Με αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 5,4% έκλεισε το γ΄ τρίμηνο για την Coca-Cola HBC AG, ενώ στο εννεάμηνο η αύξηση ήταν 4,7%. Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο, ωστόσο, υποχώρησαν στο τρίμηνο κατά 7,8%, εξέλιξη που οφείλεται στις διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, καθώς σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση τα καθαρά έσοδα παρέμειναν αμετάβλητα. Ειδικότερα, ο όγκος πωλήσεων ανήλθε στα 577,1 εκατ. κιβώτια το γ΄ τρίμηνο 2015 έναντι 547,6 εκατ. κιβωτίων το γ΄ τρίμηνο του 2014, και τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις σε 1,76 δισ. ευρώ έναντι 1,82 δισ. ευρώ πέρυσι.
Η διοίκηση του ομίλου εμφανίζεται αισιόδοξη για το σύνολο το 2015, καθώς χθες ο κ. Δημήτρης Λόης, διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, υποστήριξε: «Είμαστε πεπεισμένοι ότι το 2015 θα σηματοδοτήσει ένα έτος αύξησης τόσο του όγκου πωλήσεων στις αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε, όσο και των λειτουργικών περιθωρίων του ομίλου». Την ίδια ώρα, πάντως, ο όμιλος δεν κρύβει την ανησυχία του για την ελληνική αγορά. Κατά το τρίτο τρίμηνο του 2015 ο όγκος πωλήσεων κατέγραψε χαμηλή μονοψήφια ποσοστιαία αύξηση.
«Αν και είναι ενθαρρυντικό να βλέπουμε να αποδίδουν οι δράσεις που υιοθετούμε εν μέσω ενός δύσκολου περιβάλλοντος με ελέγχους στη διακίνηση κεφαλαίων, σε καμία περίπτωση δεν εφησυχάζουμε, καθώς τα μέτρα λιτότητας που υιοθετούνται στη χώρα θα συνεχίσουν να επηρεάζουν τις δραστηριότητές μας», αναφέρεται στην ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων.