Σύντομα (17/11/15)

3' 11" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Βραβεία στα καλύτερα έντυπα και σάιτ τουριστικών γραφείων

Τα καλύτερα έντυπα και ιστοσελίδες των μελών του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων βραβεύτηκαν και φέτος στον διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε για 25η χρονιά. Τα βραβεία απονεμήθηκαν στα γραφεία: Aktina Travel Group, Manessis Travel, Zorpidis Travel, Mid -East Travel, Mouzenidis, Grazy Travel, Versus Travel, Pyramis Travel, Orange Cruises, Fenix Tours, Visit Meteora, Avra, Heraklio Travel, Travel Plan Imagination Travel, Navigator, Cosmorama, Mazi Travel, Heronia Star, Signature Travel, The Travel Company, Kanon. Eύφημος μνεία δόθηκε στην Aegean Airlines (φωτ.) για την καμπάνια «Φίλεψέ τους», μία πρωτότυπη ενέργεια ανάδειξης και προβολής της χώρας μας και των προϊόντων της, και στο υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού για την εθνική καμπάνια επικοινωνίας Happening Now Greek Summer, η οποία πραγματοποιήθηκε εν μέσω της κρίσης με στόχο την αύξηση των κρατήσεων. Τα βραβεία παραδόθηκαν στους νικητές στο πλαίσιο της διεθνούς τουριστικής έκθεσης Φιλοξένια.

Διεύρυνση ζημιών στο εννεάμηνο για τη Sato

Διευρύνθηκαν οι ζημίες της εισηγμένης εταιρείας Sato το φετινό εννεάμηνο σε σύγκριση με το εννεάμηνο του 2014. Σύμφωνα με τη λογιστική κατάσταση της εμπορικής επιχείρησης που δραστηριοποιείται στον κλάδο του επίπλου, οι ζημίες ανήλθαν στα 3,42 εκατ. ευρώ, από ζημίες 1,74 εκατ. το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Οπως εξηγεί η διοίκηση της εταιρείας, η αύξηση των ζημιών οφείλεται κατά κύριο λόγο στο γεγονός ότι το α΄ εξάμηνο 2015 η εταιρεία προέβη στην αποεπένδυση καταστήματος στη Θεσσαλονίκη, σημειώνοντας επιπλέον ζημία 1,489 εκατ. ευρώ. Ωστόσο οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση 12,2% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Πιο συγκεκριμένα, το brand ΕΝΤΟS παρουσίασε αύξηση πωλήσεων, η οποία ανήλθε σε 20,6%. Για το brand Sato και για το ίδιο χρονικό διάστημα, οι πωλήσεις σε εταιρικούς πελάτες παρουσιάζουν αύξηση της τάξεως του 12,8%. Η διοίκηση της εταιρείας συνεχίζει να υλοποιεί το πρόγραμμα εξυγίανσης όπως αυτό επικυρώθηκε από το Πρωτοδικείο Αθηνών και την απόφαση 650/2013. Μεταξύ άλλων, συνεχίζει τη δυναμική διείσδυση στην κατηγορία του παιδικού επίπλου αποσπώντας σημαντικό μερίδιο αγοράς.

Επέστρεψε στην κερδοφορία το φετινό εννεάμηνο η εισηγμένη «Μοτοδυναμική» από ζημίες την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Σύμφωνα με τη λογιστική κατάσταση εννεαμήνου 2015, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν στα 515.824 ευρώ από ζημίες μετά από φόρους ύψους 332.947 ευρώ το εννεάμηνο του 2014. Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, η διοίκηση της εταιρείας «Μοτοδυναμική» υποστήριξε, μεταξύ άλλων, τα εξής: «Η εφαρμογή των νέων φορολογικών μέτρων αναμένεται να δυσχεράνει τη δυνατότητα μερικών επιχειρήσεων να ανταποκριθούν εγκαίρως και εις ολόκληρον στις υποχρεώσεις τους. Τα ανωτέρω ενδέχεται να έχουν επίδραση στη ρευστότητα της εταιρείας, λόγω της αύξησης του πιστωτικού κινδύνου από τους πελάτες της εταιρείας, χωρίς αυτό να μπορεί να εκτιμηθεί στο παρόν στάδιο».

Νέα Android εφαρμογή από airtickets

Η airtickets ανακοίνωσε τη νέα βελτιωμένη έκδοση της Android εφαρμογής για κρατήσεις αεροπορικών, ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, κ.ά. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι χρήστες θα μπορούν εξ ολοκλήρου να οργανώσουν το ταξίδι τους αξιοποιώντας τη νέα εφαρμογή, προχωρώντας σε κρατήσεις για αεροπορικά και ακτοπλοϊκά εισιτήρια, ξενοδοχεία, εκδρομές και περιηγήσεις. Επίσης, θα μπορούν να λαμβάνουν προσωποποιημένες προσφορές για τις κρατήσεις τους. H airtickets από τον περασμένο Απρίλιο ανήκει στον όμιλο της Tripsta, που συγκαταλέγεται μεταξύ των πέντε μεγαλύτερων διαδικτυακών ταξιδιωτικών γραφείων στην Ευρώπη.

Δωρεάν εξετάσεις σε Ανάφη, Αστυπάλαια με στήριξη της Lidl

Στην Αστυπάλαια και στην Ανάφη συνεχίζεται το πρόγραμμα προληπτικής ιατρικής και ενημέρωσης που στηρίζει η Lidl Hellas. Μέχρι τις 21 Νοεμβρίου κλιμάκιο γιατρών και νοσηλευτών των Φίλων Κοινωνικής Παιδιατρικής και Ιατρικής «Ανοιχτή Αγκαλιά» θα βρίσκεται στα δύο αυτά νησιά για να προσφέρει δωρεάν εξετάσεις προληπτικής ιατρικής –μεταξύ αυτών και αιματολογικές εξετάσεις, καθώς και εμβολιασμούς στον παιδικό πληθυσμό– αλλά και να ενημερώσει τους κατοίκους. Το κλιμάκιο περιλαμβάνει σχεδόν όλες τις απαιτούμενες ειδικότητες. Η Lidl στηρίζει για πέμπτη χρονιά τον κύκλο εκστρατειών προληπτικής ιατρικής, προσφέροντας προληπτικούς ιατρικούς ελέγχους σε κατοίκους ακριτικών περιοχών. Συνολικά ο αριθμός των παιδιών που εξετάζονται σε ετήσια βάση ξεπερνά τις 3.000, ενώ οι ιατρικές πράξεις που πραγματοποιούνται από τα εξειδικευμένα κλιμάκια υπερβαίνουν τις 13.000.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή