα υπάρχουν μεγάλα διακριτά τμήματα, όπως αρτοζαχαροπλαστείο, έτοιμα γεύματα, κρεοπωλείο, ιχθυοπωλείο, αλλά και ειδικά τμήματα με καφέδες και ξηρούς καρπούς, καθώς και για δοκιμή κρασιών.

Αύξηση πωλήσεων 0,99% στα σούπερ μάρκετ το 2014

Αύξηση κατά 0,99% σημείωσε ο κύκλος εργασιών των επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ το 2014 σε σχέση με το 2013, σύμφωνα με τα στοιχεία των ισολογισμών που δημοσιεύονται στην ετήσια έκδοση «Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ 2015». Οι 10 μεγαλύτερες επιχειρήσεις κατέγραψαν αύξηση πωλήσεων σε ποσοστό μεγαλύτερο του συνόλου, 1,59%, φτάνοντας τα 6,15 δισ. ευρώ, ποσό που αντιπροσωπεύει το 83,79% των πωλήσεων του δείγματος. Τα καθαρά κέρδη προ φόρων (οργανικά και έκτακτα αποτελέσματα εκμετάλλευσης) αυξήθηκαν κατά 12,65% το 2014, σε σχέση με τα κέρδη της προηγούμενης χρονιάς. Το αντίστοιχο ποσοστό το 2013 ήταν μόλις 4,80%, ενώ το 2012 ήταν αρνητικό (-5,87%). Το καθαρό περιθώριο κέρδους των επιχειρήσεων του κλάδου ακολούθησε επίσης ανοδική πορεία, διαμορφούμενο στο +1,99%. Οι θετικές επιδόσεις, πάντως, δεν αφορούν όλες τις επιχειρήσεις του δείγματος, καθώς 30 από τις 56 που εξετάζονται κατέγραψαν μείωση πωλήσεων το 2014. Στις τρεις πρώτες θέσεις βρέθηκαν η Μαρινόπουλος (2 δισ. ευρώ), η ΑΒ Βασιλόπουλος (1,79 δισ. ευρώ) και Ι & Σ Σκλαβενίτης (1,69 δισ. ευρώ).

Τα Public συμπληρώνουν φέτος 10 χρόνια δραστηριότητάς τους στην ελληνική αγορά. Μπαίνοντας στη 2η δεκαετία της ζωής τους, στόχος τους είναι διαρκώς να εξελίσσονται για τους πελάτες τους και τους ανθρώπους τους, και να συνεχίσουν να προσφέρουν στους επισκέπτες τους ένα μοναδικό συνδυασμό προϊόντων και υπηρεσιών και μια απίστευτη εμπειρία για όλη την οικογένεια. Περισσότερα από 500.000 προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας σε μια μεγάλη γκάμα τιμών, περισσότερα από 100.000 προϊόντα ανοιχτά για δοκιμή στα καταστήματα, μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης, μια μεγάλη γκάμα από ολοκληρωμένες υπηρεσίες, καθώς επίσης απίστευτες προσφορές και ευκαιρίες, είναι μόνο μερικά από όσα μπορεί να ανακαλύψει κάποιος κάνοντας μια βόλτα στα Public.

Επιστροφή κεφαλαίου από «Φίλιππος Νάκας»

Την επιστροφή κεφαλαίου ύψους 0,07 ευρώ ανά μετοχή προς τους μετόχους της αποφάσισε η ετήσια συνέλευση της «Φίλιππος Νάκας». Η επιστροφή μετρητών θα πραγματοποιηθεί με αύξηση κεφαλαίου με κεφαλαιοποίηση μέρους του αποθεματικού της διαφοράς υπέρ το άρτιο ποσού 443.800,00 ευρώ με αύξηση της ονομαστικής αξίας της μετοχής κατά 0,07 ευρώ και τη μείωση του μετοχικού κεφαλαίου με επιστροφή μετρητών στους μετόχους ποσού 443.800,00 ευρώ και μείωση της ονομαστικής αξίας της μετοχής κατά 0,07 ευρώ. Επίσης εξουσιοδοτήθηκε το Δ.Σ. να ορίσει την ημερομηνία αποκοπής και πληρωμής της επιστροφής κεφαλαίου προς τους δικαιούχους.

Στη διεθνή έκθεση Interlift συμμετείχε η Kleemann

Στην Interlift, διεθνή έκθεση ανελκυστήρων, που πραγματοποιείται στο Αουγκσμπουργκ της Γερμανίας κάθε δύο χρόνια, συμμετείχε και φέτος η εισηγμένη εταιρεία ανελκυστήρων Kleemann, παρουσιάζοντας τις τεχνολογικές λύσεις που έχει αναπτύξει για την παγκόσμια αγορά, όπως και τις εμπορικές της προτάσεις για κάθε χρήστη. Στη διοργάνωση της «Interlift 2015», όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της η Kleemann, συνδύασε τη δυναμική παρουσία στο πεδίο της τεχνολογικής και σχεδιαστικής πρωτοπορίας, με την επίσημη ανακοίνωση της ίδρυσης της θυγατρικής, Kleemann Aufzüge GmbH, στη Γερμανία, εμπορικής εταιρείας που σκοπό έχει να διευρύνει περαιτέρω τις πωλήσεις των συστημάτων Kleemann σε μία από τις σημαντικότερες αγορές του εξωτερικού, για τον όμιλο. Στο περίπτερό της η ελληνική εταιρεία επέλεξε να προβάλει τρία συστήματα ανελκυστήρων που απευθύνονται σε χρήστες με διαφορετικές απαιτήσεις.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή